Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Strzal nie powiodl sie. Zabraklo 1 pkt. akcji.
#1
Dosyć rzadko, ale występuje u mnie taki problem, że mimo posiadania 1 akcji i bicia z łuku zużywającego 1 akcję, wyskakuje w.w. powiadomienie.
Odpowiedz
#2
żadko? Jak grałem łowcą to cały czas tak było ale, tylko gdy strzelalem majac 1ak. i 6/next wyskakiwalo to samo.. najgorsze jest to ze akcje cofa a nie strzela..
Odpowiedz
#3
Tak samo czasem akcje kradnie błysk, zużywając 3 i nie ruszając się nawet 1 kratkę. xd I nie rozumiem czemu czasami będąc na błysku i mając 1ak ruszę się zwyczajnie a czasem tę 1 ak zmarnuje i będzie próbował skakać (oczywiście nieudanie bo ma 1 a nie 3ak).
Odpowiedz
#4
(02-17-2014, 20:06)Sylverio napisał(a): żadko? Jak grałem łowcą to cały czas tak było ale, tylko gdy strzelalem majac 1ak. i 6/next wyskakiwalo to samo.. najgorsze jest to ze akcje cofa a nie strzela..

rzadko
Odpowiedz
#5
(02-17-2014, 20:14)Lord Death napisał(a): Tak samo czasem akcje kradnie błysk, zużywając 3 i nie ruszając się nawet 1 kratkę. xd I nie rozumiem czemu czasami będąc na błysku i mając 1ak ruszę się zwyczajnie a czasem tę 1 ak zmarnuje i będzie próbował skakać (oczywiście nieudanie bo ma 1 a nie 3ak).

Akurat w przypadku błysku wynika to z działania skilla, a nie z błędu Smile
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#6
Bezimienny, że skill sobie "wybiera" którą akcją się ruszyć a którą zmarnować? Nie wydaje mi się.
Odpowiedz
#7
Nie, nie, chodzi o coś innego.
Błysk w założeniu działał (i chyba nadal działa) w taki sposób, że każdy jego poziom daje 8% szans na to, że skok będzie kosztował o 1 akcję mniej, czyli na 13 poziomie skilla masz 100% pewności, że zawsze błyśniesz za 2 akcje i 4% szansy na to, że błyśniesz za 1 akcję (104% łącznie). Opis w zakładce 'pomoc' jest cokolwiek nieprecyzyjny, obawiam się. Problem jest taki (tak przynajmniej wynika z moich obserwacji), że błysk robi obliczenia na podstawie AKTUALNIE posiadanych przez gracza akcji, a nie bazowego limitu. Czyli jak masz na przykład uskładane 2 akcje i spróbujesz błysnąć, to prawie zawsze ci zabierze akcje i się nie poruszysz, a tylko czasem błysk zadziała (bo akurat trafi w te 8% szans na redukcję - cały czas mówimy o błysku na 1 poziomie, bo nie znam nikogo, kto dał tam jakieś punkty...). Z jedną akcją jest tak, że przeważnie się ruszysz, ale czasem też trafi w te nieszczęsne 8% i lipa...
I w błysku z tego to właśnie wynika. Jest to błąd, rzecz jasna, ale nie wiem, czy się go da łatwo naprawić...
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#8
Ale jedno małe "ale"...tę 1 akcję ruszam się tylko, jeśli jest świeżo naładowana z zapasem 1/6, jeśli odczekam dłużej to zawsze spala.
Odpowiedz
#9
Ha, no to już zgłupiałem całkiem...
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości