02-05-2014, 19:38
Ponieważ pisałem w tej sprawie bezpośrednio do Seyina i nie doczekałem się odpowiedzi, zamieszczam moją propozycję na forum ogólnym, aby poddać ją pod dyskusję wszystkich graczy. Sprawa dotyczy złotych i platynowych narzędzi - rzecz o tyle ważna, że już niedługo będą pierwsi gracze, którzy zdobędą te nagrody. W obecnym kształcie nie są według mnie prawdziwą nagrodą i nie rekompensują poświęconego czasu, więc rzecz widziałbym następująco:
- złote narzędzia: za ich pomocą zbierałoby się surowce sekwencyjnie (jak to zaproponował Mr X), ale po 3 sztuki za jedną akcję (niezależnie od wysokości skilla - tzn. nawet postać z 600 kopania kopałaby jedynie 3 sztuki surowca. Postacie ze skillem w przedziale 10-300 miałyby 3 próby wydobycia surowca na 1 akcję z procentową szansą równą skillowi) i za każdą zebraną sztukę surowca postać dostawałaby odpowiednią ilość doświadczenia.
- platynowe narzędzia: za ich pomocą zbierałoby się wybrany surowiec (jak to zaproponował Mr X), ale ilość sztuk surowca za 1 akcję byłaby ściśle uzależniona od wysokości skilla, czyli na przykład postać posiadająca 547 kopania zbierałaby za 1 akcję 5 sztuk wybranego surowca na pewno i miałaby 47% szansy na zebranie szóstej sztuki surowca (coś jak przy obliczaniu ilości zadanych ran). Można byłoby tu ustalić też, że minimalna ilość wydobywanego surowca za 1 akcję to 3 sztuki (jeśli skill byłby w przedziale 10-300, to wtedy rozliczane byłoby to na zasadzie "3 próby wydobycia surowca na 1 akcję z procentową szansą równą skillowi"). Oczywiście za każdy zebrany surowiec przysługiwałoby doświadczenie.
W moim odczuciu tak działające złote i platynowe narzędzia byłyby naprawdę czymś, co warto próbować zdobyć poświęcając mnóstwo czasu na uzyskanie wymaganego poziomu skilla.
Jaka jest wasza opinia?
- złote narzędzia: za ich pomocą zbierałoby się surowce sekwencyjnie (jak to zaproponował Mr X), ale po 3 sztuki za jedną akcję (niezależnie od wysokości skilla - tzn. nawet postać z 600 kopania kopałaby jedynie 3 sztuki surowca. Postacie ze skillem w przedziale 10-300 miałyby 3 próby wydobycia surowca na 1 akcję z procentową szansą równą skillowi) i za każdą zebraną sztukę surowca postać dostawałaby odpowiednią ilość doświadczenia.
- platynowe narzędzia: za ich pomocą zbierałoby się wybrany surowiec (jak to zaproponował Mr X), ale ilość sztuk surowca za 1 akcję byłaby ściśle uzależniona od wysokości skilla, czyli na przykład postać posiadająca 547 kopania zbierałaby za 1 akcję 5 sztuk wybranego surowca na pewno i miałaby 47% szansy na zebranie szóstej sztuki surowca (coś jak przy obliczaniu ilości zadanych ran). Można byłoby tu ustalić też, że minimalna ilość wydobywanego surowca za 1 akcję to 3 sztuki (jeśli skill byłby w przedziale 10-300, to wtedy rozliczane byłoby to na zasadzie "3 próby wydobycia surowca na 1 akcję z procentową szansą równą skillowi"). Oczywiście za każdy zebrany surowiec przysługiwałoby doświadczenie.
W moim odczuciu tak działające złote i platynowe narzędzia byłyby naprawdę czymś, co warto próbować zdobyć poświęcając mnóstwo czasu na uzyskanie wymaganego poziomu skilla.
Jaka jest wasza opinia?
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."