12-16-2013, 16:54
200% dałem jako dość ekstremalny przykład, żeby zobrazować sam mechanizm, o którym mówiłem 
Co do tego, że nie tylko jeden gracz i nie tylko jeden item dropi - zgoda. Nie zmienia to jednak faktu, że szansa jest bardzo, bardzo niska, bo za każdym razem wynosi zaledwie 0,05% (w moim przykładzie) i to niezależnie od tego, ile itemów już się wydropiło i ile osób gra. Gdyby tak nie było, to już teraz wszyscy lataliby poubierani w cesarskie tarcze i inne high-endowe itemy.
Co do wartości towaru - itemy są zawsze warte tylko tyle, ile ktoś chce za nie zapłacić
Więc to, że np. ktoś chce sprzedać kuszę za 5kk platyny jeszcze wcale nie znaczy, że tyle ona jest warta 
Poza tym wcale nie proponuję, żeby takie eventy odbywały się często - niech to bedzie przysłowiowa wisienka na torcie dla graczy

Co do tego, że nie tylko jeden gracz i nie tylko jeden item dropi - zgoda. Nie zmienia to jednak faktu, że szansa jest bardzo, bardzo niska, bo za każdym razem wynosi zaledwie 0,05% (w moim przykładzie) i to niezależnie od tego, ile itemów już się wydropiło i ile osób gra. Gdyby tak nie było, to już teraz wszyscy lataliby poubierani w cesarskie tarcze i inne high-endowe itemy.
Co do wartości towaru - itemy są zawsze warte tylko tyle, ile ktoś chce za nie zapłacić


Poza tym wcale nie proponuję, żeby takie eventy odbywały się często - niech to bedzie przysłowiowa wisienka na torcie dla graczy

"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."