06-11-2017, 18:00
Zwykle probujemy ulepszac duela patrzac na to ze "ooo fajnie sie gra ale do 40lvl" i ciagniemy tak zeby przez chwile do tego 40lv bylo fajnie a pozniej juz tylko narzekanie i kolejny reset i tak w non stop. Moze DUEL bedzie bardziej atrakcyjny nie do 40lv tylko od 200lv.
Ja bym widzial to w ten sposob.
PD naliczane za kazdego moba: 1 zabity potwor = 1 PD, 1 zabity boss ( herszt,jotunn,wampir, upior) = od 1 do 6 PD.
Bonusy za PD mozna dodawac co 24h, max 250%, w kazdy poniedziałek spadek 50% bonusu.
HP zmienic - KNECHT +5hp/lvl ; LOTR +3hp/lvl ; LOWCA +4hp/lvl
Dodatkowo kazda miksture, kazdy item dajacy HP, odnawiajacy HP, zwiekszyc dwukrotnie sile jego dzialania
mieso 2 hp --> 4hp
krysztalowa flaszka 5hp --> 10hp etc etc etc..
Regeneracja knechta 1hp / 1 poziom skilla.
Nie wyobrazam sobie balansu, jak moga wygladac walki 250lv knecht vs 250lv lotr vs 250lv lowca dlatego najpierw porobic kilka postaci na poziomach 150/200/250/300 i zobaczyc jak wyglada pvp.
Moby tak naprawde mamy, bo miejscowki na ktorych nikt nie gra nigdy, mozna przerobic moby i exp na takie by expic tam na 200lvl+
np. caly jagr + hydry mozna przerobic na miejscowki do expienia od 200lv
moby na ktore trzeba dajmy na to 350 ataku na 100% trafienia, 500hp-1000hp, 5k sily etc etc
Dodac bossa upiora tylko zrobic sensowny exp jak z jotunnem, bo to co bylo kiedys bylo przesada
Obnizyc progi levelowe o polowe: 100lv = 200kk expa zamiast 400kk etc etc etc xd
Ja bym widzial to w ten sposob.
PD naliczane za kazdego moba: 1 zabity potwor = 1 PD, 1 zabity boss ( herszt,jotunn,wampir, upior) = od 1 do 6 PD.
Bonusy za PD mozna dodawac co 24h, max 250%, w kazdy poniedziałek spadek 50% bonusu.
HP zmienic - KNECHT +5hp/lvl ; LOTR +3hp/lvl ; LOWCA +4hp/lvl
Dodatkowo kazda miksture, kazdy item dajacy HP, odnawiajacy HP, zwiekszyc dwukrotnie sile jego dzialania
mieso 2 hp --> 4hp
krysztalowa flaszka 5hp --> 10hp etc etc etc..
Regeneracja knechta 1hp / 1 poziom skilla.
Nie wyobrazam sobie balansu, jak moga wygladac walki 250lv knecht vs 250lv lotr vs 250lv lowca dlatego najpierw porobic kilka postaci na poziomach 150/200/250/300 i zobaczyc jak wyglada pvp.
Moby tak naprawde mamy, bo miejscowki na ktorych nikt nie gra nigdy, mozna przerobic moby i exp na takie by expic tam na 200lvl+
np. caly jagr + hydry mozna przerobic na miejscowki do expienia od 200lv
moby na ktore trzeba dajmy na to 350 ataku na 100% trafienia, 500hp-1000hp, 5k sily etc etc
Dodac bossa upiora tylko zrobic sensowny exp jak z jotunnem, bo to co bylo kiedys bylo przesada
Obnizyc progi levelowe o polowe: 100lv = 200kk expa zamiast 400kk etc etc etc xd