Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bonusy
#1
Chcialbym poruszyc kwestie dotycząca bonusow dla poszczegolnych klas
mianowicie mam na mysli to ze
Lowca- posiada bonus do pancerza +1 na lvl
Lotr-posiada bonus sily +3 na lvl
Knecht- jedynie 2hp na start i przeznaczenie calego lvl dodaje mu 2hp a nie 1 jak u pozostalych klas

Lecz zaokragly wszystkich do 100lvl

Lowca-100 pancerza co pozwala mu na uniknecie smierci przez niskie lvl oraz przez ranienie poszczegolnych mobow

Lotr-300 Sily jest to niewiarygodny bonus

Knecht-zalozmy ze do 100 lvl kazdy przeznaczy max 10 lvl na hp co daje mu cale 10hp wiecej od pozostalych klas +2hp wiecej za start razem cale 12hp

I ja sie pytam gdzie tu logika i sprawiedliwosc ?

Uwazam ze knecht powinien uzyskac cos podobnego jak pozostalne klasy rzecz ktora bazuje na wbitym lvl i sie razem z nim zwieksza.

Chociazby nawet +5 ataku co 20 lvl knechta badz tez cos zwiazanego z pancerzem.

Lub przemyslec skill knechta "odbicie" podniesc go do 20-25 pancerza na lvl co wkoncu wprawi w ruch ten skill oraz wprowadzi jakas roznorodnosc w rozwijaniu tej klasy Smile

Jakies propozycje ... ?
Odpowiedz
#2
Nie przesadzaj bo knecht to tank, dobrze zrobiony jest praktycznie niedozabicia, kiedyś juz odbicie dawało 20obrony za każdy poziom skilla i wychodziło ze knechty miały więcej obrony niż łotr na tym samym poziomie siły, knecht ma już bonus za to że dostaje +2hp przy danym awansie a nie +1hp, to bardzo dużo !
Odpowiedz
#3
"Knecht-zalozmy ze do 100 lvl kazdy przeznaczy max 10 lvl na hp co daje mu cale 10hp wiecej od pozostalych klas"

Zauważ że lotr jak 10 lvli da w hp to będzie nikim Smile A knecht ma lotra na 2, max 3 hity więc nie przesadzaj.

Z łowcą jest dobrze jak jest, co byś chciał 10 lvlem zabijać 100 łowcę?

A z tym odbiciem +20/25 co lvl to już wogóle przesadziłeś. Myślisz teraz jak knecht, postaw się na miejscu łotra który biłby takiego knechta po max 1-1-1-1 w hicie.. Takiego knechta to i ja bym rozwinął 18 odbicie 9 silny cios xD Jeszcze bfowiec to knecht taki byłby chyba nietykalny przez łotra.
Odpowiedz
#4
Cytat:Chcialbym poruszyc kwestie dotycząca bonusow dla poszczegolnych klas
mianowicie mam na mysli to ze
Lowca- posiada bonus do pancerza +1 na lvl
Lotr-posiada bonus sily +3 na lvl
Knecht- jedynie 2hp na start i przeznaczenie calego lvl dodaje mu 2hp a nie 1 jak u pozostalych klas

Lecz zaokragly wszystkich do 100lvl

Lowca-100 pancerza co pozwala mu na uniknecie smierci przez niskie lvl oraz przez ranienie poszczegolnych mobow

Lotr-300 Sily jest to niewiarygodny bonus

Lepiej usunąć bonus łowcom i niech zabijają ich 20 poziomy lub robaki? Widziałeś sytuację, gdy knechta/łotra na 100 poziomie zabił robak lub łotr na 20 poziomie?

Łotr bez tego bonusu nie raniłby knechta, albo biłby go po 1x4 przy jego hp musiałby wsadzić ze 20 ak (jakby się nie leczył).

Cytat:Knecht-zalozmy ze do 100 lvl kazdy przeznaczy max 10 lvl na hp co daje mu cale 10hp wiecej od pozostalych klas +2hp wiecej za start razem cale 12hp

Na 100 poziomie powinien mieć około 20 pkt w hp co mu daje 22 dodatkowego hp.

Cytat:Lub przemyslec skill knechta "odbicie" podniesc go do 20-25 pancerza na lvl co wkoncu wprawi w ruch ten skill oraz wprowadzi jakas roznorodnosc w rozwijaniu tej klasy Smile

5/lvl to faktycznie mało, rzadko kiedy używa się tego skilla, ale 20-25? Jaki łotr zraniłby knechta z odbiciem na 5-6, nie mówiąc na 15-20?
Odpowiedz
#5
Macie racje ze 20-25 to za duzo tez mi sie tak wydaje przesadzilem Smile
moze zejdzmy do np 15 pkt/lvl
Chodzi o to ze w tej chwili knechtowi nawet zaslona zostala zabrana wiec jak zauwazyliscie nikt nie idzie w ta strone rozwoju bo to tylko strata czasu

Uwazam ze knechtowi przydalby sie jakis bonus tak jak posiadaja to inne klasy
Odpowiedz
#6
Jak zabrana? Możesz rozwinąć?

15 to też bardzo dużo, lepszym rozwiązaniem byłoby 10
Odpowiedz
#7
W tym momencie jest 10 przecież, a w stosunku do mobów 15: >
Odpowiedz
#8
(11-02-2013, 17:24)Mr X napisał(a): W tym momencie jest 10 przecież, a w stosunku do mobów 15: >

No to nie trzeba nic zmieniać Big Grin No może po za opisem skilli w pomocy Smile
Odpowiedz
#9
Ja osobiście podniósłbym tylko hp na początku rozwoju postać tj. knecht mógłby zaczynać z 10hp łowca z 9hp i łotr z 8hp..

Można ewentualnie dodać każdej klasie skille pasywne, niezabierały by one pkt. skilli które dostajemy co poziom, tylko co 5poziomów skill podnosiłby się sam. Każda klasa mogłaby dostać do 3 drogi wyboru skilli pasywnych, jeden dawałby atak, drugi powiedzmy hp, a trzeci unik - wybrać by można było tylko jeden ! Do tego każda klasa miałaby inne skille pasywne, łotr by miał atak, skrytobójcze rany, lub defensywa, knecht hp, defensywa, zasłona, a łowca defensywa, coś tam i coś tam Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości