Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowy system honoru
#1
Witam,
Z dniem 15.11.2013 wprowadziliśmy nowy system honoru, który ma odzwierciedlać umiejętność gracza do walki, a nie tylko nabijanie pkt na wyższych lvlach. Przydział honoru przy nowym systemie wygląda następująco:

1) Jeżeli gracz ma niższy lvl niż nasz lub równy naszemu otrzymujemy 1 pkt honoru, a zabity gracz nic nie traci.
2) Jeżeli gracz ma wyższy lvl od naszego otrzymujemy honor według wzoru ((lvl_przeciwnika - nasz_lvl) / 5) zaokrąglone do góry

Dodatkowo jeśli ktoś posiada 250 honoru lub więcej to honor otrzymywany za takiego gracza wzrasta zgodnie ze wzorem (honor_przeciwnik/250) zaokrąglone w dół.

Ginąc tracimy połowę honoru, który zdobył morderca lub (w przypadku wyniku w postaci liczby innej niż naturalna) minimalnie mniej.

Mamy nadzieje że taki system będzie obrazował faktyczne umiejętności graczy do walki.

Aktualne wartości honoru zostały zmniejszone trzykrotnie.

Wartości pkt honoru wymaganych do bonusu siły również uległy redukcji i wyglądają następująco:
50 pkt honoru +2% siły ciosu
100 pkt honoru +4% siły ciosu
250 pkt honoru +6% siły ciosu
500 pkt honoru +8% siły ciosu
900 pkt honoru +10% siły ciosu

Z poważaniem
Administracja Duel-Online
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości