12-18-2014, 01:37
Reset / nowa edycja zbliża się mniejszymi lub większymi krokami , więc proponuję żeby gracze razem z administracją określili (w formie dyskusji, ew. głosowania) kierunku w jakim ma iść nowa edycja.
Po pierwsze i chyba najważniejsze (patrząc na historię poprzednich edycji) jest określenie celu (np. ilość zdobytych flag przez jedną gildię/zdobycie określonej ilości honoru przez jedną gildię/zdobycie określonej ilości kamieni i drewna itp. itd. ) lub po prostu określenie czasu od/do w którym miałaby trwać dana edycja, po czym następowałby reset i start nowej edycji.
Kolejnym palącym problemem są "bugi". Według mnie kary za stosowanie/nie zgłaszanie bugów powinny być bardzo surowe.
Następna sprawą jest dopracowanie szukania minerałów/kopania/łowienia a dokładniej zmiana ilości expa którego możemy otrzymać dzięki tym profesjom. W poprzedniej edycji wielu graczy zamiast skupić się na graniu pvp/expieniu skupiło się na tych profesjach które dawały łatwiejszy czy trudniejszy exp, ale nic nie wnosiły do gry.
Ostatnią sprawą jaką chciałbym poruszyć jest przywrócenie zasłony. Bez tego elementu budowanie postaci będzie wyglądało bardzo szablonowo(bf + minimum ataku na moby) Jeśli chcemy, żeby gra była ciekawa potrzeba różnorodności w budowaniu postaci.
To tyle ode mnie, prosiłbym inny graczy o dodawanie Swoich pomysłów lub komentarzy do tego co napisałem (pozytywnych i negatywnych)
Prosiłbym też administrację o komentarze propozycji graczy w tym temacie, wspólnymi siłami (gracze + administracja) możemy poprawić nam rozrywkę
Po pierwsze i chyba najważniejsze (patrząc na historię poprzednich edycji) jest określenie celu (np. ilość zdobytych flag przez jedną gildię/zdobycie określonej ilości honoru przez jedną gildię/zdobycie określonej ilości kamieni i drewna itp. itd. ) lub po prostu określenie czasu od/do w którym miałaby trwać dana edycja, po czym następowałby reset i start nowej edycji.
Kolejnym palącym problemem są "bugi". Według mnie kary za stosowanie/nie zgłaszanie bugów powinny być bardzo surowe.
Następna sprawą jest dopracowanie szukania minerałów/kopania/łowienia a dokładniej zmiana ilości expa którego możemy otrzymać dzięki tym profesjom. W poprzedniej edycji wielu graczy zamiast skupić się na graniu pvp/expieniu skupiło się na tych profesjach które dawały łatwiejszy czy trudniejszy exp, ale nic nie wnosiły do gry.
Ostatnią sprawą jaką chciałbym poruszyć jest przywrócenie zasłony. Bez tego elementu budowanie postaci będzie wyglądało bardzo szablonowo(bf + minimum ataku na moby) Jeśli chcemy, żeby gra była ciekawa potrzeba różnorodności w budowaniu postaci.
To tyle ode mnie, prosiłbym inny graczy o dodawanie Swoich pomysłów lub komentarzy do tego co napisałem (pozytywnych i negatywnych)
Prosiłbym też administrację o komentarze propozycji graczy w tym temacie, wspólnymi siłami (gracze + administracja) możemy poprawić nam rozrywkę