02-21-2015, 13:54
Właśnie, szkoda. Przekonałem się o tym podczas startu innej gry beta - heroes online.
Na początku to była na prawdę fajna gra z potencjałem. Z biegiem czasu mikropłatności - co z tym się wiąże - ograniczenia ją zabiły. Nie potrzebnie wydawałem trochę kasy, bo z każdą kolejną aktualizacją znikał sens grania. Tutaj jest ryzyko, że scenariusz się powtórzy. Gra ma być f2p z mikropłatnościami, co szybko może przerodzić się w p2w. Zwłaszcza, że twórcy postawili sobie nie lada wyzwanie - gra ma być crossplatformowa - jeden serwer, wiele sposobów grania: tablet, pc, telefon itp., a to jest potencjał na mega komercyjną maszynkę do zarabiania.
Na początku to była na prawdę fajna gra z potencjałem. Z biegiem czasu mikropłatności - co z tym się wiąże - ograniczenia ją zabiły. Nie potrzebnie wydawałem trochę kasy, bo z każdą kolejną aktualizacją znikał sens grania. Tutaj jest ryzyko, że scenariusz się powtórzy. Gra ma być f2p z mikropłatnościami, co szybko może przerodzić się w p2w. Zwłaszcza, że twórcy postawili sobie nie lada wyzwanie - gra ma być crossplatformowa - jeden serwer, wiele sposobów grania: tablet, pc, telefon itp., a to jest potencjał na mega komercyjną maszynkę do zarabiania.