01-12-2018, 12:23
Dodaj jeszcze blokade wychodzenia z gildii oraz zacznijcie myslec nad odbiciem. obrona ktora jest rzadko zamieszczana w przedmiotach oraz nie umieszczona w itemach za sp tez powinna zostac zaktualizowana. Bylo wiele pomyslow na zmiane dzialania odbicia, osobiscie uwazam ze najlepiej byloby wprowadzic jakis procentowy mnoznik od punktow obrony(mniejszy % pvp a wiekszy a nawet dwukrotny na PvE) gdyz % od calkowitej obrony bylby nie fair ze wzgledu na przewage lvlowa pewnego wiadrosmolika(suma pancerza z obrony pomnozyc przez 10% PvP a 15/20 % PvE na poziom odbicia) i nie tylko, bo skoro ktos decyduje sie rozwijac sie obrone kosztem sily to rozklad sil powinien byc zrownowazony a tworzac taka postac widze ze tego brakuje bo zeby osiagnac 2000 obrony trzeba wbic wysoki naprawde lvl a to jest ciezkie (moze w przyszlosci wiecej osob postanowi zrobic takie postacie, KTO WIE, nie chodzi mi tutaj o boostowanie swojej postaci tylko o zblizenie i polepszenie po czesci gry i uzytecznosc wszystkich dostepnych umiejetnosci) Regeneracja tez powinna miec taka funkcje lub zwiekszyc obecna regeneracje od 2/5/10/20/35/50 przy czym 2hp jest to standardowe 100% uleczenie a nastepne poziomy awansuja o 33.3% na swoja szanse) . Uwazam ze bardzo by to usprawnilo tego skilla bo badzmy szczerzy wiekszosc skilli skaluje sie w pewnego rodzaju procwntach a te dwa skille sa obecnie bezuyteczne. Mam pewien pomysl co do przebicia i odbicia aby strzal od lowcy mogl zostac odbity nie raniac knechta badz przekazany czesciowy dmg na lowce a przebicie dodatkowo obnizalo by szanse na odbicie strzaly. Moze brzmi to jak kosmos ale skoro odbicie nosi ze soba taka nazwe to niesie za soba takie spostrzezenia ;d wymogiem na odbicie strzaly byloby noszenie tarczy w walce, piszcie co myslicie :>