02-11-2014, 21:42
Słowa "nie kumuluje się z działaniem skilla "Skrytobójczy cios" oznaczają tak naprawdę, że te 10% ma zarówno łotr, jak i knecht. Jeśli nie wynika to jasno z opisu, to przepraszam, niemniej jednak moim celem było dać bonus całkowicie niezależny od skilli i danej klasy postaci.
Krótko mówiąc: knecht ma przy ciosie 10% na zadanie dodatkowej rany i łotr też ma dokładnie 10% na zadanie dodatkowej rany. Łowca również ma te 10%, jeśli znajdzie się jakiś na tyle szalony, by biegać z dwuręczną bronią i walczyć wręcz
Powtórzę też to, co pisałem do Ciebie, crafter na PW:
po założeniu hełmu i tarczy straży bonus 15 do pancerza jest całkiem dobry: hełm na czysto daje 50, tarcza 10, bonus 15 = 75 defa z dwóch itemków. Dokładasz złotą zbroję i złoty ring i masz 163 defa (zbroja + hełm + bonus), 50 uniku (z tarczy), +20 ataku (z ringa) oraz +1 HP (bonus). Poprawiasz na deser Toporem orków i kłem miśka i kończysz mając jeszcze w prezencie +5 ataku, +2 BF i +2 HP (z miśka) oraz ekstra +1 BF z bonusu. Razem: 50 uniku, +25 ataku, +3 HP, +3 BF i 163 defa (nie wliczam tu defa z dodanego BF). Chyba nie tak słabo, prawda? A to tylko jedna z możliwości, bo można wziąć Kamienną pałkę i kamienny amulet, które dają nieco gorsze bonusy albo Kosar i Upiorny amulet, gdzie zyskujesz 7 HP, 22 parowania i +10 ataku kosztem ledwie 2 BF...
Albo kombinować jeszcze inaczej - i o to w tym wszystkim chodzi
Krótko mówiąc: knecht ma przy ciosie 10% na zadanie dodatkowej rany i łotr też ma dokładnie 10% na zadanie dodatkowej rany. Łowca również ma te 10%, jeśli znajdzie się jakiś na tyle szalony, by biegać z dwuręczną bronią i walczyć wręcz
Powtórzę też to, co pisałem do Ciebie, crafter na PW:
po założeniu hełmu i tarczy straży bonus 15 do pancerza jest całkiem dobry: hełm na czysto daje 50, tarcza 10, bonus 15 = 75 defa z dwóch itemków. Dokładasz złotą zbroję i złoty ring i masz 163 defa (zbroja + hełm + bonus), 50 uniku (z tarczy), +20 ataku (z ringa) oraz +1 HP (bonus). Poprawiasz na deser Toporem orków i kłem miśka i kończysz mając jeszcze w prezencie +5 ataku, +2 BF i +2 HP (z miśka) oraz ekstra +1 BF z bonusu. Razem: 50 uniku, +25 ataku, +3 HP, +3 BF i 163 defa (nie wliczam tu defa z dodanego BF). Chyba nie tak słabo, prawda? A to tylko jedna z możliwości, bo można wziąć Kamienną pałkę i kamienny amulet, które dają nieco gorsze bonusy albo Kosar i Upiorny amulet, gdzie zyskujesz 7 HP, 22 parowania i +10 ataku kosztem ledwie 2 BF...
Albo kombinować jeszcze inaczej - i o to w tym wszystkim chodzi
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."