09-10-2013, 18:10
(09-10-2013, 17:39)Hibron napisał(a): Jakbyś przeczytał zasady gry to pytania by nie było
Zasłona = [Ilość Akcji * 0,8333 * (parowanie (podstawowe) + parowanie pierścienia) + bonus do parowania miecza + bonus do parowania zbroi + bonus do parowania hełmu]
Kiedyś miałem zasłonowca i jestem pewny że wzór był taki:
Obrona = [Ilość Akcji * 0,8333 * (parowanie podstawowe + parowanie pierścienia + bonus do parowania miecza)] + unik zbroi + unik hełmu + unik tarczy + każdy inny unik
(mnożnik był 1, widocznie go zmniejszyli)
Więc skoro mnożnik parowania jest Ilość Akcji * 0,8333 *wszelkie parowania, a broń daje PAROWANIE, to to PAROWANIE powinno też być mnożone, bo jak nie jest mnożone to jest unikiem takim jak np w tarczy.
I jestem pewny że kiedyś parowanie z miecza było mnożone.
Więc wyjście jest takie że albo jak miecz daje PAROWANIE to to PAROWANIE wrzucamy w mnożnik, albo przestajemy mydlić oczy graczom i to co jest dodawane przy broni do zasłony nazywamy unikiem.
No zaraz skoro to się nazywa parowanie a ja dając parowanie dostaje 2 parowania na lvl i co lvl mam 5 zasłony więcej, to zakładając miecz który ma 10 PAROWANIA spodziewam się że będe miał 25 zasłony więcej a nie 10. To tak jakby knechtowi BF z amuletów pierścieni, broni itp nie liczyła się do mnożnika siły ciosu tak jak ta którą dostają przy lvl.
Skoro coś się nazywa parowanie to jedno parowanie ma być drugiemu parowaniu równe. A nie że mam postać i nabijam na niej lvle i po takim czasie dowiaduje się że jestem wprowadzany w błąd bo jedno parowanie jest inne niż drugie parowanie...