11-12-2013, 22:56
(11-11-2013, 22:31)Vissen napisał(a): dobry lotr na ponad 70 + ma 800 sily + 2 rany od skrytego + 4 dodatkowe uderzenia - 450 obrony knechta = max 24 rany knechtowi na 70+ a najmniej 12 + skryty. Do tego cien i bieg wiec dlaczego mowicie ze knecht jest lepszy pod kazdym wzgledem ? to ze ma 1 hp wiecej co lvl to nic nie zmienia bo na expie to mu nic nie daje, tylko wiecej musi regenerowac Prawda jest taka ze lotr zjada knechta na otwartym terenie ZAWSZE (chyba ze ktos jet unskillem)
Grałeś kiedyś łotrem? Chyba nie.
Nie wiem dlaczego napisałeś: "na ponad 70 +", wystarczy samo na ponad lub 70+. Poza tym 70+ to może być 71 jak i 200 poziom.
Cytat: + 4 dodatkowe uderzeniaAby łotr miał 4 dodatkowe ciosy musi mieć minimum 21 (masz wtedy pewne 3 dodatkowe ciosy i 15% na 4) a to jest 210 punktów. Co poziom dostajes 2 punkty, więc by mieć te cztery dodatkowe ciosy musisz mieć 116 poziom i nie rozwijać innych skilli.
Cytat:dobry lotr na ponad 70 + ma 800 silyCo do siły ciosu to w pewnym sęsie się z tobą zgodzę, na 70 pozionie łotr ma:
210 obrażeń z bonusu
300 za bf (o ile dał 10 poziomów w atak)
220 z broni (o ile posiada katanę)
10 za pierścień
10 za amulet
30 za rękawice
Daje nam to 780 siły ciosu (chyba niczego nie pominąłem). Taki łotr musi posiadać najlepsze eq w grze, mało ataku, a co za tym idzie strasznie wolny exp.
Cytat:+ 2 rany od skrytegoSkryty cios zadaje 2 dodatkowe rany dopiero na 6 poziomie i ma na nie zaledwie 20%.
Żaden łotr nie ma szans włączyć skrytego razem z podwójnym, cieniem i biegiem (mając taki poziom skrytego) no chyba, że ma 120+ poziom i cień z biegiem na 1.
Dodatkowo rozwinięcie skrytego na 6 odbija się na podwójnym, cieniu i biegu.
Cytat:450 obrony knechta70 poziom:
88 za zbroję
58 za hełm
20 za tarczę
10 za pierścień
10 za amulet
250 za bf (licząc, że dasz 10x w atak, 10x w hp)
60 z odbicia (łotr ma 6 skryty, więc dlaczego ty masz nie mieć 6 poziomu odbicia)
Daje to 496 obrony i 20 dodatkowego hp.
780 -496 = 284
Na 70 poziomie łotr chyba ma 15 poziom podwójnego, jeżeli rozwijał skryty. Daje nam to 2 dodatkowe cios i 25% na 3 dodatkowy cios.
Czyli 1 ciosem łotr zadaje od 9 do 16 obrażeń (o ile ma skryty na 5).
Średnio wychodzi 12-13 ran na akcję, gdy ma skryty cios.
Jak ma cień i bieg to nie da rady włączyć skrytego, wtedy zadaje około 9 ran na akcję.
Przejdźmy do hp:
6 hp na start
20 ze statystyk
5 z pasa
3 z rękawic
5 z pierścienia
5 z amuletu
3 z karczmy
3 lub 10 hp z używek
Daje to nam 50-57 hp.
Więc by łotr Cię zabił musi wsadzić około 6 ran na cieniu lub 4-5 bez cienia i liczyć, że nie będziesz się leczył.