12-18-2014, 13:59
Aby gra nie była zbyt szybka i nie skończyła się jak ostatnio proponuje ograniczyć expa jak np. w margonem gdzie po xh expienia nie dostajemy już expa za potworki, oczywiście to 6h obejmowałoby czas spędzony poza wioską powiedzmy z przerwą 2h na flagę, można wiec ustalic xh (5-7h) no i do tego dochodziłoby to na flage lub po prostu dać jakiś ogólny czas poza wioską np te 6h czy 8h to już zależy od administracji .
Drugą sprawą jestem za usunięciem upiora z którego exp jest bezsensowny. Można zostawić upiora i po prostu zamienić go w drugiego wampira za którego expa wynosiłby 0 a dropy by były lepsze niż z wampa , do tego oczywiście byłby dla zwycięzców flagi co zmotywowałoby ludzi do walko flagę . Można usunąć expa za wampa .Bijemy go głównie po to by coś wydropić więc można zzerować expa .
Po 3 jestem za tym aby za questy powyżej 40-50 lvla nie było expa tylko ciekawsze nagrody + ewentualna kasa , możliwością sa sety z questów lub inne używki unikalne itd.
i ostatnia tak na szybko może najważniejsza sprawa to jak dla mnie zamiana tego śmiesznego +10% expa więcej za flage na np +50% na dropa i +50% złota z potworów , do tego można stworzyć prosty algorytm że np przy 10 flagach mamy +60% dropa przy 20 flagach +70% etc. do tego jeśli alchemia będzie wyglądać tak jak w 3 edycji znieść limit tych śmiesznych 5 mikstur ,a zrobić 20 mikstur ,żeby taki alchemik mógł zaopatrzyć całą gildie , oczywiście to nie miało by sensu gdyby te przedmioty się sprzedawać bo to szybko zrobiło by zbyt duża inflacje i bugi na serwerze , prostym i dobry rozwiązaniem jest stworzenie duplikatów itemków do tworzenia , np jak mamy czarna krew która wypada ,to po prostu skopiować statystyki i nazwać przedmiot czerna krew , tak samo np kreew golema itp , oczywiście za sprzedaż tych itemków do sklepu dostawalibyśmy okrągłe 0 , a dzialaly by one tak samo jak te które możemy wydropić , do tego za flagę powinno byc +100% do alchemikowania/łowienia/zielarstwa/kopania , to zmobilizowałoby gildie do posiadania takiego alchemika w gildii który usprawniałby uzbrojenie na kolejna flage , a że z flaga dostawalibyśmy zwiększenie dropa , to ogólnie zmniejszyć dropa na itemki x3-x5 aby gra była trudniejsza i wolniejsza , aby na coś zapracować no to by było warto ,do tego wydłużyć resp wampa raz na godzinę i zmiejszyć ilość pyłów do 3. z doświadczenia wiemy jak szybko można zrobić itemki za sp i dorobić się dobrego eq , a to nie powinno iść tak łatwo , na razie tyle ode mnie. Przepraszam za błędy i brak stylistyki ale to nie moja beczka , pozdro
Drugą sprawą jestem za usunięciem upiora z którego exp jest bezsensowny. Można zostawić upiora i po prostu zamienić go w drugiego wampira za którego expa wynosiłby 0 a dropy by były lepsze niż z wampa , do tego oczywiście byłby dla zwycięzców flagi co zmotywowałoby ludzi do walko flagę . Można usunąć expa za wampa .Bijemy go głównie po to by coś wydropić więc można zzerować expa .
Po 3 jestem za tym aby za questy powyżej 40-50 lvla nie było expa tylko ciekawsze nagrody + ewentualna kasa , możliwością sa sety z questów lub inne używki unikalne itd.
i ostatnia tak na szybko może najważniejsza sprawa to jak dla mnie zamiana tego śmiesznego +10% expa więcej za flage na np +50% na dropa i +50% złota z potworów , do tego można stworzyć prosty algorytm że np przy 10 flagach mamy +60% dropa przy 20 flagach +70% etc. do tego jeśli alchemia będzie wyglądać tak jak w 3 edycji znieść limit tych śmiesznych 5 mikstur ,a zrobić 20 mikstur ,żeby taki alchemik mógł zaopatrzyć całą gildie , oczywiście to nie miało by sensu gdyby te przedmioty się sprzedawać bo to szybko zrobiło by zbyt duża inflacje i bugi na serwerze , prostym i dobry rozwiązaniem jest stworzenie duplikatów itemków do tworzenia , np jak mamy czarna krew która wypada ,to po prostu skopiować statystyki i nazwać przedmiot czerna krew , tak samo np kreew golema itp , oczywiście za sprzedaż tych itemków do sklepu dostawalibyśmy okrągłe 0 , a dzialaly by one tak samo jak te które możemy wydropić , do tego za flagę powinno byc +100% do alchemikowania/łowienia/zielarstwa/kopania , to zmobilizowałoby gildie do posiadania takiego alchemika w gildii który usprawniałby uzbrojenie na kolejna flage , a że z flaga dostawalibyśmy zwiększenie dropa , to ogólnie zmniejszyć dropa na itemki x3-x5 aby gra była trudniejsza i wolniejsza , aby na coś zapracować no to by było warto ,do tego wydłużyć resp wampa raz na godzinę i zmiejszyć ilość pyłów do 3. z doświadczenia wiemy jak szybko można zrobić itemki za sp i dorobić się dobrego eq , a to nie powinno iść tak łatwo , na razie tyle ode mnie. Przepraszam za błędy i brak stylistyki ale to nie moja beczka , pozdro