11-02-2013, 15:20
(11-02-2013, 12:46)Crazy napisał(a): No Alki masz rację, zróżnicowanie klas to coś co by tchnęło trochę życia w tą grę,
Sam chciałem zrobić zasłonowca, nawet trochę go wyexpiłem, gdy się dowiedziałem że zasłona kasuje zasłonę, to zrezygnowałem, z tej ścieżki rozwoju, bo jest nie opłacalna, i każdy mnie zabiję nawet jak będę miał z 250 zasłony,
Więc pozostaje tradycyjna ścieżka rozwoju knechta bf i HP
Każdy? Tylko inna zasłonka, zwykła postać, która nie dawała w parowanie może maksymalnie dzięki zasłonce zdobyć 55% na trafienie.
[/quote]
Tak każdy, powiedzmy że osoba mająca 150 ataku, lodowy miecz, rdzawy pierścień, i tarcze 30 do uniku,
włączy zasłonę to będzie mieć 220 ataku + flaszka, złoty pierścień to już jest 265 ataku. a przy realiach teraźniejszych czyli wbicie 70lvl bo później to już jest bardzo dużo expa do wbicia, to zrobienie zasłonowca jest nie opłacalne, bo, powiedzmy że zrobię te 250 zasłony, ale będę miał z 1k siły ciosu, i teraz dochodząc do sedna, zanim wyexpię ten 70 lvl zasłoną to i tak mnie większość trafi bez problemu, dlatego zróżnicowanie klas powinno być większe, ja daje w zasłonę i poświęcam bf, To inny gracz może dać w atak i poświęcić też te bf żeby mógł mnie trafić