Targ i nowy system sklepów - Wersja do druku +- Duel Online - Forum (https://www.duelonline.pl/forum) +-- Dział: O grze (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Dział: Zmiany w grze/Pomysły na rozwój gry (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Wątek: Targ i nowy system sklepów (/showthread.php?tid=446) Strony:
1
2
|
Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-18-2014 Witam w dniu 18.04.2014 w okolicach godziny 21 do gry wprowadzony został nowy moduł umożliwiający graczom handel w ramach systemu aukcyjnego. W ostatnim czasie wprowadziliśmy również stałe ceny w sklepach. Poniżej opiszę zasadę funkcjonowania obu nowości: 1. Targ Dostęp do targu można uzyskać po zalogowaniu używając odnośnika "Targ" znajdującego się nad czasem ruchu (widoczne na poniższym screenie) Szata graficzna będzie modernizowana Po użyciu w/w odnośnika otworzy się okno podobne do tego: 1.1) Zakładka "Kupno" W tej zakładce można składać oferty na aukcjach wystawionych przez innych graczy. W licytacji aktualna cena musi zostać przebita o minimum 5%, po przebiciu naszej oferty system automatycznie zwraca platynę. 1.2) Zakładka "Sprzedaż" Po naciśnięciu "Sprzedaj!" przy nazwie przedmiotu pojawia się następujące okno: Jeśli chcemy tylko licytację/kt to jedno z pól należy zostawić puste lub wpisać 0. Aukcje wystawiane są na tydzień, item znika z ekwipunku po wystawieniu na targ, lecz jeśli nikt go jeszcze nie kupił oraz nie złożył oferty w licytacji to aukcję można wycofać, należy wówczas odszukać swoją aukcję w zakładce "Kupno" i nacisnąć [X] tak jak na screenie poniżej: Aukcja zostanie wycofana, a przedmiot wróci do ekwipunku. 1.3) Zakładka "Historia" Zamieszczona jest tam historia transakcji: 2. Sklepy Ceny w sklepie są stałe, cena sprzedaży stanowi aktualnie 1/3 ceny kupna. Mamy świadomość że są one zaniżone - ten zabieg ma zmotywować graczy do korzystania z targu. Z poważaniem Seyin & Volf RE: Targ i nowy system sklepów - ModernWar - 04-18-2014 Cenna wywoławcza zamiast być ceną wywoławczą jest większa o 5% RE: Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-18-2014 (04-18-2014, 23:18)ModernWar napisał(a): Cenna wywoławcza zamiast być ceną wywoławczą jest większa o 5% Zmienione. RE: Targ i nowy system sklepów - jodla332 - 04-18-2014 Osobiscie mam taki pomysl z tym targiem a mianowicie np. 1x na tydzien badz 1x na 2 tygodnie admin wrzuca jakis cenniejszy item na licytacje oczywiscie trwajaca tydzien ale bez mozliwosci kupna systemem " kup teraz" np. bysmy sie licytowali o jakis helm strazy czy cos podobnego Badz tez wprowadzic cos w stylu czarnego rynku mozna by sie bylo ustawic np. na niedziele kiedy powiedzmy ze kazdy jest w domu moze byc tez i sobota :p wtedy o losowej godzine wybranej przed Admina pojawia sie jakis cenniejszy item wystawiony na 10 minut z opcja "kup teraz " RE: Targ i nowy system sklepów - peacemaker11 - 04-19-2014 Świetny pomysł jodła. Popieram w 100% RE: Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-19-2014 Naprawiono błąd zgłoszony przez użytkownika Szef dot. sprzedaży aktywnych mikstur na targu. Wszelkie zauważone niedoskonałości wdrożonego systemu proszę zgłaszać mi na PW @UP Czarny rynek to nieznany przedmiot, więc skąd przekonanie że będzie cenny? RE: Targ i nowy system sklepów - Nicram - 04-19-2014 @up Właśnie o to chodzi :> RE: Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-19-2014 (04-18-2014, 23:43)jodla332 napisał(a): pojawia sie jakis cenniejszy item Jeśli gracze chcą czarnego rynku to żaden problem RE: Targ i nowy system sklepów - Pywbelos - 04-19-2014 Nie lepiej będzie zrobić jeżeli mamy np 5 silnych mixów aby można było je wystawić w postaci jednego obrazka wpisywać tylko ile sztuk wystawić na sell lub też wpisać liczbę sztuk, chcemy kupić RE: Targ i nowy system sklepów - Szef - 04-19-2014 może by tak dodać kategorie? np. pierścienie, amulety, bronie, zbroje itp |