Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obrona i Odbicie
#11
Drogi Vissenie... Nie wiem czy zauważyłeś że tylko 2/3 osoby zwróciły uwagę na twój post... Ja wyrażam tylko swoja opinie... Zawsze mogę się mylić... Może twój przykład 10%/per Skill to dużo, może powinna wchodzi w grę inna zależność %... Nie wiem... Jeśli nie narobimy szumu wokół tematu to na samym temacie się zakończy... Jest 3 obecnie aktywnie grających graczy Knechta... Droga wybrana przec Ciebie dla mnie po prostu nie ma podstaw do tego żeby kiedykolwiek mogła być dobra... Przygo sam przyznał że jesli Seyin ma wszystko w dupie... Ja przez konwersacje z Toba na forum zwracam uwagę na twój problem... Oblicz dokładnie jak to ma wyglądać... Podaj przyklady, wyniki liczby jak to widzisz... Nie pozostawiaj tematy na 10%/1 skill... Podaj dokładną ilość defa uzyskaną teraz i po zmianie Odbicia...
Odpowiedz
#12
To może ja się wypowiem. Według mnie zależność, im więcej dasz w obrone tym większy % do obrony (z odbicia) mija się trochę z celem. W tedy tym bardziej nikt nie rozwijałby odbicia bo poprostu by się nie opłacalo tego robić, no chyba że ktoś chciałby pójść tą drogą którą poszedleś Ty, w co szczerze wątpię.. Możnaby zmodyfikować lekko ilość otrzymywanej obrony jako statystyki ( teraz bodajże daje 8 )to można zmienić na te 9-1 0i minimalnie zwiększyć deffa które daje odbicie np o te 5-10 punktów, dodatkowo dodać obronę do wszystkich itemów za sp w odpowiadającej ilości sily w danym przedmiocie i ten deff akurat już byłby wykorzystywany przez wszystkie profesje.
Odpowiedz
#13
jak dla mnie Vissen ma rację skoro robi się pod tanka bo ma taka możliwość to powinien mieć w ciul defa (kosztem siły ciosu, ataku, i HP).

Ale !!! Ci co graja łotrami będą płakać bo Vissen ma 2k obrony a ja mam 2k siły i go nie ranie.

Żeby takie coś wprowadzić to By musiał powstać całkowity re-balans postaci, żeby nie tak jak teraz kneht i lowca mieli po 10k+ siły a łotr miał 2k. to się mija z celem, Bo na tym defie traci tylko łotr a kneht i łowca nie widzi różnicy bo i tak będzie Vissena mocno ranić. Trzeba by było zrównać siły w każdej profesji ( niby sa zrównane bo łotr wali 4-5 x po 20 ale bez podwójnego to nadal 2k siły)

Chociaż z drugiej strony Kneht tank jest opcją przewagi nad łotrem. Co jest dobrą decyzją w pvp dla tanka. No ale Taki Tank dostanie od innego knehta pod siłę i łowcy.
Odpowiedz
#14
(01-20-2018, 19:30)Crazy napisał(a): jak dla mnie Vissen ma rację skoro robi się pod tanka bo ma taka możliwość to powinien mieć w ciul defa (kosztem siły ciosu, ataku, i HP).

Ale !!! Ci co graja łotrami będą płakać bo Vissen ma 2k obrony a ja mam 2k siły i go nie ranie.

Żeby takie coś wprowadzić to By musiał powstać całkowity re-balans postaci, żeby nie tak jak teraz kneht i lowca mieli po 10k+ siły a łotr miał 2k. to się mija z celem, Bo na tym defie traci tylko łotr a kneht i łowca nie widzi różnicy bo i tak będzie Vissena mocno ranić. Trzeba by było zrównać siły w każdej profesji ( niby sa zrównane bo łotr wali 4-5 x po 20 ale bez podwójnego to nadal 2k siły)

Chociaż z drugiej strony Kneht tank jest opcją przewagi nad łotrem. Co jest dobrą decyzją w pvp dla tanka. No ale Taki Tank dostanie od innego knehta pod siłę i łowcy.

o TOZ TO ! ! ! sledzisz moj tok rozumowania Smile ja juz nie mowie tu o walce knecht vs knecht bo przewaga sily nad obrona jest zrozumiala dzieki silnemu ciosowi ale co do lowcy to odbicie powinno dodatkowo redukowac obrazenia lowcy a przebicie ta obrazenia odpowiednio zwiekszac wtedy ludzie zaczna grac i rozwijac kilka skilli a nie tylko dwa. Knecht ( silny cios + fecht )
Lowca ( precyzyjny + blysk)
lotr ( podwojny + skryty + cien + bieg)
balaaalalaallaaalalns

dodam wam jak wygladalby moj pomysl w praktyce przy zalozeniu ze odbicie dodaje 10% na poziom i posiadaniu przykladowo 50 punktow obrony co daje nam sume 400 pancerza od statystyki obrona.
na 6 poziomie odbicia 60% dochodziloby od Odbicia 240 pancerza
na 12 poziomie odbicia 120% dochodziloby od odbicia 480pancerza
a dla tych, co maja malo obrony i maly poziom odbicia rzedu 3 poziomu odbicia 30% i 20 punktow obrony w karcie postaci doda 48 wiec o 3 wiecej niz teraz wiec delikatnie zwiekszy im jeszcze liczbe pancerza ktora obecnie posiadaja Tongue

PvE poziom odbicia dodawalby 15% od tej sumy i wszystko byloby odpowiednio Smile ewentualnie mozna do uzyskanego pancerza z obrony dodac pancerz z przedmiotow ktore sie posiada i uzywa aby bylo bardziej fair dla tych co nie rozwijaja obrony. Macie przyklad wyliczony
[Obrazek: 11676198264803833698.jpg]
Odpowiedz
#15
1. Wrócimy do punktu wyjścia odnośnie boterow... Pozdrowienia z 3K defa na mooby...
2. Trzeba zwiększyć siłę potworom... Z drugiej strony przy minimum 5-6K siły będzie Cię ranil na 20-30... Łowca i lotr będą rządac zmiany odnośnie ich defensywy...
3. Kombinacja regebka/odbicie... Kto Cię wtedy zabije... Staniesz na fladze i będziesz się leczył sama regenka... Nic więcej Ci nie będzie trzeba... Staniwcze NIE.
Odpowiedz
#16
(01-21-2018, 16:44)Qilax napisał(a): 1. Wrócimy do punktu wyjścia odnośnie boterow... Pozdrowienia z 3K defa na mooby...
2. Trzeba zwiększyć siłę potworom... Z drugiej strony przy minimum 5-6K siły będzie Cię ranil na 20-30... Łowca i lotr będą rządac zmiany odnośnie ich defensywy...
3. Kombinacja regebka/odbicie... Kto Cię wtedy zabije... Staniesz na fladze i będziesz się leczył sama regenka... Nic więcej Ci nie będzie trzeba... Staniwcze NIE.

Czy ty czytasz co piszesz. Nic nie ma sensu w twojej wypowiedzi.

Ma def to proste potworki słabsze go nie rania. Na mapce od 100 lvl moby mają po 4k siły i więcej. Zresztą dał w def to i mniej bije. Cos za cos.

Łowca i łotr mają zostać papierowe z mała ilością defa.

Regenka nie nadazy leczyć już nie przesadzaj.
Odpowiedz
#17
Jemu nie wytlumaczysz... nawet jak bede mial odbicie i regenke to nie bede mial sily ciosu... chlopie przestan gadac juz te swoje wizje bo wpadnie wiadro z 10k sily i mnie zgniecie i czym sie wykecze? Ta regenka za 1hp?
[Obrazek: 11676198264803833698.jpg]
Odpowiedz
#18
Jak zaczniesz grać i przychodZić na flagę to mogą wam dac nawet 20% :-)
Odpowiedz
#19
Dobra wypowiem się w tym temacie bo piszecie takie totalne bzdury że aż szkoda gadać tutaj Lord Ball.
Knecht jest dobrze skrojony a na poparcie moich tez przedstawie proste wyliczenia knechta na 150 lvl.
Atak - 65
Celność - 20 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Obrona - 2
Siła - 2
Moc strzału - 2 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Wytrzymałość - 18

