02-02-2015, 17:39
Założyłem nowy wątek, żeby nie wymieszało się to ze zgłaszanymi błędami albo spamem na chacie. Sprawa wg mnie bardzo ważna i należy wszelkie zmiany wprowadzić teraz, czyli w trakcie trwania bety.
Rozumiem decyzję adminów o podziale bf na siłę i def, bardzo dobry pomysł na urozmaicenie gry. Problem w tym, że w deff zupełnie nie opłaca się w obecnej chwili inwestować. Załóżmy, że ktoś poświęca 20 leveli na defa. Otrzymuje zaledwie 160 pancerza. Jedynej profesji, której mogłoby się to opłacać to łotrowi w walce z innym łotrem. O wiele bardziej opłaca się więc zainwestować w hp.
Na czystą logikę nikt nie zainwestuje w def, który pomaga tylko w walce z łotrami, skoro mogą podobny rezultat uzyskać pakując w hp i mając jednocześnie więcej szans w walce z knechtem.
U knechta w ogóle nie ma o czym rozmawiać bo reguła 40hp > 160 def obowiązuje zawsze. Coś tam może wpadnie z odbicia, ale nadal są to zbyt małe wartości by w ogóle opłacało się rozważać rozwijanie defa. Im więcej leveli przeznaczymy na def/hp tym gorzej to wygląda dla obrony (240 def < 30/60 hp).
Na razie nie ma sensu się bardziej rozpisywać. Mam nadzieję, że zamiast płakać na chacie wspólnie ustalimy system, w którym każda profesja będzie w miarę zbalansowana i admini wezmą to pod uwagę. Jeśli nie, proponuję wrócić do systemu z poprzedniej edycji, gdzie było to w miarę równo rozdzielone.
Rozumiem decyzję adminów o podziale bf na siłę i def, bardzo dobry pomysł na urozmaicenie gry. Problem w tym, że w deff zupełnie nie opłaca się w obecnej chwili inwestować. Załóżmy, że ktoś poświęca 20 leveli na defa. Otrzymuje zaledwie 160 pancerza. Jedynej profesji, której mogłoby się to opłacać to łotrowi w walce z innym łotrem. O wiele bardziej opłaca się więc zainwestować w hp.
Na czystą logikę nikt nie zainwestuje w def, który pomaga tylko w walce z łotrami, skoro mogą podobny rezultat uzyskać pakując w hp i mając jednocześnie więcej szans w walce z knechtem.
U knechta w ogóle nie ma o czym rozmawiać bo reguła 40hp > 160 def obowiązuje zawsze. Coś tam może wpadnie z odbicia, ale nadal są to zbyt małe wartości by w ogóle opłacało się rozważać rozwijanie defa. Im więcej leveli przeznaczymy na def/hp tym gorzej to wygląda dla obrony (240 def < 30/60 hp).
Na razie nie ma sensu się bardziej rozpisywać. Mam nadzieję, że zamiast płakać na chacie wspólnie ustalimy system, w którym każda profesja będzie w miarę zbalansowana i admini wezmą to pod uwagę. Jeśli nie, proponuję wrócić do systemu z poprzedniej edycji, gdzie było to w miarę równo rozdzielone.