03-27-2014, 12:17
I wbijam spójrz sobie na tabele ile mam wbitego więcej niż ty....
Ustawię sobie bota i będę jak wy wbijać
Duel nie nazywa się Symulator Koparki czy tam Rybaka/Zielarza tylko duel - pojedynek
Jak lubi kopać niech kopie ale większe korzyści muszą wynikać z walki.
Proszę oto dwa symulatory dla lubiących kopać
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=15972
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18105
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=17949
Wiem że wpadłem na kolejny "debilny" pomysł ale ja kopanie łowienie zielarstwo rozumiem jako podwaliny pod alchemię.
Wg mnie powinno być tak że ten co zbiera ma zupełnie inne korzyści niż ten co expi
Np. w alchemii powinny być do zrobienia jakieś przedmioty tylko i wyłącznie do zrobienia przez dobrego alchemika mogłby by być one przypisane do postaci i można je zrobić tylko raz. albo jakieś co działają przez parę dni.
Albo każdy może zrobić tylko jeden dziennie ale ich działanie jest bardzo mocne
Ustawię sobie bota i będę jak wy wbijać
Duel nie nazywa się Symulator Koparki czy tam Rybaka/Zielarza tylko duel - pojedynek
Jak lubi kopać niech kopie ale większe korzyści muszą wynikać z walki.
Proszę oto dwa symulatory dla lubiących kopać
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=15972
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=18105
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=17949
Wiem że wpadłem na kolejny "debilny" pomysł ale ja kopanie łowienie zielarstwo rozumiem jako podwaliny pod alchemię.
Wg mnie powinno być tak że ten co zbiera ma zupełnie inne korzyści niż ten co expi
Np. w alchemii powinny być do zrobienia jakieś przedmioty tylko i wyłącznie do zrobienia przez dobrego alchemika mogłby by być one przypisane do postaci i można je zrobić tylko raz. albo jakieś co działają przez parę dni.
Albo każdy może zrobić tylko jeden dziennie ale ich działanie jest bardzo mocne