Liczba postów: 49
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
-11
Bardzo dobre spostrzeżenie, masz rację, po co skakać wokół łowcy, powinny pola od l3 do l11 być zablokowane, dmg niech łowca ma takie jakie ma, na mapie gdzie idzie się do wieży nie powinno być ani jednego moba, bo to tylko przeszkadza, a tutaj toczą się wojny między gilldiami, a nie mobki vs gracze.
Liczba postów: 38
Liczba wątków: 2
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Vissen i tak jak zawsze odezwa sie lowcy i nie dadza Ci zrobic nic i tak samo powiedza admini. To jest w kolko caly czas taka zabawa
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
Co to za różnica ? Łowca pada od knechta i łotra przeważnie na 1 hita.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
0
łotr powinien bić łowce na cieniu, a knecht powinien padać od łowcy. bo jeśli knechci będą podchodzić do nas to nie będziemy mieli żadnych szans;/
Liczba postów: 152
Liczba wątków: 9
Dołączył: Sep 2013
Reputacja:
10
knecht majac buty powinien chociaz podejsc do tego lowcy. Obrazenia powinny byc zmniejszone a lowca ma yari na dobicie knechta gdy jest blisko niego.
Liczba postów: 73
Liczba wątków: 3
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
2
W poprzedniej edycji nikt nie miał problemów z łowcami, nie wiem dlaczego teraz macie.
Łowce jest bardzo łatwo zabić, nie może trafić was z łuku i kuszy, gdy stoicie obok niego.
Wejście na strzałki łowcą, gdy po drugiej stronie jest łotr/knecht (nawet mały poziom) kończy się śmiercią.
Łowcą jest najtrudniej wyjść z wioski, wystarczy jeden łotr i jest uwięziony. W poprzedniej edycji większość łowców chodziło przez Jagr na flagę, teraz mają przynajmniej teleport w karczmie.
Knecht i łotr z butami też może przeskoczyć przez murek.