05-30-2014, 10:29
(05-29-2014, 17:40)crafter napisał(a): Obecny system zbierania/kopania/łowienia jest bardzo niedopracowany. Myśląc realistycznie, co da Ci więcej doświadczenia w walce, łowienie ryb, czy zabicie niedźwiedzia ? Rozumiem poświecenie i czas wszystkich, którzy osiągnęli magiczna liczbę 700 punktów danej umiejętności, jednak moim zdaniem trzeba zrobić w nim kilka zmian...
Od początku zbieranie/kopanie/łowienie było dodatkiem do zabicia monotonii expienia, uzbierania sobie żarcia żeby mieć na expie lub dla ludzi, którzy poświecili się alchemii kosztem pozycji w rankingu lvlowym. Tak powinno być! Po co zmieniać?
Droga Administracjo!
Ja, jak i kilku innych czołowych graczy( nie tylko z elity) czujemy się oszukani.
Poświeciłem 9 miesięcy żeby wbić uczciwie ten lvl, który mam, na rożnych expach, straciłem dużo platyny na żarcie...
A wy wprowadzacie system, który zniszczył całe piękno wbijania lvli na mobach, walki o lepsze expowisko...
Sami oceńcie czy stanie w jednym miejscu cala grę i klikanie jednego z danych przycisków umiejętności powinno dawać więcej expa od zabijania mobów i skupienia całej uwagi na tej czynności (chyba, że chcemy znaleźć się w wiosce).
Wiem, że zaraz gracze, którzy osiągnęli już 700 wyleją na mnie fale hejtow, jednak zanim to zrobicie pomyślcie czy nie jest tak jak napisałem.
______________________________________________
Dla porównania dodam, że ja na expie wyciągam 300k/h, Veteran(sorki ziomuś) zasłonowcem wyciąga około 380k luźnym klikaniem.
Miscu wyciąga lotrem 350k na expie max, Hythe(sory ziomuś) wyciąga około 500k luźnym expem na biegu .
"lekka" przesada
Sory sory Miscu ma 1,9kk na 12h