03-15-2014, 13:05
Ja mam taki pomysł. Nie mam pojęcia czy jest łatwy czy trudny do wprowadzenia ale moim zdaniem znacznie urozmaiciłby rozgrywkę i zwiększył handel między graczami.
Mianowicie chodzi m i o to:
W tej chwili wszystkie rodzaje broni, zbroi i biżuterii są identyczne. Mam tu na myśli np. ognisty miecz, każdy daje taką samą ilość obrażeń, kamienny pierścień zawsze daje 1 BF itd. A jakby tak wprowadzić zróżnicowanie? Czyli na przykład gracz zdobywa wspomniany Ognisty Miecz i gdy go podnosi automat losuje statystyki przedmiotu z jakiegoś zakresu obrażeń 190-210 oraz parowania 6-10. Wtedy jest mniej prawdopodobne, że kilka postaci ma identyczne bronie
Co o tym sądzicie?
Mianowicie chodzi m i o to:
W tej chwili wszystkie rodzaje broni, zbroi i biżuterii są identyczne. Mam tu na myśli np. ognisty miecz, każdy daje taką samą ilość obrażeń, kamienny pierścień zawsze daje 1 BF itd. A jakby tak wprowadzić zróżnicowanie? Czyli na przykład gracz zdobywa wspomniany Ognisty Miecz i gdy go podnosi automat losuje statystyki przedmiotu z jakiegoś zakresu obrażeń 190-210 oraz parowania 6-10. Wtedy jest mniej prawdopodobne, że kilka postaci ma identyczne bronie
Co o tym sądzicie?