Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowa Edycja - jak ma wyglądać?
#1
Reset / nowa edycja zbliża się mniejszymi lub większymi krokami , więc proponuję żeby gracze razem z administracją określili (w formie dyskusji, ew. głosowania) kierunku w jakim ma iść nowa edycja.

Po pierwsze i chyba najważniejsze (patrząc na historię poprzednich edycji) jest określenie celu (np. ilość zdobytych flag przez jedną gildię/zdobycie określonej ilości honoru przez jedną gildię/zdobycie określonej ilości kamieni i drewna itp. itd. ) lub po prostu określenie czasu od/do w którym miałaby trwać dana edycja, po czym następowałby reset i start nowej edycji.

Kolejnym palącym problemem są "bugi". Według mnie kary za stosowanie/nie zgłaszanie bugów powinny być bardzo surowe.

Następna sprawą jest dopracowanie szukania minerałów/kopania/łowienia a dokładniej zmiana ilości expa którego możemy otrzymać dzięki tym profesjom. W poprzedniej edycji wielu graczy zamiast skupić się na graniu pvp/expieniu skupiło się na tych profesjach które dawały łatwiejszy czy trudniejszy exp, ale nic nie wnosiły do gry.

Ostatnią sprawą jaką chciałbym poruszyć jest przywrócenie zasłony. Bez tego elementu budowanie postaci będzie wyglądało bardzo szablonowo(bf + minimum ataku na moby) Jeśli chcemy, żeby gra była ciekawa potrzeba różnorodności w budowaniu postaci.

To tyle ode mnie, prosiłbym inny graczy o dodawanie Swoich pomysłów lub komentarzy do tego co napisałem (pozytywnych i negatywnych)

Prosiłbym też administrację o komentarze propozycji graczy w tym temacie, wspólnymi siłami (gracze + administracja) możemy poprawić nam rozrywkę Smile
[Obrazek: d9e6b3ddbf.jpg]
Odpowiedz
#2
Aby gra nie była zbyt szybka i nie skończyła się jak ostatnio proponuje ograniczyć expa jak np. w margonem gdzie po xh expienia nie dostajemy już expa za potworki, oczywiście to 6h obejmowałoby czas spędzony poza wioską powiedzmy z przerwą 2h na flagę, można wiec ustalic xh (5-7h) no i do tego dochodziłoby to na flage lub po prostu dać jakiś ogólny czas poza wioską np te 6h czy 8h to już zależy od administracji .
Drugą sprawą jestem za usunięciem upiora z którego exp jest bezsensowny. Można zostawić upiora i po prostu zamienić go w drugiego wampira za którego expa wynosiłby 0 a dropy by były lepsze niż z wampa , do tego oczywiście byłby dla zwycięzców flagi co zmotywowałoby ludzi do walko flagę . Można usunąć expa za wampa .Bijemy go głównie po to by coś wydropić więc można zzerować expa .
Po 3 jestem za tym aby za questy powyżej 40-50 lvla nie było expa tylko ciekawsze nagrody + ewentualna kasa , możliwością sa sety z questów lub inne używki unikalne itd.
i ostatnia tak na szybko może najważniejsza sprawa to jak dla mnie zamiana tego śmiesznego +10% expa więcej za flage na np +50% na dropa i +50% złota z potworów , do tego można stworzyć prosty algorytm że np przy 10 flagach mamy +60% dropa przy 20 flagach +70% etc. do tego jeśli alchemia będzie wyglądać tak jak w 3 edycji znieść limit tych śmiesznych 5 mikstur ,a zrobić 20 mikstur ,żeby taki alchemik mógł zaopatrzyć całą gildie , oczywiście to nie miało by sensu gdyby te przedmioty się sprzedawać bo to szybko zrobiło by zbyt duża inflacje i bugi na serwerze , prostym i dobry rozwiązaniem jest stworzenie duplikatów itemków do tworzenia , np jak mamy czarna krew która wypada ,to po prostu skopiować statystyki i nazwać przedmiot czerna krew , tak samo np kreew golema itp , oczywiście za sprzedaż tych itemków do sklepu dostawalibyśmy okrągłe 0 , a dzialaly by one tak samo jak te które możemy wydropić , do tego za flagę powinno byc +100% do alchemikowania/łowienia/zielarstwa/kopania , to zmobilizowałoby gildie do posiadania takiego alchemika w gildii który usprawniałby uzbrojenie na kolejna flage , a że z flaga dostawalibyśmy zwiększenie dropa , to ogólnie zmniejszyć dropa na itemki x3-x5 aby gra była trudniejsza i wolniejsza , aby na coś zapracować no to by było warto ,do tego wydłużyć resp wampa raz na godzinę i zmiejszyć ilość pyłów do 3. z doświadczenia wiemy jak szybko można zrobić itemki za sp i dorobić się dobrego eq , a to nie powinno iść tak łatwo , na razie tyle ode mnie. Przepraszam za błędy i brak stylistyki ale to nie moja beczka , pozdro
Odpowiedz
#3
Poker to jest duel, a nie margonem . Chcesz żeby 50 lv biło się rok ?! Jak dla mnie beznadziejny pomysł Smile A Nopyka popieram w 100%, bo im dłużej trwa edycja Duela tym gorzej i mniej graczy. Popieram żeby po zdobyciu określonej ilości honoru przez jedną gildię wystartowała nowa edycja.
Odpowiedz
#4
jeszcze sie ta nie zaczela a wy juz o nastepnej...
Odpowiedz
#5
Można by zrobić tak, że po dajmy na to 100 lev następuje reset postaci powraca ona do 1 lev ale ma x ilość punktów zarówno do statów jak i skili do rozdania
I jeszcze jedna sprawa jestem za tym aby ekw ( lub jego część) miał stosowne wymagania levelowe ( o tym już wielokrotnie pisano)
Sety - pomysł rewelacja
Odpowiedz
#6
(12-19-2014, 21:01)Miscuamacus napisał(a): jeszcze sie ta nie zaczela a wy juz o nastepnej...


Chodzi mi (Nam) o tą która ma się teraz zacznie :?

Chyba lepiej ustalić co i jak przed rozpoczęciem zamiast wprowadzać zmiany w trakcie, wtedy zawsze ktoś będzie pokrzywdzony Smile
[Obrazek: d9e6b3ddbf.jpg]
Odpowiedz
#7
Nopyk jesteś w błędzie częste resety nic nie zmienią bo to dalej będzie się nudzić, a myślę że znudzi się jeszcze szybciej jak się nie będzie dało niczego osiągnąć, bo za chwilę będzie reset. Ja osobiście nigdy nie grałbym w coś co ma za chwilę ruszyć od nowa bo to strata mojego czasu i nerwów, a w przypadku Duela jeśli miałoby tak być to proponuje każdemu na start dać najlepszy zestaw ekwipunku, bo żeby coś lepszego dropnąć trzeba siedzieć 3 miesiące, a tyle wg. Was mają trwać edycje. Żaden normalny gracz nie zajrzy do krainy Duel, wiedząc że gówno może ugrać. W grach MMO RGP chodzi o osiąganie celów: zdobywanie lvl, ekwipunku, stopniowe polepszanie swojej postaci i artefaktów.
Przyjmijmy punkt odniesienia Margonem serwer Classic który stoi od 8 lat? Myślicie że ludzie tam by grali te 7-8 lat gdyby na serwerze było 15 osób? Nie ma takiej możliwości, bo nie ma z kim rywalizować i ciągle brnąć do przodu ze wszystkim. Co byście nie wymyślili nawet niemożliwego do wprowadzenia to nic się nie zmieni, dopóki w Duela nie zacznie grać min. 40-50 osób, dopóki nie będzie prawdziwej rywalizacji i pościgu za zdobywaniem kolejnych setów, poziomów, skilli które wraz z postępem postaci powinny się pojawiać. A argumenty typu "szybkie edycje, małe lvl bo nikt nie ma czasu expić" możecie sobie wsadzić w dupę za przeproszeniem. Nie macie czasu gonić topki i rozwijać postaci to sobie grajcie w pasjansa czy gry Single Player. Przykład z 3 edycji Elitarni, gdyby reszta serwera nie przestała grać bo nie mogła ich dogonić to gra rozwijała by się dalej.
Dopóki nie ściągnie się większej ilości nowych graczy i nie 20, 30 tylko ponad 50 to gra będzie miała sens i to co robi Asav z Seyinem też będzie miało sens, bo mają fajne pomysły i możliwości rozwoju gry, ale ich praca jest syzyfową pracą jak mają być ciągłe resety i grać ma 10 osób. Szkoda ich trudu, lepiej niech dadzą każdemu 50lv średnie eq (itemy krasia, nok, iluzje, kieł misia, ognisty pierścień), usuną moby i zrobią jedno wielkie PvP, bo chyba o to większości chodzi
Odpowiedz
#8
Popieram Vego Smile do tego wymagania lvlowe na itemki to musi wejść!!!!!! musi!
Odpowiedz
#9
no i wtedy mozna wprowadzic wiecej itemow sredniej klasy ;p jak dropniemy zajebisty item to bedzie motywacja do expa zeby mozna bylo go zalozyc Tongue

Vego super post, popieram w 100 % Smile
[Obrazek: kiedy-wszyscy-mowia-zebys-tego-nie_2016-...-42-29.gif]
Odpowiedz
#10
Jeśli mogę dorzucić swoje trzy grosze, to bardzo chętnie zobaczyłbym jak się sprawdzą "w praniu" powymyślane przeze mnie sety wyposażenia - choćby z tego powodu, że jeśli zasłona nie zostanie przywrócona, to będą one jedynym sposobem na tworzenie choćby minimalnie różniących się od siebie buildów postaci.

Z chęcią zobaczyłbym w nowej edycji jakieś nowe klasy postaci.

Równie chętnie widziałbym jakiś nadrzędny cel, który byłby dla graczy motywacją do tego, by w grę grać - nie mam gotowych recept, ale wydaje mi się, że na przykład randomizacja statystyk dropionych itemków sporo by dla gry zrobiła, bo zawsze byłaby motywacja, żeby jednak próbować wydropić tego idealnego Nocnego Smoka czy tam co jeszcze Big Grin

Wprowadzenie ograniczeń levelowych na ekwipunek też uważam za dobre rozwiązanie, bo to motywuje do gry.

Chwilowo tyle.
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości