11-02-2013, 14:45
Cytat:1. Są trzy klasy do wyboru i każda z nich (nie wiem jak łowca, ale mam na myśli łotrów i knechtów zwłaszcza) ma w praktyce tylko jedną drogę rozwoju co jest absurdalne i nudne. Brak zróżnicowania pośród graczy czyni ją po prostu rutynową i szarą.
1. Łotr:
1.1 Łotr pod bf (najpopularniejszy model):
Skille: Podwójny cios (główny skill), dodatkowo cień, bieg. Ostatnio popularny zrobił się też skrytobójczy cios po tym jak zwiększono bonus z 10%/lvl na 20%/lvl
Statystyki: Około 11 poziomów w atak i reszta w bf
1.2 Zasłonka (lvl 100+)
Skille: Wszystkie są przydatne, jakie wybierzesz zależy od Ciebie, głównym pozostaje podwójny cios.
Statystyki: około 11 poziomów w atak, min. 60 poziomów w parowanie i 30 w bf, reszta bf + parowanie.
2. Knecht:
2.1 Pod bf (najgorzzy rozwój)
Skille: Silny cios jako główny + Fecht jako dodatkowy
Statystyki: Atak około 10x i reszta bf
2.2 Bf + hp
Skille: Silny cios jako główny + Fecht jako dodatkowy
Statystyki: Atak około 10x, co 5 poziomów dajemy 1 w hp, reszta w bf
2.3 Zasłonka
Skille: Silny cios jako główny + Fecht jako dodatkowy + Podwójna zasłona (na 3-4 powinna starczyć)
Statystyki: około 11 poziomów w atak, min. 60 poziomów w parowanie, 10-15 w hp, 30 w bf, reszta bf + parowanie.
3 Łowca:
3.1 Celność:
Skille: Precyzyjny strzał jako główny, przycelowanie /przebicie jako dodatkowy + można się pobawić z dalekim strzałem
Statystyki: max w celność
3.2 Celność + hp
Skille: Precyzyjny strzał jako główny, przycelowanie /przebicie jako dodatkowy + można się pobawić z dalekim strzałem
Statystyki: celność i co 5-10 poziomów 1 w hp.
3.3 Na zasłonki:
Skille: Przycelowanie jako główny + precyzyjny cios.
Statystyki: max w celność
Cytat:1.1. zwiększyć liczbę umiejętności (skilli) tak aby można było wybrać jedną spośród np. 3 do ofensywny i np. 1 z 3 do defensywy.
Zwiększyć, albo zmienić wartości aktualnych (niektóre nie są rozwijane) lub jedno i drugie.
Cytat:1.2. cały czas są 3 akcje gdzie 1 akcja ładuje się aż 6 sekund! W dobie współczesnego świata gdzie wszyscy narzekają na brak czasu, jest to po prostu za długo. Najgorsze jest to, że wszyscy mają tak samo. Trzeba więc rozróżnić kilka pasywnych umiejętności i manewrować dwoma parametrami: to jest ilością akcji i ilością sekund potrzebnych do zebrania jednej akcji.
Mi ten system się podoba, musisz przemyśleć każdy ruch.
Cytat:1.3. Zasłona u knechta tj. unik u łotra jest praktycznie bezużyteczny. Z uniku nie korzysta nikt praktycznie a na zasłonie sam bazowałem i z doświadczenia wiem, że nie opłaca się w nią inwestować.
Zasłona jest bardzo przydatnym skillem (jeżeli grasz zasłonowcem lub z jakimś walczysz).
Unik nie nadaje się za bardzo jako dodatkowy skill, daje strasznie mało uniku i dodatkowo zabiera 10 ataku, na wyższym poziomie możesz zrobić reset i dać wszystkie punkty w unik, da Ci to około 100 uniku, prawie nikt Cię nie trafi (może jakaś zasłonka na podobnym poziomie lub wyższym) lub łowca z dużo wyższym poziomem, ale i Ty nikogo nie zabijesz, spadną Ci obrażenia.
Cytat:1.4. Odgórnie knecht musi inwestować w skill "silny cios" i podnosić jako priorytetowy (brak zróżnicowania).
Zgadzam się, jest to złe i przydałoby się to zmienić, łowca i łotr mają tak samo.
Cytat:2. Bugi do przyrostu hp (gdzie ludzie sobie aplikują ponad 100% życia) są po prostu nieuczciwe i żałosne. Nie będę wymieniał innych bugów np. do szybkości przyrostów BF i ataku tj. to wiele osób korzystało, nie wspominając o "wiecznym cieniu" itp. Należy na to zwrócić szczególną uwagę.
W poprzedniej edycji można było dodać sobie chyba około 58 hp (o ile dobrze pamiętam) i latać z 1550% na 1 poziomie. Teraz nie ma karsów więc trochę mniej.
Co jest głupotą, albo zakładasz przedmioty z hp, albo z atakiem i bf. Przez to łotr i łowca nie musi dawać w hp, ten parametr staje się nie potrzebny.
Cytat:3. Ciągłe odświeżanie ręczne nie jest przyjemne. Co prawda były programiki do automatycznego odświeżania, ale za bardzo zamulały komputer, więc nie wiem czy ktokolwiek z nich korzysta.
Fajna sprawa, ale mogłaby zamulić trochę serwer.
Cytat:4. Brak podręcznego menu na jedzenie i inne dodatki, znacznie utrudnia grę.
Przydałoby się + dodatkowo włączanie skilli na stronie głównej, a nie w dodatkowej karcie.
Cytat:5. Należało by zrobić porządne PvP. Mam tu na myśli prawdziwe bitwy gildiowe, aby się można zapisywać np. raz na tydzień i walczyć po 20 osób z każdej stronie na 1 planszy. Kwestia do gruntownego przemyślenia zwłaszcza, że jest to "Duel edycja PvP"
Kiedyś miały być wprowadzone ZZ (Złe Ziemie), były masa pomysłów, gotowe mapki, budynki, ale ciągnęło się to latami i projekt został zapomniany.
Cytat:6. Jeżeli chodzi o sprzęty to zupełny brak zestawów (setów) oraz ich indywidualnego ulepszenia.
Dobry pomysł, był wiele razy poruszany.
(11-02-2013, 12:46)Crazy napisał(a): No Alki masz rację, zróżnicowanie klas to coś co by tchnęło trochę życia w tą grę,
Sam chciałem zrobić zasłonowca, nawet trochę go wyexpiłem, gdy się dowiedziałem że zasłona kasuje zasłonę, to zrezygnowałem, z tej ścieżki rozwoju, bo jest nie opłacalna, i każdy mnie zabiję nawet jak będę miał z 250 zasłony,
Więc pozostaje tradycyjna ścieżka rozwoju knechta bf i HP
Każdy? Tylko inna zasłonka, zwykła postać, która nie dawała w parowanie może maksymalnie dzięki zasłonce zdobyć 55% na trafienie.