02-09-2014, 17:18
(02-09-2014, 16:47)Bezimienny napisał(a):(02-09-2014, 12:57)Heeron napisał(a): Chciałbym jedną rzecz od siebie dorzucić, która moim zdaniem będzie bardzo ważna.
Mianowicie:
Złote i platynowe narzędzia powinny być związane z właścicielem, ponieważ pożyczone graczowi, np. z 1lvl ułatwią grę poprzez bezproblemowe nabijanie lvl
Kolejnym minusem będzie rywalizacja. Tzn. jak wiadomo w każdej grze są znajomości. Teraz pomyślmy, że jest dwóch graczy z 1lvl. Jeden ma znajomego w grze, który posiada platynowe narzędzie, a drugi jest zupełnie nowym graczem- nieznającym nikogo i zbieranie roślin musi zaczynać ze zwykłym sierpem. Takie coś nie zachęci nowego gracza na starcie do dalszej gry, ponieważ widzi, że dzieli go ogromna przepaść z innymi graczami na jego poziomie oraz gra jest nieuczciwa.
Takie jest moje zdanie.
Pozdro
(02-09-2014, 13:43)Dark Vego napisał(a): Dokładnie, nie widzę innego rozwiązania jak to, że złote i platynowe narzędzia będą związane z właścicielem
Jest jeszcze jedno rozwiązanie, które pośrednio będzie też miało dobroczynny wpływ na samą grę - złote i platynowe narzędzia można zaprojektować jako związane z daną postacią, ale mogłyby być "odwiązywalne" za określoną ilość PP. Płaciłaby postać otrzymująca złote lub platynowe narzędzie. W ten sposób przekazywanie tych itemów byłoby automatycznie powiązane z wspieraniem gry. Co wy na takie rozwiązanie?
Powiem Ci Bezimienny tak:
Nawet gdyby takie odwiązanie kosztowało 20zł albo 30zł to bym wolał odwiązać niż spędzić kilka tysięcy godzin na zbieraniu
I tu wystąpi problem:
-gracz na 1lvl mający mało pieniędzy nie będzie miał możliwości kupna takiego przedmiotu
-gracz bogaty na 1lvl będzie miał możliwość
-wtedy gra stanie się grą dla bogatych...
Swoją drogą jeśli pomysł przejdzie i takie narzędzia można by było odwiązywać za prawdziwe pieniądze to może też przedmioty za SP?
Więcej pieniędzy na wsparcie gry