To są bazowe statystyki dla knechta. Knecht posiadając fecht 6% nie musi dać ANI JEDNEGO LVLA w ATAK!!! Ja na 150 lvl dałbym 70 lvl w obrone 79 lvli w siłe specjalizacje na hp i 3 lvle cofniete z celnosci w HP co daje 70lvli obrona 79 lvli sila i 33 lvl hp daje nam to statystyki na poziomie bez EQ.
Atak - 65
Celność - 20 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Obrona - 72
Siła - 81
Moc strzału - 2 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Wytrzymałość - 183
Skille na 150 lvl dla knechta na poziomie 23 silny 6 odbicie 6 fecht
Po załozeniu eq na expienie. helm strazy +10 ataku(75) czarna perla +15 atak (90) zbroja platynowa +15 (105) plaszcz +5 (110) upiorny miecz+25 (135) pas gargulca+10 (145) rekawice hagg +20 (165) pierscien krzyzowcow +30 (195) spodnie+15 (210). Daje nam to 210 ataku z nie najlepszym eq +36% fecht daje nam 286 ataku co daje 100% na wszystkie obecnie bedace w grze.
Teraz sprawdzmy pvp liczbe pancerza. 72 obrony + 6 obrony z amuletu golema +6 obrony z miecza viking ( ewentualnie Orla tarcza to jest +12 pancerza wiecej) + pierscien z czarnej perly 4 to daje 88 obrony * 8 daje nam to sume 704 pkt pancerza + 150 lvl*4 pkt daje 600 pkt pancerza to daje nam 1304 pancerza + 150 pancerza kirys + 95 pancerza helm bojowy to daje nam liczbę 1549 + 6 lvl odbicia*15 to daje nam 1639 pancerza.
Teraz spojrzmy na hp 183 bez eq + helm bojowy +9 (192) + upiorny amulet +21 (213) + pierscien rycerza +20 (233) + spodnie +20 (253) + plaszcz +12 (265) +zbroja czarnego rycerza +9 (274) + potezny topor smierci +15 (289) + pasek rycerski +15 (304) + rekawice lowczego +12(316) + buty skoczki +12 (328) daje to nam liczbe 328hp!!!
teraz policzmy obrazenia
81 sily w karcie + helm bojowy 3 (84) +kirys 3 (87) + amulet golema 6(93) + miecz viking 6 (99) +buty skoczki 2 (101) +pas gargulca 4 (105) + rekawice hagg 3 (108) + plaszcz 3 (111) + spodnie 6 (117) + pierscien z czarnej perly 4 (121)
Czyli siła knechta na tym lvlu na pvp! to miecz viking 250~ + 121*5+ 121*1,5*23=250 +605 + 121*34,5=855 +4174,5= 5029,5. Jesli porownojemu to do postaci bedacych w grze trzeba doliczyc bonus z honoru za srednie konto czyli 100 honoru czyli 4% czyli dodatkowe 201,18 sily co daje nam obrazenia na poziomie 5231 sily.

Czyli podsumowując knechta na ten lvl ma 1639 pancerza 328 hp i 5231 obrazen!!... dla porownania moj lotr 150 lvl ma na licz 2020 sily ciosu 377hp i 350 pancerza i bije x5 czyli w takiego tanka na 150 lvlu bije 4 x5 czyli cale 20hp mu zbijam mam go na 17 akcji a on bijac mi 49 ma mnie na ich 8. Moim zdaniem balans jest zachowany jedynie lowca odstaje ale knecht jest malo mobilna postacia więc ja proponuje zmiany skili dla knechta i lowcy:

ODBICIE 30pancerz/lvl + 3% szans na odbicie strzaly lowcy/lvl ( da to dodatkowe 90 pancerza na 150 lvlu wiec w takiego knechta bede bil wtedy po 3 czyli w sumie 15 ran...) a na 6 poziomie da to 18% szans na to iż łowca nie trafi knechta gdyż ten odbije strzał.
PRZEBICIE 7% szans na przebicie pancerza przeciwnika/lvl ( przy posiadaniu tego skilla na 5 poziomie mielibysmy 35% szans iż przy strzale pancerz przeciwnika zostanie zniwelowany do 0 byłoby to bardzo dobrą bronia na knechtow i do expienia na potworach z duża iloscia hp z gorszymi rodzajami broni lub broniami rzucanymi).

Dodatkowym skillem ktory bym zaproponowal jest zmiana regeneracji na SZARŻĘ dla knechta gdyż jest to mało mobilna postac w pvp i jest typowym tankiem to raz na 200-300 sekund powinien mieć możliwość szarży po zebraniu sił pozwoliloby to na zrobienie automatycznie 3-4 akcji po kolei w jednym kierunku >>>> <<<< lub gora dół lub skosy kosztem jednej!! akcji i podbiegniecie do przeciwnika lub pozwoliloby to na ucieczke w odpowiednim momencie przed cichym zabojca jakim jest lotr.

To tyle z mojej strony pozdrawiam Lord Ball. Smile

Oczywiście sprawa braku obrony w itemach za sp też powinna się zmienić. przedmioty defensywne jak plaszcz, rekawice, spodnie powinny dawac obrone w przedziale 2-5 obrony. Przykladowo plaszcz 5 spodnie 4 rekawice 3 co daje sume 12 pkt obrony i dodatkowe 96 pancerza dla wszystkich profesji oczywiscie zauwazajac ze dla knechta ten pancerz znaczy najwiecej. A juz szykujac sie na krytyke powyzszego postu. Lord Ball jest zrobiona postacia od 1 lvla pod dropniecie nocnego smoka typowo pod pvp i nie wiem czy znajdzie sie postac tak samo od samego poczatku robiona do pvp. Wiec prosze nie narzekac ze wzialem praktycznie top top itemy dla knechta i rozdanie umiejetnosci gdyz porownuje je do lotra ktory tez takie skille/statystyki posiada. Broni też lepszych nie znajdę gdyż posiadam tam Nocnego Smoka i Elfi miecz zwycięstwa. Pozdrawiam Lord Ball.
Odpowiedz
#20
Maciek rozpisał to idealnie, zgadzam się z jego postem w 100%
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości