01-22-2018, 12:51
Dobra wypowiem się w tym temacie bo piszecie takie totalne bzdury że aż szkoda gadać tutaj Lord Ball.
Knecht jest dobrze skrojony a na poparcie moich tez przedstawie proste wyliczenia knechta na 150 lvl.
Atak - 65
Celność - 20 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Obrona - 2
Siła - 2
Moc strzału - 2 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Wytrzymałość - 18
To są bazowe statystyki dla knechta. Knecht posiadając fecht 6% nie musi dać ANI JEDNEGO LVLA w ATAK!!! Ja na 150 lvl dałbym 70 lvl w obrone 79 lvli w siłe specjalizacje na hp i 3 lvle cofniete z celnosci w HP co daje 70lvli obrona 79 lvli sila i 33 lvl hp daje nam to statystyki na poziomie bez EQ.
Atak - 65
Celność - 20 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Obrona - 72
Siła - 81
Moc strzału - 2 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Wytrzymałość - 183
Skille na 150 lvl dla knechta na poziomie 23 silny 6 odbicie 6 fecht
Po załozeniu eq na expienie. helm strazy +10 ataku(75) czarna perla +15 atak (90) zbroja platynowa +15 (105) plaszcz +5 (110) upiorny miecz+25 (135) pas gargulca+10 (145) rekawice hagg +20 (165) pierscien krzyzowcow +30 (195) spodnie+15 (210). Daje nam to 210 ataku z nie najlepszym eq +36% fecht daje nam 286 ataku co daje 100% na wszystkie obecnie bedace w grze.
Teraz sprawdzmy pvp liczbe pancerza. 72 obrony + 6 obrony z amuletu golema +6 obrony z miecza viking ( ewentualnie Orla tarcza to jest +12 pancerza wiecej) + pierscien z czarnej perly 4 to daje 88 obrony * 8 daje nam to sume 704 pkt pancerza + 150 lvl*4 pkt daje 600 pkt pancerza to daje nam 1304 pancerza + 150 pancerza kirys + 95 pancerza helm bojowy to daje nam liczbę 1549 + 6 lvl odbicia*15 to daje nam 1639 pancerza.
Teraz spojrzmy na hp 183 bez eq + helm bojowy +9 (192) + upiorny amulet +21 (213) + pierscien rycerza +20 (233) + spodnie +20 (253) + plaszcz +12 (265) +zbroja czarnego rycerza +9 (274) + potezny topor smierci +15 (289) + pasek rycerski +15 (304) + rekawice lowczego +12(316) + buty skoczki +12 (328) daje to nam liczbe 328hp!!!
teraz policzmy obrazenia
81 sily w karcie + helm bojowy 3 (84) +kirys 3 (87) + amulet golema 6(93) + miecz viking 6 (99) +buty skoczki 2 (101) +pas gargulca 4 (105) + rekawice hagg 3 (108) + plaszcz 3 (111) + spodnie 6 (117) + pierscien z czarnej perly 4 (121)
Czyli siła knechta na tym lvlu na pvp! to miecz viking 250~ + 121*5+ 121*1,5*23=250 +605 + 121*34,5=855 +4174,5= 5029,5. Jesli porownojemu to do postaci bedacych w grze trzeba doliczyc bonus z honoru za srednie konto czyli 100 honoru czyli 4% czyli dodatkowe 201,18 sily co daje nam obrazenia na poziomie 5231 sily.
Czyli podsumowując knechta na ten lvl ma 1639 pancerza 328 hp i 5231 obrazen!!... dla porownania moj lotr 150 lvl ma na licz 2020 sily ciosu 377hp i 350 pancerza i bije x5 czyli w takiego tanka na 150 lvlu bije 4 x5 czyli cale 20hp mu zbijam mam go na 17 akcji a on bijac mi 49 ma mnie na ich 8. Moim zdaniem balans jest zachowany jedynie lowca odstaje ale knecht jest malo mobilna postacia więc ja proponuje zmiany skili dla knechta i lowcy:
ODBICIE 30pancerz/lvl + 3% szans na odbicie strzaly lowcy/lvl ( da to dodatkowe 90 pancerza na 150 lvlu wiec w takiego knechta bede bil wtedy po 3 czyli w sumie 15 ran...) a na 6 poziomie da to 18% szans na to iż łowca nie trafi knechta gdyż ten odbije strzał.
PRZEBICIE 7% szans na przebicie pancerza przeciwnika/lvl ( przy posiadaniu tego skilla na 5 poziomie mielibysmy 35% szans iż przy strzale pancerz przeciwnika zostanie zniwelowany do 0 byłoby to bardzo dobrą bronia na knechtow i do expienia na potworach z duża iloscia hp z gorszymi rodzajami broni lub broniami rzucanymi).
Dodatkowym skillem ktory bym zaproponowal jest zmiana regeneracji na SZARŻĘ dla knechta gdyż jest to mało mobilna postac w pvp i jest typowym tankiem to raz na 200-300 sekund powinien mieć możliwość szarży po zebraniu sił pozwoliloby to na zrobienie automatycznie 3-4 akcji po kolei w jednym kierunku >>>> <<<< lub gora dół lub skosy kosztem jednej!! akcji i podbiegniecie do przeciwnika lub pozwoliloby to na ucieczke w odpowiednim momencie przed cichym zabojca jakim jest lotr.
To tyle z mojej strony pozdrawiam Lord Ball.
Oczywiście sprawa braku obrony w itemach za sp też powinna się zmienić. przedmioty defensywne jak plaszcz, rekawice, spodnie powinny dawac obrone w przedziale 2-5 obrony. Przykladowo plaszcz 5 spodnie 4 rekawice 3 co daje sume 12 pkt obrony i dodatkowe 96 pancerza dla wszystkich profesji oczywiscie zauwazajac ze dla knechta ten pancerz znaczy najwiecej. A juz szykujac sie na krytyke powyzszego postu. Lord Ball jest zrobiona postacia od 1 lvla pod dropniecie nocnego smoka typowo pod pvp i nie wiem czy znajdzie sie postac tak samo od samego poczatku robiona do pvp. Wiec prosze nie narzekac ze wzialem praktycznie top top itemy dla knechta i rozdanie umiejetnosci gdyz porownuje je do lotra ktory tez takie skille/statystyki posiada. Broni też lepszych nie znajdę gdyż posiadam tam Nocnego Smoka i Elfi miecz zwycięstwa. Pozdrawiam Lord Ball.
Knecht jest dobrze skrojony a na poparcie moich tez przedstawie proste wyliczenia knechta na 150 lvl.
Atak - 65
Celność - 20 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Obrona - 2
Siła - 2
Moc strzału - 2 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Wytrzymałość - 18
To są bazowe statystyki dla knechta. Knecht posiadając fecht 6% nie musi dać ANI JEDNEGO LVLA w ATAK!!! Ja na 150 lvl dałbym 70 lvl w obrone 79 lvli w siłe specjalizacje na hp i 3 lvle cofniete z celnosci w HP co daje 70lvli obrona 79 lvli sila i 33 lvl hp daje nam to statystyki na poziomie bez EQ.
Atak - 65
Celność - 20 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Obrona - 72
Siła - 81
Moc strzału - 2 - Nie ma znaczenia u Knechta.
Wytrzymałość - 183
Skille na 150 lvl dla knechta na poziomie 23 silny 6 odbicie 6 fecht
Po załozeniu eq na expienie. helm strazy +10 ataku(75) czarna perla +15 atak (90) zbroja platynowa +15 (105) plaszcz +5 (110) upiorny miecz+25 (135) pas gargulca+10 (145) rekawice hagg +20 (165) pierscien krzyzowcow +30 (195) spodnie+15 (210). Daje nam to 210 ataku z nie najlepszym eq +36% fecht daje nam 286 ataku co daje 100% na wszystkie obecnie bedace w grze.
Teraz sprawdzmy pvp liczbe pancerza. 72 obrony + 6 obrony z amuletu golema +6 obrony z miecza viking ( ewentualnie Orla tarcza to jest +12 pancerza wiecej) + pierscien z czarnej perly 4 to daje 88 obrony * 8 daje nam to sume 704 pkt pancerza + 150 lvl*4 pkt daje 600 pkt pancerza to daje nam 1304 pancerza + 150 pancerza kirys + 95 pancerza helm bojowy to daje nam liczbę 1549 + 6 lvl odbicia*15 to daje nam 1639 pancerza.
