Duel Online - Forum
Targ i nowy system sklepów - Wersja do druku

+- Duel Online - Forum (https://www.duelonline.pl/forum)
+-- Dział: O grze (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Dział: Zmiany w grze/Pomysły na rozwój gry (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Wątek: Targ i nowy system sklepów (/showthread.php?tid=446)

Strony: 1 2


Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-18-2014

Witam w dniu 18.04.2014 w okolicach godziny 21 do gry wprowadzony został nowy moduł umożliwiający graczom handel w ramach systemu aukcyjnego. W ostatnim czasie wprowadziliśmy również stałe ceny w sklepach. Poniżej opiszę zasadę funkcjonowania obu nowości:

1. Targ
Dostęp do targu można uzyskać po zalogowaniu używając odnośnika "Targ" znajdującego się nad czasem ruchu (widoczne na poniższym screenie)
[Obrazek: targ_1.png]

Szata graficzna będzie modernizowana

Po użyciu w/w odnośnika otworzy się okno podobne do tego:
[Obrazek: targ_2.png]

1.1) Zakładka "Kupno"
W tej zakładce można składać oferty na aukcjach wystawionych przez innych graczy. W licytacji aktualna cena musi zostać przebita o minimum 5%, po przebiciu naszej oferty system automatycznie zwraca platynę.

1.2) Zakładka "Sprzedaż"
Po naciśnięciu "Sprzedaj!" przy nazwie przedmiotu pojawia się następujące okno:
[Obrazek: targ_3.png]
Jeśli chcemy tylko licytację/kt to jedno z pól należy zostawić puste lub wpisać 0. Aukcje wystawiane są na tydzień, item znika z ekwipunku po wystawieniu na targ, lecz jeśli nikt go jeszcze nie kupił oraz nie złożył oferty w licytacji to aukcję można wycofać, należy wówczas odszukać swoją aukcję w zakładce "Kupno" i nacisnąć [X] tak jak na screenie poniżej:
[Obrazek: targ_4.png]
Aukcja zostanie wycofana, a przedmiot wróci do ekwipunku.

1.3) Zakładka "Historia"
Zamieszczona jest tam historia transakcji:
[Obrazek: targ_5.png]


2. Sklepy

Ceny w sklepie są stałe, cena sprzedaży stanowi aktualnie 1/3 ceny kupna. Mamy świadomość że są one zaniżone - ten zabieg ma zmotywować graczy do korzystania z targu.

Z poważaniem
Seyin & Volf


RE: Targ i nowy system sklepów - ModernWar - 04-18-2014

Cenna wywoławcza zamiast być ceną wywoławczą jest większa o 5%


RE: Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-18-2014

(04-18-2014, 23:18)ModernWar napisał(a): Cenna wywoławcza zamiast być ceną wywoławczą jest większa o 5%

Zmienione.


RE: Targ i nowy system sklepów - jodla332 - 04-18-2014

Osobiscie mam taki pomysl z tym targiem a mianowicie np. 1x na tydzien badz 1x na 2 tygodnie admin wrzuca jakis cenniejszy item na licytacje oczywiscie trwajaca tydzien ale bez mozliwosci kupna systemem " kup teraz" np. bysmy sie licytowali o jakis helm strazy czy cos podobnego Smile

Badz tez wprowadzic cos w stylu czarnego rynku Smile
mozna by sie bylo ustawic np. na niedziele kiedy powiedzmy ze kazdy jest w domu moze byc tez i sobota :p wtedy o losowej godzine wybranej przed Admina pojawia sie jakis cenniejszy item wystawiony na 10 minut z opcja "kup teraz "


RE: Targ i nowy system sklepów - peacemaker11 - 04-19-2014

Świetny pomysł jodła. Popieram w 100%


RE: Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-19-2014

Naprawiono błąd zgłoszony przez użytkownika Szef dot. sprzedaży aktywnych mikstur na targu. Wszelkie zauważone niedoskonałości wdrożonego systemu proszę zgłaszać mi na PW Smile


@UP
Czarny rynek to nieznany przedmiot, więc skąd przekonanie że będzie cenny? Smile


RE: Targ i nowy system sklepów - Nicram - 04-19-2014

@up

Właśnie o to chodzi :>


RE: Targ i nowy system sklepów - Seyin - 04-19-2014

(04-18-2014, 23:43)jodla332 napisał(a): pojawia sie jakis cenniejszy item

Jeśli gracze chcą czarnego rynku to żaden problem Smile


RE: Targ i nowy system sklepów - Pywbelos - 04-19-2014

Nie lepiej będzie zrobić jeżeli mamy np 5 silnych mixów aby można było je wystawić w postaci jednego obrazka wpisywać tylko ile sztuk wystawić na sell lub też wpisać liczbę sztuk, chcemy kupić Smile


RE: Targ i nowy system sklepów - Szef - 04-19-2014

może by tak dodać kategorie? np. pierścienie, amulety, bronie, zbroje itp