02-04-2014, 21:37
- jeśli ktoś zauważy jakiś błąd stylistyczny, ortograficzny, literówkę itp. niech da znać tutaj w temacie
- jeśli jakiś potworek w grze ma już opis, a ja go tutaj dodatkowo opisałem to nie dlatego, że tamten opis w grze jest zły. Lecę potworkami losowo i je opisuję
- możecie mi podawać nazwy potworków, które nie mają jeszcze opisu
Dzięki za pomoc !
Pisząc opisy niektórych potworków starałem się by gra uzyskała początki jakiejś fabuły. Mogą być również wykorzystane na potrzeby questów. Zostaną oznaczone na zielono.
Air elem
Potocznie zwany żywiołem powietrza, wytwarza wokół siebie potężne tornada, które wytrącają broń z rąk przeciwnika. Następnie unoszą go i pozbawiają wszystkich dóbr jakie miał ze sobą. Jest sposób by go pokonać- musisz mieć część ekwipunku, który skradł innym nieostrożnym wojownikom. Pamiętaj, bez odpowiedniego wyposażenia jesteś skazany na porażkę!
Bandyta
Jeden z wielu przestępców, który ukrywa się na południu od wioski przed sprawiedliwością, która go czeka za dawną napaść na bank.
Bazyliszek
(opis jest już w grze)
Czarny niedźwiedź
Zamieszkuje tereny leśne i poluje na ryby w dorzeczach rzek, które można często przy nim znaleźć. Swoją wytrzymałość i regenerację zawdzięcza dużej ilości białka, które spożywa.
Czarny wilk
Odmiana tutejszego pospolitego wilka, jest on jednak dużo silniejszy. Często spotykany z krasnoludami, mawia się, że wykorzystują one czarne wilki do tropienia ofiar.
Drzewiec
Wielkie 10 metrowe dębowe drzewo, które kształtami przypomina człowieka- ma parę wielkich 7 metrowych nóg i parę 8 metrowych rąk z siedmioma palcami. Ma grubą korę, która zapewnia mu doskonałą ochronę przed ranami ciętymi. Jego potężne dłonie zadają ogromne obrażenia obuchowe.
Duch
(opis jest już w grze)
Earth Elem
Zwany królem ziemi i jaskiń. Dzięki czerwonym oczom może widzieć w ciemności. Jest powolny i mało wytrzymały. Od lat strzeże bardzo cennych przedmiotów, które kryją mroczne jaskinie i ziemia.
Erring
(opis jest już w grze)
Gargoyla
Stwór uwielbiający beztroskie życie w głębinach jaskiń. Jest dość szybki, ale jego ciosy nie są silne. Atakuje w grupach i kąsa swoją ofiarę w szyję wstrzykując paraliżujący jad.
Ghoul
Ponura istota zamieszkująca cmentarze i okradająca groby. Krąży legenda, że część swojej wielkiej siły mają dzięki jedzeniu głów zmarłych.
Goblin
Jest to małe przygarbione stworzenie, które uwielbia prace. Można go spotkać zbierającego rośliny, łowiącego ryby lub zbierającego minerały.
Golem
Bardzo duży przez co powolny i słaby w boju potwór. Jest on niegroźny dla początkujących wojowników. Żyje w grupach kilku osobników, podczas walki otacza swego przeciwnika, by uniemożliwić ucieczkę i go zabija.
Grizzly
Jest stosunkowo spokojnym stworzeniem, lecz gdy wejdziesz mu w drogę potrafi być bardzo agresywny. Żyje w stadach blisko gór i jaskiń, dzięki czemu może bronić skradzionych skarbów nieostrożnym wojownikom.
Harpia
Ten stwór jest połączeniem kobiety i ptaka. Mędrcy głoszą, że przylatują one w nocy i duszą ofiary we śnie. Jest ona bardzo silna i wytrzymała co stanowi problem wytępienia przez kłusowników.
Herszt
Najgroźniejszy z bandytów. Odpowiedzialny za atak i próbę zrabowania banku. Niestety jego banda skradła część dóbr znajdujących się w banku. Pokonaj go, a odzyskasz część skradzionych łupów!
Hydra biała
Silniejszy rodzaj hydr- jest wężem wodnym. Swoimi kilkoma głowami atakuje raz za razem! By ją pokonać trzeba odciąć jej środkową głowę, gdyż pozostałe zaraz po odcięciu odrastają...
Hydra brązowa
Dwugłowy wąż zamieszkujący tereny leśne i bagienne- stąd nazwa "brązowa". Jest dużo słabsza od swojej krewnej hydry białej. W przeciwieństwie do kuzynki jest dużo częściej spotykana.
Imp Czerwony
Żyje w koloniach w najciemniejszych jaskiniach Duela nieustannie poszukując jego bogactw, zrobi wszystko by nikt im nie zrabował zgromadzonych dóbr.
Insekt
Owad uprzykrzający życie wielu podróżnikom, jest niewielki- przez co łatwo wchodzi pod zbroję i kąsa bardzo toksycznym jadem, dzięki swoim rozmiarom i chitynowemu pancerzykowi jest trudny do trafienia i zranienia.
Kamienny troll
(opis jest już w grze)
Kobold
(opis jest już w grze)
Kobra
(opis jest już w grze)
Krasnolud
Małe ale bardzo silne stworzenie pod rozkazami króla krasnoludów, jest szczególnie groźny dla niedoświadczonych graczy, ponieważ opanował strzelanie z lekkiej kuszy- początkowo w celu polowania na gobliny i koboldy. Brał udział w napaści na karawanę przewożącą kamienie szlachetne do banku. Zauważając, że podróżujący wojownicy noszą przy sobie wiele skarbów czai się również na nich.
Król Krasnoludów
Największy i najsilniejszy z krasnoludów. Jego ulubionym zajęciem jest zbieranie bogactw jakie kryją góry. Strzeże ich jak oka w głowie. Dowodzi wszystkimi krasnoludami jakie żyją w tej krainie, to on jest odpowiedzialny za napad na karawanę przewożącą kilka ton kamieni szlachetnych do pobliskiego banku. Pokonaj go a odzyskasz część skradzionych dóbr.
Kwasowy robal- (drazet)
Podobnie jak swoi słabsi bracia polują w grupach. Wszędzie, gdzie pełzają pozostawiają za sobą cuchnący śluz, który jest zabójczą trucizną. Dobry ekwipunek i odpowiednie doświadczenie wystarczą do zabicia tej kreatury.
Leśny potwór
Duże zwierzę żyjące w pobliżu rzek i lasów. Dla początkujących poszukiwaczy przygód może się on okazać sporym problemem, ponieważ jego siła połączona z doskonałym kamuflażem wśród drzew bywa zabójcza.
Lodowa zjawa
Bezduszna, ożywiona lodowa materia zamieszkująca najzimniejsze i najciemniejsze jaskinie w tej krainie. Doskonale potrafi ukryć się w śniegu w celu opatrzenia swoich ran. Uwielbia atakować z zaskoczenia!
Mały szczur
Nieznośny szkodnik wyżerający ser z magazynów karczmy i robiący dziury w podłodze.
Meduza- (Poker)
Niegdyś piękna kobieta żyjąca w złotych górach. Po spotkaniu na swej drodze mrocznego rycerza zeszła na złą drogę... Mimo iż w oddali nadal razi pięknem z bliska ukazuje się jej prawdziwe oblicze.
Modliszka
Kilka lat temu okoliczny alchemik prowadził doświadczenia na modliszkach. Niestety eksperyment wymknął się spod kontroli i uciekła mu para zmutowanych, bardzo silnych, wielkich modliszek, która zaczęła się rozmnażać. Krążą pogłoski, że można je spotkać w okolicznych lasach wioski Jagr. Mało kto uchodzi z życiem gdy spotka je na swej drodze.
Mroczny rycerz
Samotny rycerz, opętany przez złe duchy z powodu zdrady i współpracy z bandytami w napadzie na bank polegającej na daniu kluczy do depozytów.
Nekromanta
Jeden z lepszych przeciwników lubiący zamieszkiwać odludzia. Osobnik z oryginalnym poglądem na świat. Można go rozpoznać po starych łachach, bladej skórze i tęczowych oczach. Okoliczni mieszkańcy twierdzą, że jest czarnoksiężnikiem nieustannie szukającym sposobów na nieśmiertelność i wskrzeszenie.
Niedźwiadek
Jest on bardzo szybki, jego jeszcze dziecięce ruchy obronne potrafią zadać dużo obrażeń w krótkim czasie, gdzieś tu są dorosłe Niedźwiedzie...
Niedźwiedź
Duże, bardzo wytrzymałe zwierze, gdy wkroczysz na jego legowisko albo tereny łowieckie na ratunek może być już za późno.
Nietoperz
Mały upierdliwy ssak, lata wojownikom nad głowami, gdy chcą udać się w głąb jaskini i kąsa raz za razem. Najgorsze jest to, że niektóre zarażają wirusem wścieklizny.
Ognisty ptak
Wielki ptak zamieszkujący okolice wulkanów zwany popularnie feniksem. Rozpiętość jego płonących skrzydeł wynosi kilkanaście metrów. Ataki, które przeprowadza są szybkie, silne, a przede wszystkim przemyślane.
Ogr
Wojowniku przed Tobą stoi ogr! Jest to człekokształtne stworzenie i bardzo silne. W przeciwieństwie do miejscowych trolli jest on dużo inteligentniejszy przez co udało mu się zgromadzić wiele cennych przedmiotów.
Olbrzymi golem
Król wszystkich golemów. Jego ciało odziane jest w zbroje z łusek smoków, na które w wolnym czasie często poluje. Jeśli go spotkasz na swojej drodze, a nie jesteś zaprawiony w boju uciekaj! Zdążysz, jest bardzo powolny przez swoje rozmiary.
Orcza zjawa
Żyje zazwyczaj w miejscach, które orkowie mają zamiar zaatakować. Ma ogromne zdolności regeneracyjne i najlepszej jakości bronie orków. Strzeże oręża, który orkom udało się zgromadzić do bitwy.
Orczy wojownik
Należący do plemienia uruk-hai, nieustannie poszukuje świeżego mięsa ludzkiego. Doskonale uzbrojony, prawdopodobnie szuka terenów, które wraz z innymi orkami będzie chciał podbić.
Ork podziemny
Nieduży zdeformowany ork, jest za słaby by wraz z innymi orkami być na polu bitwy, więc zaopatruje legowiska w jaskiniach w rzeczy niezbędne do walki i lekarstwa dla rannych w walce orczych wojowników.
Pająk
Pajęczaki, które nie są dość wytrzymałe ale polują w stadach. Początkującym wojownikom mogą przysporzyć wielu problemów
Robal- (drazet)
Żyją koloniami i gnieżdżą się w ziemi. Można je spotkać w starych kopalniach na południu. Pojedyncze nie stanowią problemu, ale szybko mogą otoczyć i powalić niedoświadczonego poszukiwacza przygód.
Rycerz
Jeden z kilkudziesięciu rycerzy, którzy uciekli z wioski z powodu rozkazu ataku na wioskę bandytów. Dzięki profesjonalnemu uzbrojeniu i możliwości ataku z konia jest trudnym przeciwnikiem. Śmierć dezerterom!
Skorpion
Mały stawonóg z pozoru nie groźny, kryjący się wśród piasków pustyni przez co jest trudno zauważalny. Gdy ktoś wkroczy na jego tereny potrafi być śmiertelnie niebezpieczny- jest to spowodowane kolcem jadowym na końcu odwłoku.
Su kkub
Stworzenie to jest demonem, który lubi lokować się w pobliżu ruin starych zamków. Swoją siłę zawdzięcza cennym przedmiotom, które przy sobie nosi.
Szlamowiec
Ohydny stwór, plujący silnie trującą szlamą w przeciwnika. Na szczęście nie jest bardzo odporny na obrażenia, życie w szlamie spowodowało, że jego wytrzymałość jest mała.
Tarantula
Żyje w najciemniejszych zakamarkach tego świata, jest niezwykle wytrzymała oraz ma dużo jadu, który niejednego wojownika posłał do tamtego świata.
Troll chaosu
Uwielbia ciemne i ponure jaskinie. Jeśli wojowniku przechadzasz się po jaskiniach i usłyszysz nagle głośny ryk przenikający ściany i siejący strach wśród zwierząt, wiedz, że Twój koniec nadchodzi...
Troll zielony
(opis jest już w grze)
Tygrys
Drapieżnik żyjący blisko terenów leśnych, poluje na zwierzęta, ale nie pogardzi ludzkim mięsem. Uważaj ma bardzo ostre kły, które z łatwością przebiją Twoją zbroję!
Wampir
Okoliczni mieszkańcy twierdzą, że jest najgorszym stworzeniem w tej okolicy... w nocy wydaje przeraźliwe wrzaski, które dochodzą z głównej krypty na cmentarzu. Tylko najdzielniejsi mężowie mają szansę wejść do środka i go pokonać, ponieważ każda próba kończąca się niepowodzeniem sprawia, że wampir rośnie w siłę. A wojownik zostaje przez niego przemieniony w wampira.
Warg
Jest to stworzenie, które przypomina wilka, lecz jest dużo większe, silniejsze i inteligentniejsze. Są one często używane przez ogrów i orków jako wierzchowce.
Water elem
Nazywany wśród poszukiwaczy przygód królem wód. Podchodząc bliżej zauważasz, że jest to materia wrzącej wody uformowana na ludzki kształt, w środku ciała znajdują się cenne przedmioty. Uważaj! Za chwilę tryśnie strumieniem wrzątku!
Wilk
Drapieżny ssak polujący w watahach i broniący zażarcie swojego terytorium. Uważaj jeśli nie masz odpowiedniego oręża nie wyjdziesz ze spotkania cało!
Wilkołak
Jest to przekształcony człowiek! Bardzo szybki, silny i wytrzymały. Uważaj jego ugryzienie może spowodować, że Ty też ulegniesz transformacji!
Wiverna
Gad wyglądem przypominający smoka żyjący wysoko w górach porośniętymi drzewami. Jednak nie zieje ogniem, jego język i ogon jest zakończony ostrym harpunem. Ma skrzydła dzięki czemu może atakować z powietrza, a jego nieduże wymiary sprawiają, że jest trudny do trafienia.
Wściekły szczur
Szczur zarażony wścieklizną, jego ugryzienie może skutkować poważnymi skutkami. Na szczęście jego zęby są słabe i nie przebijają zbroi.
Wyżynny ptak
Silny, wytrzymały i bardzo zwinny ptak żyjący głównie na terenach górzystych. Lubi kraść pobliskim elfom różne błyskotki.
Yeti
(opis jest już w grze)
Zabójca
Zwany przez okolicznych mieszkańców maszyną do zabijania. To on miał ukraść całą zawartość banku w wiosce na polecenie herszta. Jest jego osobistą strażą.
Złoty skorpion
Żyje przeważnie w ciemnych otchłaniach jaskiń. Prawdopodobnie jest posiadaczem najbardziej toksycznego jadu w tej części kraju. By z nim wygrać najpierw trzeba odciąć odwłok, na którym znajduje się kolec jadowy.
Zombi
Upiór żyjący w pobliżu cmentarzy i na cmentarzach. Krążą pogłoski, że dzięki wysysaniu krwi zwierzętom mają zdolności regeneracyjne. Ostatnimi czasy polują też na ludzką krew!
Żywioł ognia
Najgroźniejszy z żywiołów, swoje legowisko ma w krainie pełnej magmy. Atakuje plując lawą prosto w przeciwnika. Po takim spotkaniu mało kto wychodzi żywy, nieliczni zwycięscy mają jego godne bohatera trofea.
