Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potwory
#11
Witam.

Uważam, że jest zdecydowanie zbyt dużo Gargoyli. Pierwotnie były jedynie przed hydrami i uważam, że było to dla nich odpowiednie miejsce. Aktualnie ich rozmieszczenie jest momentami absurdalne. Nielogiczne dla mnie jest to, że trzeba przebić się przez moby, na których expiły ~40lvl, żeby dojść do Kwasowych robali, które są dla 15lvl^ + Gargi na mapie pod_sklepem2 oraz w kopalni złota również są nieporozumieniem.

Skorpiony również są wysypane zbyt mocno. Przykładowo, na zachód od wioski, żeby dojść na koniec grot do impów i pająków trzeba się przebić przez fale skorpionów. Serio, kurwa Big Grin ?

+ Sprawa, która męczy mnie od lat, czyli strzelające krasnoludy. Te stwory są małe, grube, mało zwinne i dźwigają ciężki topór. Nie ma najmniejszych szans, żeby strzelały z łuku; )
Odpowiedz
#12
ogólnie to, ze niektóre moby na niższym lvl były dodawane 'później' i to ze znajdują się ZA mocnymi mobami jest z deczki bez sensu, widzieliście kiedyś takie cuda w innym MMO? Może i znajdzie się jakiś przykład, no ale NIE NA TAKA SKALE, z gry powinno się czerpać przyjemność, a nie spinać poślady i myśleć jak przedostać się przez te mocne moby na te słabsze i nie stracić całego pożywienia z EQ aby móc tam chociaż chwile postać, miło by było gdyby ktoś rozsądny się za to wziął i jakoś z głową to wszystko poukładał, bez gadania, ŻE TRADYCJA, ze to, ze tamto, ze nie wiadomo czy komuś to się spodoba, gadając tak ta gra nigdy się nie ruszy do przodu, chyba powinno się dążyć do tego, aby było coraz lepiej, a nie kisić się w tym co jest i zasłaniać durnymi argumentami.
[Obrazek: ta4.png]
Odpowiedz
#13
Potwory są rozplanowane na nowo w najbardziej uciążliwych miejscach. Najprawdopodobniej zmiany zostaną wprowadzone na dniach.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości