04-26-2015, 20:26
Przerobiłbym alchemię żeby nie było tak schematycznie:
Na mapie istnieją miejsca szczególnej mocy alchemicznej, gdzie jest największe prawdopodobieństwo stworzenia przedmiotu. Np. w pobliżu gór jest duży bonus do metalu itp. Podczas wytwarzania produktów, miejsca mocy alchemicznej się stopniowo zużywają, bonus maleje, aż do kolejnego odnowienia, więc trzeba szukać kolejnych. Dzięki temu nie byłoby dwóch takich samych przepisów, wzrosłaby kreatywność alchemiczna.
Na mapie istnieją miejsca szczególnej mocy alchemicznej, gdzie jest największe prawdopodobieństwo stworzenia przedmiotu. Np. w pobliżu gór jest duży bonus do metalu itp. Podczas wytwarzania produktów, miejsca mocy alchemicznej się stopniowo zużywają, bonus maleje, aż do kolejnego odnowienia, więc trzeba szukać kolejnych. Dzięki temu nie byłoby dwóch takich samych przepisów, wzrosłaby kreatywność alchemiczna.