05-19-2014, 14:54
Miscu, a ja się postaram mu to wytłumaczyć. Otóż faktycznie jest ładny exp za zbieractwo, ale niektórzy wiedzą że sens tej gry jest inny(A jak nie to wypierdalac tu http://www.triangledigger.pl/). Pozwole skopiować sobie cytacik z poradnika Kevina "Jesteś bohaterem, który walczy z potworami oraz pojedynkuje się z innymi graczami."<-- To jest prawdziwy sens Duela, de facto sama nazwa gry już do niego nawiązuje. Jak wszyscy zaczną zbierać to dodawanie nowych mapek i mobów nie ma sensu, a co za tym idzie brak perspektyw rozwoju chyba że chcecie sobie jeszcze nowe narzędzia dodawać...No błagam... W życiu bym się tego nie spodziewał, ale dożyliśmy czasów gdzie zbieranie daje więcej expa niż najlepsze expowiska, czy wy zdajecie sobie sprawe jakie to są chore proporcje ? Nie oszukujmy się prawda jest taka, że ten pomysł z expem za zbieranie był kompletnie nietrafiony żeby nie powiedzieć chujowy i przeczy jakiejkolwiek logice, ale to zabrnęło za daleko żeby to zmieniać i pewne osoby mogły by mieć prawo poczuć się oszukane. I nie mówie tego z zazdrości tylko patrze na sprawę obiektywnie. Taka moja sugestia drobna - gdyby ktoś chciał kiedyś robić nową edycję to radzę zachować odpowiednie proporcje pomiędzy expem za zbieractwo, a za moby. Co to w ogóle jest teraz, każdy nowy gracz zamiast bić wilki, trole zielone, potem kamyki i tak dalej jak to się robiło, to bierze wędkę w łape i jazda do 80 albo i dalej Jednym się to podoba, jest też mniejszość przeciwników(np ja), ale co by nie mówić obraz gry się zmienił na niekorzyść moim zdaniem Przemyślcie to sobie