02-03-2015, 01:12
1. Może zamiast powtarzać pierdylion razy wystarczało raz uzasadnić? Nie rozumiem trzymania tych wszystkich nowości w tajemnicy. Admini są przekonani, ze wiedzą lepiej co jest dobre dla graczy, a my potem załamujemy ręce jak widzimy zmiany, które niszczą tę grę.
Z tego co widzę to jedyną zmianą w rozgrywce jest auto-odświeżanie, jaki ma ona wpływ na rozwijanie postaci po staremu?
2. I jaki z tego wniosek? Jak to wpływa na rozwijanie postaci? Tym bardziej może się okazać, że gracze będą niezadowoleni z nowego systemu. Nie lepiej przedyskutować to z graczami, zamiast wpychać na siłę?
3. To akurat żadna nowość, zawsze tak było. Itemy to tylko bonusy, tak samo zresztą jak specjalizacja, która jest niczym innym jak paroma levelami więcej do rozdania w jedną umiejętność.
Ale ok, mogę się mylić. Podaj mi przykład itemu, który sprawi, że graczowi bardziej będzie opłacało się dać w deff niż hp.
4. No to właśnie po to założyłem temat, żeby było o czym gadać, zamiast trzymać wszystko w jakiejś chorej tajemnicy.
5. Nie, nie opłaca się. Przeliczyłem to w poście wyżej. Nawet jak dodasz sobie odbicie na 10 level (powodzenia z siłą ciosu wtedy) to te 40% defa więcej sprawi, że danie w def i hp będzie mniej więcej tak samo opłacalne, ale tylko w walce z łotrem. Mając jednak na uwadze walki z knechtem nikt rozsądny nie da w defa tylko w hp. I o to chodziło w moim poście.
6. Może taki był zamysł, ale realizacja jest daleka od tego. Nowy system sprawi, że będziemy mieli wysyp postaci ze średnim levelem (około 40) napakowanych full w sile, które z łatwością będą ściągać dużo wyższe levele.
Unik to w ogóle dla mnie zagadka, bo po co została usunięta zasłona, skoro teraz wprowadzono nawet lepsze narzędzie czyli unik. Bycie łotrem zasłonowcem jeszcze nigdy nie było takie łatwe.
7. Patrz punkt 3.
8. Tylko że te "tanki" to były setki godzin poświęcone na expa lub dropienie itemów typu Viking. Teraz byle łotr z 40 levelem napakowany full siła odpali się na cieniu i z łatwością zdejmie 80 levele, które nie będą miały defa. Aż chce się grać
Dzięki za odpowiedź tak czy owak.
Z tego co widzę to jedyną zmianą w rozgrywce jest auto-odświeżanie, jaki ma ona wpływ na rozwijanie postaci po staremu?
2. I jaki z tego wniosek? Jak to wpływa na rozwijanie postaci? Tym bardziej może się okazać, że gracze będą niezadowoleni z nowego systemu. Nie lepiej przedyskutować to z graczami, zamiast wpychać na siłę?
3. To akurat żadna nowość, zawsze tak było. Itemy to tylko bonusy, tak samo zresztą jak specjalizacja, która jest niczym innym jak paroma levelami więcej do rozdania w jedną umiejętność.
Ale ok, mogę się mylić. Podaj mi przykład itemu, który sprawi, że graczowi bardziej będzie opłacało się dać w deff niż hp.
4. No to właśnie po to założyłem temat, żeby było o czym gadać, zamiast trzymać wszystko w jakiejś chorej tajemnicy.
5. Nie, nie opłaca się. Przeliczyłem to w poście wyżej. Nawet jak dodasz sobie odbicie na 10 level (powodzenia z siłą ciosu wtedy) to te 40% defa więcej sprawi, że danie w def i hp będzie mniej więcej tak samo opłacalne, ale tylko w walce z łotrem. Mając jednak na uwadze walki z knechtem nikt rozsądny nie da w defa tylko w hp. I o to chodziło w moim poście.
6. Może taki był zamysł, ale realizacja jest daleka od tego. Nowy system sprawi, że będziemy mieli wysyp postaci ze średnim levelem (około 40) napakowanych full w sile, które z łatwością będą ściągać dużo wyższe levele.
Unik to w ogóle dla mnie zagadka, bo po co została usunięta zasłona, skoro teraz wprowadzono nawet lepsze narzędzie czyli unik. Bycie łotrem zasłonowcem jeszcze nigdy nie było takie łatwe.
7. Patrz punkt 3.
8. Tylko że te "tanki" to były setki godzin poświęcone na expa lub dropienie itemów typu Viking. Teraz byle łotr z 40 levelem napakowany full siła odpali się na cieniu i z łatwością zdejmie 80 levele, które nie będą miały defa. Aż chce się grać
Dzięki za odpowiedź tak czy owak.