Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[bug] Błąd w działaniu skilla 'błysk'
#1
Jak wszyscy wiemy skill 'błysk' działa obecnie nie do końca prawidłowo (z grubsza rzecz ujmując: zabiera akcje nawet wtedy, kiedy nie ma realnej możliwości zadziałać). Pytanie do GM brzmi tak: czy jest realna szansa na naprawienie skilla w taki sposób, żeby działał tylko i wyłącznie wtedy, gdy jest rzeczywista możliwość, aby zadziałał?
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#2
Trzeba by brać pod uwagę te 8% na ucięcie akcji. Czyli w 92% byśmy, mając 2 akcje, ruszyli się zwykle o 1 kratkę a 8% mielibyśmy na skok?
Odpowiedz
#3
Mniej więcej o to właśnie chodzi. Najbardziej irytujące jest to, że błysk zabiera akcje nawet jeśli masz tylko jedną, czyli w sytuacji, kiedy nie ma szans zadziałać.
Może nawet warto byłoby się zastanowić nad jakąś zmianą tego skilla - jest w ogóle ktokolwiek, kto go rozwinął choć o jeden poziom...? Bo jeśli nie, to znaczy, że te 8% nie ma najmniejszego sensu i wystarczyłoby błysk przerobić na takiej zasadzie, że na 1 poziomie daje np. 75% szans na skok i 25% szans na to, że się w ogóle nie ruszysz. I na przykład podniesienie błysku o 1 lev zwiększa szansę na skok o 5% (czyli w tym przypadku błysk na 5 levelu gwarantowałby, że za każdym razem skoczysz). Miałoby to też i taki sens, że łowcy rozwijają zwykle co najwyżej dwa skille (precyzyjny i przycelowanie), błysk byłby trzecim, w który inwestowałoby się jakiekolwiek punkty.
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#4
Żaden łowca nie pójdzie na układ, w wyniku którego miałby osłabiać swoją postać pod względem bezsensownego marnowania punktów (z punktu widzenia obecnej sytuacji chyba woleliby mieć dalej zabugowany niż marnować 15pkt. skilli), więc nie widzę sensu takiej opcji. Jeśli łotry nie mogą decydować o tym, że będzie wyświetlana ilość czasu potrzebnego na załadowanie skilla typu bieg czy cień z tego powodu, że inne profesje się nie zgadzają, to czemu inne profesje mają decydować czy "osłabiać" łowcę?
Odpowiedz
#5
Ja nie chcę łowcy osłabiać w żaden sposób, chcę tylko, żeby naprawiono błysk Smile
Zaproponowałem takie rozwiązanie, bo jest chyba najprostsze do wdrożenia, co nie znaczy, że to jedyna opcja jaką widzę.

BTW zobacz, że łotry rozwijają podwójny cios, cień i bieg (3 skille) oraz niektórzy teraz dają jeszcze pkt w skrytobójczy (bo do 4-5 levelu skilla ma to duży sens i w połączeniu z podwójnym daje realny zysk w ilości obrażeń). Knechci inwestują w silny cios i fecht, niektórzy pewnie dają coś w odbicie albo regenerację (bo to się opłaca). A łowcy to przeważnie buildy dwuskillowe (precyzyjny i przycelowanie albo przycelowanie i precyzyjny). Nie znam nikogo, kto używałby przebicia na poziomie wyższym od 1, podobnie jest z błyskiem, a dalekiego strzału to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie rozwija, a tym bardziej nie używa (musiałby być na 5 lev skilla żeby to miało sens). Patrząc z tej perspektywy to właśnie łowcy są najmocniejszą klasą, bo nie inwestują w więcej niż 2 skille, czyli mogą tam mieć więcej punktów niż jakakolwiek inna klasa. Zresztą jeśli zaproponowana przeze mnie modyfikacja błysku by weszła (sam w to chyba nie do końca wierzę), to przecież mógłbyś zostawić błysk na 1 lev i nadal mieć 75% szans na to, że jednak skoczysz Big Grin
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#6
Ale z 1 akcji? Bo jak z 3 to ja wolę mieć w danej chwili te 100% na 3akcjowy skok.
Odpowiedz
#7
Cały czas mam na myśli 75% szans na skok za 3 akcje.
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości