10-21-2014, 23:46
Witam,
W związku z narastającą ilością pytań dot. szacowanego czasu trwania przerwy technicznej oraz aktualnych postępów prac informujemy, że wskaźniki procentowe wykonanych prac znajdujące się na stronie główną nie są (i nie będą) aktualizowane codziennie. Brak zmian ich wartości NIE OZNACZA braku faktycznych postępów we wprowadzaniu aktualizacji. Pragniemy również zauważyć, iż silnik dzieli się na większe i mniejsze moduły, a ich kolejne uzupełnianie wpływa na brak jednakowych wzrostów w danym okresie. Ponadto wykorzystując fakt, że serwer jest wyłączony staramy się dopracować każdą zmianę w taki sposób, by po oficjalnym starcie gry wszystko działało płynnie i było wolne od błędów (o ile to możliwe).
Rozwiewając wszelkie plotki - start gry opartej na nowym silniku planowany jest na okolice 30.12.2014r. +/- dwa tygodnie. Planowane zmiany chcemy wprowadzić jak najszybciej, lecz jak już wspominałem zależy nam na jakości kodu i przystosowaniu go do zmian w przyszłości, by dłuższe przerwy techniczne nie były już konieczne.
Z poważaniem
Ekipa DuelOnline
W związku z narastającą ilością pytań dot. szacowanego czasu trwania przerwy technicznej oraz aktualnych postępów prac informujemy, że wskaźniki procentowe wykonanych prac znajdujące się na stronie główną nie są (i nie będą) aktualizowane codziennie. Brak zmian ich wartości NIE OZNACZA braku faktycznych postępów we wprowadzaniu aktualizacji. Pragniemy również zauważyć, iż silnik dzieli się na większe i mniejsze moduły, a ich kolejne uzupełnianie wpływa na brak jednakowych wzrostów w danym okresie. Ponadto wykorzystując fakt, że serwer jest wyłączony staramy się dopracować każdą zmianę w taki sposób, by po oficjalnym starcie gry wszystko działało płynnie i było wolne od błędów (o ile to możliwe).
Rozwiewając wszelkie plotki - start gry opartej na nowym silniku planowany jest na okolice 30.12.2014r. +/- dwa tygodnie. Planowane zmiany chcemy wprowadzić jak najszybciej, lecz jak już wspominałem zależy nam na jakości kodu i przystosowaniu go do zmian w przyszłości, by dłuższe przerwy techniczne nie były już konieczne.
Z poważaniem
Ekipa DuelOnline