- jeśli jakiś potworek w grze ma już opis, a ja go tutaj dodatkowo opisałem to nie dlatego, że tamten opis w grze jest zły. Lecę potworkami losowo i je opisuję
- możecie mi podawać nazwy potworków, które nie mają jeszcze opisu
Dzięki za pomoc !
Pisząc opisy niektórych potworków starałem się by gra uzyskała początki jakiejś fabuły. Mogą być również wykorzystane na potrzeby questów. Zostaną oznaczone na zielono.
Air elem
Potocznie zwany żywiołem powietrza, wytwarza wokół siebie potężne tornada, które wytrącają broń z rąk przeciwnika. Następnie unoszą go i pozbawiają wszystkich dóbr jakie miał ze sobą. Jest sposób by go pokonać- musisz mieć część ekwipunku, który skradł innym nieostrożnym wojownikom. Pamiętaj, bez odpowiedniego wyposażenia jesteś skazany na porażkę!
Bandyta
Jeden z wielu przestępców, który ukrywa się na południu od wioski przed sprawiedliwością, która go czeka za dawną napaść na bank.
Bazyliszek
(opis jest już w grze)
Czarny niedźwiedź
Zamieszkuje tereny leśne i poluje na ryby w dorzeczach rzek, które można często przy nim znaleźć. Swoją wytrzymałość i regenerację zawdzięcza dużej ilości białka, które spożywa.
Czarny wilk
Odmiana tutejszego pospolitego wilka, jest on jednak dużo silniejszy. Często spotykany z krasnoludami, mawia się, że wykorzystują one czarne wilki do tropienia ofiar.
Drzewiec
Wielkie 10 metrowe dębowe drzewo, które kształtami przypomina człowieka- ma parę wielkich 7 metrowych nóg i parę 8 metrowych rąk z siedmioma palcami. Ma grubą korę, która zapewnia mu doskonałą ochronę przed ranami ciętymi. Jego potężne dłonie zadają ogromne obrażenia obuchowe.
Duch
(opis jest już w grze)
Earth Elem
Zwany królem ziemi i jaskiń. Dzięki czerwonym oczom może widzieć w ciemności. Jest powolny i mało wytrzymały. Od lat strzeże bardzo cennych przedmiotów, które kryją mroczne jaskinie i ziemia.
Erring
(opis jest już w grze)
Gargoyla
Stwór uwielbiający beztroskie życie w głębinach jaskiń. Jest dość szybki, ale jego ciosy nie są silne. Atakuje w grupach i kąsa swoją ofiarę w szyję wstrzykując paraliżujący jad.
Ghoul
Ponura istota zamieszkująca cmentarze i okradająca groby. Krąży legenda, że część swojej wielkiej siły mają dzięki jedzeniu głów zmarłych.
Goblin
Jest to małe przygarbione stworzenie, które uwielbia prace. Można go spotkać zbierającego rośliny, łowiącego ryby lub zbierającego minerały.
Golem
Bardzo duży przez co powolny i słaby w boju potwór. Jest on niegroźny dla początkujących wojowników. Żyje w grupach kilku osobników, podczas walki otacza swego przeciwnika, by uniemożliwić ucieczkę i go zabija.
Grizzly
Jest stosunkowo spokojnym stworzeniem, lecz gdy wejdziesz mu w drogę potrafi być bardzo agresywny. Żyje w stadach blisko gór i jaskiń, dzięki czemu może bronić skradzionych skarbów nieostrożnym wojownikom.
Harpia
Ten stwór jest połączeniem kobiety i ptaka. Mędrcy głoszą, że przylatują one w nocy i duszą ofiary we śnie. Jest ona bardzo silna i wytrzymała co stanowi problem wytępienia przez kłusowników.
Herszt
Najgroźniejszy z bandytów. Odpowiedzialny za atak i próbę zrabowania banku. Niestety jego banda skradła część dóbr znajdujących się w banku. Pokonaj go, a odzyskasz część skradzionych łupów!
Hydra biała
Silniejszy rodzaj hydr- jest wężem wodnym. Swoimi kilkoma głowami atakuje raz za razem! By ją pokonać trzeba odciąć jej środkową głowę, gdyż pozostałe zaraz po odcięciu odrastają...
Hydra brązowa
Dwugłowy wąż zamieszkujący tereny leśne i bagienne- stąd nazwa "brązowa". Jest dużo słabsza od swojej krewnej hydry białej. W przeciwieństwie do kuzynki jest dużo częściej spotykana.
Imp Czerwony
Żyje w koloniach w najciemniejszych jaskiniach Duela nieustannie poszukując jego bogactw, zrobi wszystko by nikt im nie zrabował zgromadzonych dóbr.
Insekt
Owad uprzykrzający życie wielu podróżnikom, jest niewielki- przez co łatwo wchodzi pod zbroję i kąsa bardzo toksycznym jadem, dzięki swoim rozmiarom i chitynowemu pancerzykowi jest trudny do trafienia i zranienia.
Kamienny troll
(opis jest już w grze)
Kobold
(opis jest już w grze)
Kobra
(opis jest już w grze)
Krasnolud
Małe ale bardzo silne stworzenie pod rozkazami króla krasnoludów, jest szczególnie groźny dla niedoświadczonych graczy, ponieważ opanował strzelanie z lekkiej kuszy- początkowo w celu polowania na gobliny i koboldy. Brał udział w napaści na karawanę przewożącą kamienie szlachetne do banku. Zauważając, że podróżujący wojownicy noszą przy sobie wiele skarbów czai się również na nich.
Król Krasnoludów
Największy i najsilniejszy z krasnoludów. Jego ulubionym zajęciem jest zbieranie bogactw jakie kryją góry. Strzeże ich jak oka w głowie. Dowodzi wszystkimi krasnoludami jakie żyją w tej krainie, to on jest odpowiedzialny za napad na karawanę przewożącą kilka ton kamieni szlachetnych do pobliskiego banku. Pokonaj go a odzyskasz część skradzionych dóbr.
Kwasowy robal- (drazet)
Podobnie jak swoi słabsi bracia polują w grupach. Wszędzie, gdzie pełzają pozostawiają za sobą cuchnący śluz, który jest zabójczą trucizną. Dobry ekwipunek i odpowiednie doświadczenie wystarczą do zabicia tej kreatury.
Leśny potwór
Duże zwierzę żyjące w pobliżu rzek i lasów. Dla początkujących poszukiwaczy przygód może się on okazać sporym problemem, ponieważ jego siła połączona z doskonałym kamuflażem wśród drzew bywa zabójcza.
Lodowa zjawa
Bezduszna, ożywiona lodowa materia zamieszkująca najzimniejsze i najciemniejsze jaskinie w tej krainie. Doskonale potrafi ukryć się w śniegu w celu opatrzenia swoich ran. Uwielbia atakować z zaskoczenia!
Mały szczur
Nieznośny szkodnik wyżerający ser z magazynów karczmy i robiący dziury w podłodze.
Meduza- (Poker)
Niegdyś piękna kobieta żyjąca w złotych górach. Po spotkaniu na swej drodze mrocznego rycerza zeszła na złą drogę... Mimo iż w oddali nadal razi pięknem z bliska ukazuje się jej prawdziwe oblicze.
Modliszka
Kilka lat temu okoliczny alchemik prowadził doświadczenia na modliszkach. Niestety eksperyment wymknął się spod kontroli i uciekła mu para zmutowanych, bardzo silnych, wielkich modliszek, która zaczęła się rozmnażać. Krążą pogłoski, że można je spotkać w okolicznych lasach wioski Jagr. Mało kto uchodzi z życiem gdy spotka je na swej drodze.
Mroczny rycerz
Samotny rycerz, opętany przez złe duchy z powodu zdrady i współpracy z bandytami w napadzie na bank polegającej na daniu kluczy do depozytów.