Teraz spojrzmy na hp 183 bez eq + helm bojowy +9 (192) + upiorny amulet +21 (213) + pierscien rycerza +20 (233) + spodnie +20 (253) + plaszcz +12 (265) +zbroja czarnego rycerza +9 (274) + potezny topor smierci +15 (289) + pasek rycerski +15 (304) + rekawice lowczego +12(316) + buty skoczki +12 (328) daje to nam liczbe 328hp!!!
teraz policzmy obrazenia
81 sily w karcie + helm bojowy 3 (84) +kirys 3 (87) + amulet golema 6(93) + miecz viking 6 (99) +buty skoczki 2 (101) +pas gargulca 4 (105) + rekawice hagg 3 (108) + plaszcz 3 (111) + spodnie 6 (117) + pierscien z czarnej perly 4 (121)
Czyli siła knechta na tym lvlu na pvp! to miecz viking 250~ + 121*5+ 121*1,5*23=250 +605 + 121*34,5=855 +4174,5= 5029,5. Jesli porownojemu to do postaci bedacych w grze trzeba doliczyc bonus z honoru za srednie konto czyli 100 honoru czyli 4% czyli dodatkowe 201,18 sily co daje nam obrazenia na poziomie 5231 sily.
Czyli podsumowując knechta na ten lvl ma 1639 pancerza 328 hp i 5231 obrazen!!... dla porownania moj lotr 150 lvl ma na licz 2020 sily ciosu 377hp i 350 pancerza i bije x5 czyli w takiego tanka na 150 lvlu bije 4 x5 czyli cale 20hp mu zbijam mam go na 17 akcji a on bijac mi 49 ma mnie na ich 8. Moim zdaniem balans jest zachowany jedynie lowca odstaje ale knecht jest malo mobilna postacia więc ja proponuje zmiany skili dla knechta i lowcy:
ODBICIE 30pancerz/lvl + 3% szans na odbicie strzaly lowcy/lvl ( da to dodatkowe 90 pancerza na 150 lvlu wiec w takiego knechta bede bil wtedy po 3 czyli w sumie 15 ran...) a na 6 poziomie da to 18% szans na to iż łowca nie trafi knechta gdyż ten odbije strzał.
PRZEBICIE 7% szans na przebicie pancerza przeciwnika/lvl ( przy posiadaniu tego skilla na 5 poziomie mielibysmy 35% szans iż przy strzale pancerz przeciwnika zostanie zniwelowany do 0 byłoby to bardzo dobrą bronia na knechtow i do expienia na potworach z duża iloscia hp z gorszymi rodzajami broni lub broniami rzucanymi).
Dodatkowym skillem ktory bym zaproponowal jest zmiana regeneracji na SZARŻĘ dla knechta gdyż jest to mało mobilna postac w pvp i jest typowym tankiem to raz na 200-300 sekund powinien mieć możliwość szarży po zebraniu sił pozwoliloby to na zrobienie automatycznie 3-4 akcji po kolei w jednym kierunku >>>> <<<< lub gora dół lub skosy kosztem jednej!! akcji i podbiegniecie do przeciwnika lub pozwoliloby to na ucieczke w odpowiednim momencie przed cichym zabojca jakim jest lotr.
To tyle z mojej strony pozdrawiam Lord Ball.
Oczywiście sprawa braku obrony w itemach za sp też powinna się zmienić. przedmioty defensywne jak plaszcz, rekawice, spodnie powinny dawac obrone w przedziale 2-5 obrony. Przykladowo plaszcz 5 spodnie 4 rekawice 3 co daje sume 12 pkt obrony i dodatkowe 96 pancerza dla wszystkich profesji oczywiscie zauwazajac ze dla knechta ten pancerz znaczy najwiecej. A juz szykujac sie na krytyke powyzszego postu. Lord Ball jest zrobiona postacia od 1 lvla pod dropniecie nocnego smoka typowo pod pvp i nie wiem czy znajdzie sie postac tak samo od samego poczatku robiona do pvp. Wiec prosze nie narzekac ze wzialem praktycznie top top itemy dla knechta i rozdanie umiejetnosci gdyz porownuje je do lotra ktory tez takie skille/statystyki posiada. Broni też lepszych nie znajdę gdyż posiadam tam Nocnego Smoka i Elfi miecz zwycięstwa. Pozdrawiam Lord Ball.