08-13-2014, 17:13
Po pierwsze, nie po to przykładowi rycerze mają taką siłę ciosu by ich hity po >10 ran, niwelować niekończącym się żarciem. Równie dobrze można zostawić dostęp do jedzenia taki jak jest a zmniejszyć siłę ciosu wybranych mobów - wyjdzie na to samo.
Po drugie, dostęp do jedzenia już został ułatwiony wprowadzeniem targu. Owszem, zielarze i rybacy już tam nic nie wystawiają, ale co to za problem poświęcić kilkanaście minut przed expieniem i wystawić sobie inną postacią dowolną ilość porcji, a potem je kupować? Żeby nikt ich nam nie zabrał wystawiamy je po np. 500 platyny, kasa i tak idzie na nasze konto, a jak ktoś wykupi to i tak na tym skorzystamy finansowo. Byłem pewien, że większość osób z tego korzysta, mocno zdziwił mnie taki temat na forum.
Grupowanie itemów? W takiej propozycji jak podali niektórzy (czyli grupujemy 20 porcji i jedno użycie leczy nam 20hp) jest nie do przyjęcia. Wszyscy leczyliby się porcjami, pozostałe itemy stałyby się zbędne. Sklepy przepełniałby się mięsami, bo lepiej byłoby je sprzedać niż użyć, nie mówiąc o silniejszych mixach.
Fajnie, że panowie coś kombinujecie, ale moim zdaniem, tej edycji już nic nie pomoże. Ta gra ma spory potencjał i powrót do sytuacji ok. 20 online można uzyskać tylko resetem. Rozumiem osoby z wysokim levelem i itemami, sam to posiadam, ale jaki z tego pożytek na pustym serwerze? Gdzieś widziałem post Asava w stylu "zrobimy reset, a za chwilę znowu się wam znudzi i co wtedy?" Odpowiedź jest prosta - następny reset. Ta gra jest najatrakcyjniejsza na samym początku, w trakcie walki o expowisko, pierwsze itemy, walki o flagę na niskich poziomach, czemu to na siłę blokować? Osobiście nie widzę nic złego w częstych resetach tylko jak to kiedyś Slay powiedział, potrzebny jest cel w grze. Obecnie go nie ma, więc nie ma się co dziwić, że z czasem ludzie się wypalają. Prosty cel, np 100 flag jednej gildii i koniec, następna edycja, a w niej jakaś nagroda dla zwycięskiej gildii, np unikatowe avatary. Tylko błagam, jak wreszcie sami przyznacie, że tylko reset uratuje tę grę to załóżcie duży temat na forum, gdzie wspólnie wszyscy obgadamy co trzeba zmienić (a trzeba bardzo dużo), żeby uniknąć sytuacji jak chociażby z tym zbieractwem czy zasłoną, że gracze tracą ot tak coś, nad czym długo pracowali.
Po drugie, dostęp do jedzenia już został ułatwiony wprowadzeniem targu. Owszem, zielarze i rybacy już tam nic nie wystawiają, ale co to za problem poświęcić kilkanaście minut przed expieniem i wystawić sobie inną postacią dowolną ilość porcji, a potem je kupować? Żeby nikt ich nam nie zabrał wystawiamy je po np. 500 platyny, kasa i tak idzie na nasze konto, a jak ktoś wykupi to i tak na tym skorzystamy finansowo. Byłem pewien, że większość osób z tego korzysta, mocno zdziwił mnie taki temat na forum.
Grupowanie itemów? W takiej propozycji jak podali niektórzy (czyli grupujemy 20 porcji i jedno użycie leczy nam 20hp) jest nie do przyjęcia. Wszyscy leczyliby się porcjami, pozostałe itemy stałyby się zbędne. Sklepy przepełniałby się mięsami, bo lepiej byłoby je sprzedać niż użyć, nie mówiąc o silniejszych mixach.
Fajnie, że panowie coś kombinujecie, ale moim zdaniem, tej edycji już nic nie pomoże. Ta gra ma spory potencjał i powrót do sytuacji ok. 20 online można uzyskać tylko resetem. Rozumiem osoby z wysokim levelem i itemami, sam to posiadam, ale jaki z tego pożytek na pustym serwerze? Gdzieś widziałem post Asava w stylu "zrobimy reset, a za chwilę znowu się wam znudzi i co wtedy?" Odpowiedź jest prosta - następny reset. Ta gra jest najatrakcyjniejsza na samym początku, w trakcie walki o expowisko, pierwsze itemy, walki o flagę na niskich poziomach, czemu to na siłę blokować? Osobiście nie widzę nic złego w częstych resetach tylko jak to kiedyś Slay powiedział, potrzebny jest cel w grze. Obecnie go nie ma, więc nie ma się co dziwić, że z czasem ludzie się wypalają. Prosty cel, np 100 flag jednej gildii i koniec, następna edycja, a w niej jakaś nagroda dla zwycięskiej gildii, np unikatowe avatary. Tylko błagam, jak wreszcie sami przyznacie, że tylko reset uratuje tę grę to załóżcie duży temat na forum, gdzie wspólnie wszyscy obgadamy co trzeba zmienić (a trzeba bardzo dużo), żeby uniknąć sytuacji jak chociażby z tym zbieractwem czy zasłoną, że gracze tracą ot tak coś, nad czym długo pracowali.