Liczba postów: 101
Liczba wątków: 12
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
4
dlaczego nikt sie nie zajmie systemem cen u Thomasa?
miedziany hełm elfi szt 18 cena 8,9k obrona 35
hełm rycerski szt 68 cena 16k obrona 25
hełm rycerski hartowany szt 51 cena 24k obrona 30
no bez jaj wychodzi na to, ze im więcej sztuk na stanie i im gorsze itemki tym wyższa cena...
może pora to naprawić w końcu?
Liczba postów: 221
Liczba wątków: 27
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
5
niestety mam takie samo zdanie.. uważam, że każdy item powinien mieć swoja cenę bazową dajmy na to Katana - cena bazowa(czyli taka przy jednej sztuce) : 3mln, w przypadku gdy już Katan jest więcej w sklepie cena spada, ale nie może spaść więcej niż 40%, tak samo gdy sklepikarz posiada bardzo dużo platyny i może nam dać bardzo dużo kasy za item - cena przedmiotu nie powinna wzrosnąć więcej niż 40% ceny bazowej
Liczba postów: 44
Liczba wątków: 1
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
1
Typowy przykład spamu... ach, te dzieci...
A co do tematu, to sądzę, że ceny przedmiotów są czasem za wysokie (chociażby przykład z hełmem krasnoludzkim). Z tego co widziałem to najbardziej skaczą ceny rycerskiej i miedziaka (jak kupowałem miedziany było chyba 5 sztuk i kosztował niecałe 4k, a następnego dnia był za 20k+, a było ich więcej).
Co do ceny bazowej, można się zgodzić. Niektórym pomysł ten nie spodoba się, bo czasem naprawdę można coś kupić za grosze. Ja jednak byłbym za wersją w miarę stabilnej ceny.
Liczba postów: 228
Liczba wątków: 51
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
8
System sklepów zostanie zmieniony (również na potrzeby nowych questów) ;-)
Liczba postów: 2
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
0
Nie wiem czy sklep zastał zmieniony a jak nie to na jaki zostanie zmieniony ale teraz np są takie ceny:
helm rycerski szt. 84 cena 1 100 obr. 25
helm rycerski hartowany szt. 57 cena 1 821 obr. 30
Miedziany Helm Elfi szt. 19 cena 6 827 obr. 35
W tej chwili ceny w sklepie są między innymi wyliczane z ceny bazowej dla itema która jest wyliczana ze statystyk itema np. dla podanych przedmiotów są takie ceny bazowe (przy 100 itemach w sklepie):
helm rycerski obr. 25 cena bazowa: 5 208
helm rycerski hartowany obr. 30 cena bazowa: 9 000
Miedziany Helm Elfi obr. 35 cena bazowa: 14 292
Oprócz ceny bazowej na finalną cenę itemu dochodzą jeszcze inne czynniki które są dodawane/odejmowane/mnożone z różnymi współczynnikami:
- liczba itemów w sklepie (tu jest funkcja lekko wykładnicza np. liczba w sklepie 1-10: w przybliżeniu cena x100, 20-50: x10, 70-120: x1, 200: x0.3, 500: x0.05)
- cena z dnia poprzedniego (razy jakiś współczynnik)
- częstotliwość sprzedawania / kupowania danego itemu
- i inne.
Oczywiście można by zmniejszyć wpływ tych innych współczynników (lub niektóre wywalić) aby bardziej na cenę finalną wpływała cena bazowa przedmiotu.
Ale to już zależy od Adminów i od tego jakie mają plany zmian sklepu.