11-02-2013, 20:23
Ja osobiście podniósłbym tylko hp na początku rozwoju postać tj. knecht mógłby zaczynać z 10hp łowca z 9hp i łotr z 8hp..
Można ewentualnie dodać każdej klasie skille pasywne, niezabierały by one pkt. skilli które dostajemy co poziom, tylko co 5poziomów skill podnosiłby się sam. Każda klasa mogłaby dostać do 3 drogi wyboru skilli pasywnych, jeden dawałby atak, drugi powiedzmy hp, a trzeci unik - wybrać by można było tylko jeden ! Do tego każda klasa miałaby inne skille pasywne, łotr by miał atak, skrytobójcze rany, lub defensywa, knecht hp, defensywa, zasłona, a łowca defensywa, coś tam i coś tam
Można ewentualnie dodać każdej klasie skille pasywne, niezabierały by one pkt. skilli które dostajemy co poziom, tylko co 5poziomów skill podnosiłby się sam. Każda klasa mogłaby dostać do 3 drogi wyboru skilli pasywnych, jeden dawałby atak, drugi powiedzmy hp, a trzeci unik - wybrać by można było tylko jeden ! Do tego każda klasa miałaby inne skille pasywne, łotr by miał atak, skrytobójcze rany, lub defensywa, knecht hp, defensywa, zasłona, a łowca defensywa, coś tam i coś tam