09-29-2013, 00:40
Witam!
Dnia 28.09.2013r do naszej krainy ponownie zawędrował słynny alchemik, który może każdego z Was nauczyć części swoich sekretów.
Tusankam tradycyjnie spędza całe dni w swojej świątyni, oazie spokoju.
Jeżeli jednak zapłacisz odpowiednią sumę, to bardzo chętnie przerwie swoje aktualne zajęcia; )
Za 30 000 sztuk platyny nauczy Cię podstawowej wiedzy jak używać moździerza(komenda "nauka alchemii"), jednak nie poda Ci starożytnych przepisów na srebrnej tacy. Każda jego podpowiedź kosztuje aż 10 000 platyny, a czasami okazuje się zupełnie nieprzydatna.(komenda "podpowiedz")
Gdy już wydasz trochę ciężko zarobionej waluty, przychodzi najwyższy czas aby założyć moździerz.
Oraz odnaleźć zakładkę "alchemia"
Panel alchemii zawiera 4 obszary:
- Plecak - pokazane są wszystkie przedmioty schowane w naszej torbie
- Moździerz - w to miejsce wkładamy potrzebne nam składniki.
- Moce - tutaj rozdzielamy punkty alchemii na odpowiednie moce.
- Dodatki - tutaj umieszczane sa ewentualne, dodatkowe przedmioty, które zwiększają punkty mocy.
Moce dzielą się na 3 grupy, metal, energia i iluzja. Aby stworzyć przedmiot, oprócz dokładnego przepisu, potrzebne są również dobrze rozdzielone punkty mocy. Im bliżej optymalnego ustawienia - tym bliżej do stworzenia przedmiotu.
Gdy nasze umiejętności są zbyt niskie, stosujemy dodatki. Na pewno zauważyliście, że w panelu alchemii każdy przedmiot ma przypisaną swoją własną wartość mocy. Właśnie o tyle pkt zostaną dodane moce, gdy przedmiot znajdzie się w dodatkach. Możemy w ten sposób szybciej tworzyć potężniejsze przedmioty
Po krótkim objaśnieniu pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia i zaangażowania w alchemicznej pracy! Doskonale wiem, że początki są najtrudniejsze, więc zdradzam przepis na mięso!
zepsute mięso, zepsute mięso, zepsute mięso - moce 0/20/5
Zapraszam do dyskusji na temat alchemii oraz zamieszczania wskazówek Tusankama.
Dnia 28.09.2013r do naszej krainy ponownie zawędrował słynny alchemik, który może każdego z Was nauczyć części swoich sekretów.
Tusankam tradycyjnie spędza całe dni w swojej świątyni, oazie spokoju.
Jeżeli jednak zapłacisz odpowiednią sumę, to bardzo chętnie przerwie swoje aktualne zajęcia; )
Za 30 000 sztuk platyny nauczy Cię podstawowej wiedzy jak używać moździerza(komenda "nauka alchemii"), jednak nie poda Ci starożytnych przepisów na srebrnej tacy. Każda jego podpowiedź kosztuje aż 10 000 platyny, a czasami okazuje się zupełnie nieprzydatna.(komenda "podpowiedz")
Gdy już wydasz trochę ciężko zarobionej waluty, przychodzi najwyższy czas aby założyć moździerz.
Oraz odnaleźć zakładkę "alchemia"
Panel alchemii zawiera 4 obszary:
- Plecak - pokazane są wszystkie przedmioty schowane w naszej torbie
- Moździerz - w to miejsce wkładamy potrzebne nam składniki.
- Moce - tutaj rozdzielamy punkty alchemii na odpowiednie moce.
- Dodatki - tutaj umieszczane sa ewentualne, dodatkowe przedmioty, które zwiększają punkty mocy.
Moce dzielą się na 3 grupy, metal, energia i iluzja. Aby stworzyć przedmiot, oprócz dokładnego przepisu, potrzebne są również dobrze rozdzielone punkty mocy. Im bliżej optymalnego ustawienia - tym bliżej do stworzenia przedmiotu.
Gdy nasze umiejętności są zbyt niskie, stosujemy dodatki. Na pewno zauważyliście, że w panelu alchemii każdy przedmiot ma przypisaną swoją własną wartość mocy. Właśnie o tyle pkt zostaną dodane moce, gdy przedmiot znajdzie się w dodatkach. Możemy w ten sposób szybciej tworzyć potężniejsze przedmioty
Po krótkim objaśnieniu pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia i zaangażowania w alchemicznej pracy! Doskonale wiem, że początki są najtrudniejsze, więc zdradzam przepis na mięso!
zepsute mięso, zepsute mięso, zepsute mięso - moce 0/20/5
Zapraszam do dyskusji na temat alchemii oraz zamieszczania wskazówek Tusankama.