12-20-2014, 11:44
Nopyk jesteś w błędzie częste resety nic nie zmienią bo to dalej będzie się nudzić, a myślę że znudzi się jeszcze szybciej jak się nie będzie dało niczego osiągnąć, bo za chwilę będzie reset. Ja osobiście nigdy nie grałbym w coś co ma za chwilę ruszyć od nowa bo to strata mojego czasu i nerwów, a w przypadku Duela jeśli miałoby tak być to proponuje każdemu na start dać najlepszy zestaw ekwipunku, bo żeby coś lepszego dropnąć trzeba siedzieć 3 miesiące, a tyle wg. Was mają trwać edycje. Żaden normalny gracz nie zajrzy do krainy Duel, wiedząc że gówno może ugrać. W grach MMO RGP chodzi o osiąganie celów: zdobywanie lvl, ekwipunku, stopniowe polepszanie swojej postaci i artefaktów.
Przyjmijmy punkt odniesienia Margonem serwer Classic który stoi od 8 lat? Myślicie że ludzie tam by grali te 7-8 lat gdyby na serwerze było 15 osób? Nie ma takiej możliwości, bo nie ma z kim rywalizować i ciągle brnąć do przodu ze wszystkim. Co byście nie wymyślili nawet niemożliwego do wprowadzenia to nic się nie zmieni, dopóki w Duela nie zacznie grać min. 40-50 osób, dopóki nie będzie prawdziwej rywalizacji i pościgu za zdobywaniem kolejnych setów, poziomów, skilli które wraz z postępem postaci powinny się pojawiać. A argumenty typu "szybkie edycje, małe lvl bo nikt nie ma czasu expić" możecie sobie wsadzić w dupę za przeproszeniem. Nie macie czasu gonić topki i rozwijać postaci to sobie grajcie w pasjansa czy gry Single Player. Przykład z 3 edycji Elitarni, gdyby reszta serwera nie przestała grać bo nie mogła ich dogonić to gra rozwijała by się dalej.
Dopóki nie ściągnie się większej ilości nowych graczy i nie 20, 30 tylko ponad 50 to gra będzie miała sens i to co robi Asav z Seyinem też będzie miało sens, bo mają fajne pomysły i możliwości rozwoju gry, ale ich praca jest syzyfową pracą jak mają być ciągłe resety i grać ma 10 osób. Szkoda ich trudu, lepiej niech dadzą każdemu 50lv średnie eq (itemy krasia, nok, iluzje, kieł misia, ognisty pierścień), usuną moby i zrobią jedno wielkie PvP, bo chyba o to większości chodzi
Przyjmijmy punkt odniesienia Margonem serwer Classic który stoi od 8 lat? Myślicie że ludzie tam by grali te 7-8 lat gdyby na serwerze było 15 osób? Nie ma takiej możliwości, bo nie ma z kim rywalizować i ciągle brnąć do przodu ze wszystkim. Co byście nie wymyślili nawet niemożliwego do wprowadzenia to nic się nie zmieni, dopóki w Duela nie zacznie grać min. 40-50 osób, dopóki nie będzie prawdziwej rywalizacji i pościgu za zdobywaniem kolejnych setów, poziomów, skilli które wraz z postępem postaci powinny się pojawiać. A argumenty typu "szybkie edycje, małe lvl bo nikt nie ma czasu expić" możecie sobie wsadzić w dupę za przeproszeniem. Nie macie czasu gonić topki i rozwijać postaci to sobie grajcie w pasjansa czy gry Single Player. Przykład z 3 edycji Elitarni, gdyby reszta serwera nie przestała grać bo nie mogła ich dogonić to gra rozwijała by się dalej.
Dopóki nie ściągnie się większej ilości nowych graczy i nie 20, 30 tylko ponad 50 to gra będzie miała sens i to co robi Asav z Seyinem też będzie miało sens, bo mają fajne pomysły i możliwości rozwoju gry, ale ich praca jest syzyfową pracą jak mają być ciągłe resety i grać ma 10 osób. Szkoda ich trudu, lepiej niech dadzą każdemu 50lv średnie eq (itemy krasia, nok, iluzje, kieł misia, ognisty pierścień), usuną moby i zrobią jedno wielkie PvP, bo chyba o to większości chodzi