Ogłoszenie administracji w sprawie błędu ze sklepów - Wersja do druku +- Duel Online - Forum (https://www.duelonline.pl/forum) +-- Dział: O grze (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Dział: Zmiany w grze/Pomysły na rozwój gry (https://www.duelonline.pl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Wątek: Ogłoszenie administracji w sprawie błędu ze sklepów (/showthread.php?tid=566) |
Ogłoszenie administracji w sprawie błędu ze sklepów - Seyin - 09-18-2017 Witajcie, w ciągu ostatniego tygodnia wyszedł na jaw poważny błąd gry pozwalający na dublowanie przedmiotów za pomocą sklepu. Błąd ten był wykorzystywany dłuższy czas i na podstawie logów jestem w stanie stwierdzić, że następujące osoby dopuściły się nadużyć:
W związku z poniesionymi korzyściami (przedmioty, platyna) wyżej wymienione konta zostaną zbanowane na okres 360 dni (co jest równoznaczne z usunięciem konta). Sam błąd został już usunięty, ale nie rozwiązuje to powstałego problemu. Wspólnie z pozostałą częścią administracji postanowiliśmy przed wprowadzeniem dodatkowego, nowego contentu załatać dotychczasowe błędy gry. Sporządzono listę takowych, a sam proces naprawy bugów rozpoczął się jeszcze przed całą aferą ze sklepem (co widać chociażby w patchlogu dostępnym na stronie głównej). Dostęp do serwera testowego od dnia 18.09.2017r. będzie posiadać jedynie administracja w składzie:
Łatki dotyczące błędów będą publikowane na oficjalnym serwerze zaraz po ich przetestowaniu. Wszystkie nowości natomiast zostaną przekierowane na serwer główny dopiero po ich przetestowaniu. Postaramy się w najbliższym czasie zaktualizować księgę kar, aby w pełni odpowiadała ona realiom duela i stanowiła swoisty taryfikator popełnionych wykroczeń. Wielu z Was zadaje sobie zapewne pytanie co dalej? Jakie są nasze plany na najbliższy czas? Wykonana została kopia zapasowa bazy danych na dzień 17.09.2017r. Serwer z uwagi na specyfikę błędów i chęć ich szybkiej naprawy (wiele z nich wymaga ingerencji w podstawowe funkcje gry, których zmiana może spowodować wystąpienie niespójności danych i w konsekwencji mnożyć kolejne błędy (tak jak miało to miejsce z blokadą broni z unikiem)) wyłączymy tymczasowo na okres jednego miesiąca tj. do dnia 21.10.2017r., a wszystkie znane nam niedoskonałości gry zostaną do tego czasu naprawione. O aktualnym postępie prac będziemy informować poprzez fanpage na FB (https://www.facebook.com/duelmmo/) - postem zbiorczym tj. raz na tydzień. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie zadowoli zdecydowaną większość graczy. Nie planujemy resetu gry, po wspomnianym miesiącu zostanie załadowana baza z dnia 17.09.2017r.. Na stronie głównej pojawi się stosowna informacja wraz z odnośnikiem do tego wątku. W kwestii nowości - jeśli starczy nam czasu możliwe że niektóre z zapowiadanych dotychczas zostaną wprowadzone na główny serwer wraz z jego reaktywacją, lecz tak jak wspominałem wcześniej - nacisk zostanie położony na naprawę błędów gry i testowanie tego co już zostało wprowadzone. Zapraszam do wypowiedzi w tym temacie. Pozdrawiam, Seyin RE: Ogłoszenie administracji w sprawie błędu ze sklepów - drazet - 09-18-2017 Z której godziny jest kopia bazy danych? tzn o której godzinie była robiona RE: Ogłoszenie administracji w sprawie błędu ze sklepów - Seyin - 09-18-2017 (09-18-2017, 00:09)drazet napisał(a): Z której godziny jest kopia bazy danych? tzn o której godzinie była robiona Ostateczna kopia została wykonana 4 minuty po północy. 18.09.2017 0:04 RE: Ogłoszenie administracji w sprawie błędu ze sklepów - Tragedia - 09-18-2017 Z niecierpliwością czekam na reaktywację. Powodzenia! |