Nekromanta
Jeden z lepszych przeciwników lubiący zamieszkiwać odludzia. Osobnik z oryginalnym poglądem na świat. Można go rozpoznać po starych łachach, bladej skórze i tęczowych oczach. Okoliczni mieszkańcy twierdzą, że jest czarnoksiężnikiem nieustannie szukającym sposobów na nieśmiertelność i wskrzeszenie.
Niedźwiadek
Jest on bardzo szybki, jego jeszcze dziecięce ruchy obronne potrafią zadać dużo obrażeń w krótkim czasie, gdzieś tu są dorosłe Niedźwiedzie...
Niedźwiedź
Duże, bardzo wytrzymałe zwierze, gdy wkroczysz na jego legowisko albo tereny łowieckie na ratunek może być już za późno.
Nietoperz
Mały upierdliwy ssak, lata wojownikom nad głowami, gdy chcą udać się w głąb jaskini i kąsa raz za razem. Najgorsze jest to, że niektóre zarażają wirusem wścieklizny.
Ognisty ptak
Wielki ptak zamieszkujący okolice wulkanów zwany popularnie feniksem. Rozpiętość jego płonących skrzydeł wynosi kilkanaście metrów. Ataki, które przeprowadza są szybkie, silne, a przede wszystkim przemyślane.
Ogr
Wojowniku przed Tobą stoi ogr! Jest to człekokształtne stworzenie i bardzo silne. W przeciwieństwie do miejscowych trolli jest on dużo inteligentniejszy przez co udało mu się zgromadzić wiele cennych przedmiotów.
Olbrzymi golem
Król wszystkich golemów. Jego ciało odziane jest w zbroje z łusek smoków, na które w wolnym czasie często poluje. Jeśli go spotkasz na swojej drodze, a nie jesteś zaprawiony w boju uciekaj! Zdążysz, jest bardzo powolny przez swoje rozmiary.
Orcza zjawa
Żyje zazwyczaj w miejscach, które orkowie mają zamiar zaatakować. Ma ogromne zdolności regeneracyjne i najlepszej jakości bronie orków. Strzeże oręża, który orkom udało się zgromadzić do bitwy.
Orczy wojownik
Należący do plemienia uruk-hai, nieustannie poszukuje świeżego mięsa ludzkiego. Doskonale uzbrojony, prawdopodobnie szuka terenów, które wraz z innymi orkami będzie chciał podbić.
Ork podziemny
Nieduży zdeformowany ork, jest za słaby by wraz z innymi orkami być na polu bitwy, więc zaopatruje legowiska w jaskiniach w rzeczy niezbędne do walki i lekarstwa dla rannych w walce orczych wojowników.
Pająk
Pajęczaki, które nie są dość wytrzymałe ale polują w stadach. Początkującym wojownikom mogą przysporzyć wielu problemów
Robal- (drazet)
Żyją koloniami i gnieżdżą się w ziemi. Można je spotkać w starych kopalniach na południu. Pojedyncze nie stanowią problemu, ale szybko mogą otoczyć i powalić niedoświadczonego poszukiwacza przygód.
Rycerz
Jeden z kilkudziesięciu rycerzy, którzy uciekli z wioski z powodu rozkazu ataku na wioskę bandytów. Dzięki profesjonalnemu uzbrojeniu i możliwości ataku z konia jest trudnym przeciwnikiem. Śmierć dezerterom!
Skorpion
Mały stawonóg z pozoru nie groźny, kryjący się wśród piasków pustyni przez co jest trudno zauważalny. Gdy ktoś wkroczy na jego tereny potrafi być śmiertelnie niebezpieczny- jest to spowodowane kolcem jadowym na końcu odwłoku.
Su kkub
Stworzenie to jest demonem, który lubi lokować się w pobliżu ruin starych zamków. Swoją siłę zawdzięcza cennym przedmiotom, które przy sobie nosi.
Szlamowiec
Ohydny stwór, plujący silnie trującą szlamą w przeciwnika. Na szczęście nie jest bardzo odporny na obrażenia, życie w szlamie spowodowało, że jego wytrzymałość jest mała.
Tarantula
Żyje w najciemniejszych zakamarkach tego świata, jest niezwykle wytrzymała oraz ma dużo jadu, który niejednego wojownika posłał do tamtego świata.
Troll chaosu
Uwielbia ciemne i ponure jaskinie. Jeśli wojowniku przechadzasz się po jaskiniach i usłyszysz nagle głośny ryk przenikający ściany i siejący strach wśród zwierząt, wiedz, że Twój koniec nadchodzi...
Troll zielony
(opis jest już w grze)
Tygrys
Drapieżnik żyjący blisko terenów leśnych, poluje na zwierzęta, ale nie pogardzi ludzkim mięsem. Uważaj ma bardzo ostre kły, które z łatwością przebiją Twoją zbroję!
Wampir
Okoliczni mieszkańcy twierdzą, że jest najgorszym stworzeniem w tej okolicy... w nocy wydaje przeraźliwe wrzaski, które dochodzą z głównej krypty na cmentarzu. Tylko najdzielniejsi mężowie mają szansę wejść do środka i go pokonać, ponieważ każda próba kończąca się niepowodzeniem sprawia, że wampir rośnie w siłę. A wojownik zostaje przez niego przemieniony w wampira.
Warg
Jest to stworzenie, które przypomina wilka, lecz jest dużo większe, silniejsze i inteligentniejsze. Są one często używane przez ogrów i orków jako wierzchowce.
Water elem
Nazywany wśród poszukiwaczy przygód królem wód. Podchodząc bliżej zauważasz, że jest to materia wrzącej wody uformowana na ludzki kształt, w środku ciała znajdują się cenne przedmioty. Uważaj! Za chwilę tryśnie strumieniem wrzątku!
Wilk
Drapieżny ssak polujący w watahach i broniący zażarcie swojego terytorium. Uważaj jeśli nie masz odpowiedniego oręża nie wyjdziesz ze spotkania cało!
Wilkołak
Jest to przekształcony człowiek! Bardzo szybki, silny i wytrzymały. Uważaj jego ugryzienie może spowodować, że Ty też ulegniesz transformacji!
Wiverna
Gad wyglądem przypominający smoka żyjący wysoko w górach porośniętymi drzewami. Jednak nie zieje ogniem, jego język i ogon jest zakończony ostrym harpunem. Ma skrzydła dzięki czemu może atakować z powietrza, a jego nieduże wymiary sprawiają, że jest trudny do trafienia.
Wściekły szczur
Szczur zarażony wścieklizną, jego ugryzienie może skutkować poważnymi skutkami. Na szczęście jego zęby są słabe i nie przebijają zbroi.
Wyżynny ptak
Silny, wytrzymały i bardzo zwinny ptak żyjący głównie na terenach górzystych. Lubi kraść pobliskim elfom różne błyskotki.
Yeti
(opis jest już w grze)
Zabójca
Zwany przez okolicznych mieszkańców maszyną do zabijania. To on miał ukraść całą zawartość banku w wiosce na polecenie herszta. Jest jego osobistą strażą.
Złoty skorpion
Żyje przeważnie w ciemnych otchłaniach jaskiń. Prawdopodobnie jest posiadaczem najbardziej toksycznego jadu w tej części kraju. By z nim wygrać najpierw trzeba odciąć odwłok, na którym znajduje się kolec jadowy.
Zombi
Upiór żyjący w pobliżu cmentarzy i na cmentarzach. Krążą pogłoski, że dzięki wysysaniu krwi zwierzętom mają zdolności regeneracyjne. Ostatnimi czasy polują też na ludzką krew!
Żywioł ognia
Najgroźniejszy z żywiołów, swoje legowisko ma w krainie pełnej magmy. Atakuje plując lawą prosto w przeciwnika. Po takim spotkaniu mało kto wychodzi żywy, nieliczni zwycięscy mają jego godne bohatera trofea.