03-20-2014, 12:53
Czytając Wasze kłótnie na temat ograniczenia lvli, wpadłem na pewien pomysł. Dla wielu z Was będzie pewnie nieciekawy, ale i tak postanowiłem się nim podzielić
To może zrobimy 2 tryby rozgrywki?
Przy zalogowaniu się na postać, mamy możliwość wyboru dwóch trybów: PvP lub PvE
Tryb PvP polegałby na tym, że cały duel byłby taki sam, tylko ograniczenie do powiedzmy - 50 lvla (jest to przykładowa wartość, wedle moich przemyśleń). Tutaj toczyłyby się bitwy, wojny, etc. Tylko w tym trybie można założyć gildię, oraz walczyć. Brak możliwości kopania, łowienia, zbierania, alchemii i dalszego expienia. Czyli "serwer" wyłącznie stworzony dla wojowników takich, którym tylko pojedynek w głowie. Dałbym tutaj znacznie utrudniony drop, oraz możliwość PvP już od 5 lvla z maksymalną różnicą lvli - 10 (jak ktoś jest bez gildii oczywiście). Ciekawym pomysłem byłoby tu też zwiększenie czasu ruchu z 6 do 10 (lub nawet do 12, żeby jeszcze bardziej wydłużyć walki!). Zrobiłbym również zakaz handlu ekwipunkiem, każdy wtedy mógłby dropić tylko i wyłącznie dla siebie. Gdy wyleci nam drugi raz to samo - sprzedajemy to u Thomasa po stałych cenach i dzięki temu zarabiamy na ekwipunek za SP. Za zabicie postaci o +1lvl w górę, dostajemy 1k platyny. Czyli mając 10 lvl, gdy zabijemy 18 lvl, dostajemy 8k platyny za zabicie. Oprócz tego jestem zdania, że w tym trybie powinny być tylko dwie gildie na całą grę. Po prostu - wygrywa jedna albo druga, wygrana flaga daje bonus dropu +20% na czas jej przejęcia. Ciekawym urozmaiceniem byłoby też zablokowanie na krasnoludach pól H1 i H12 tak, żeby dało się dostać do wieży tylko poprzez most. Granie zasłonowcem będzie wtedy opłacalne i, ktoś z drużyny przeciwnej musi poświęcić czas na postać robiąc prawie full-atakowca, żeby takiego zasłonowca właśnie trafić.
Tryb PvE - czyli zostaje wszystko co jest teraz, oprócz gildii (mogłyby być klany, które polegają na tym, że między sobą nie dadzą rady się bić, tylko chcą za pomocą /g porozumieć się z całym bractwem), oraz brak możliwości PvP. Ten tryb byłby stworzony do wiecznego expienia, kopania, zbierania, łowienia, alchemii, itp. - czyli dla ludzi, którzy chcą wszystkiego, oprócz walki
Przedmioty, które mamy w dwóch różnych trybach, nie łączyłyby się - tzn. jeśli w trybie PvE mamy cały najlepszy ekwipunek, to z kolei w trybie PvP trzeba będzie go sobie po prostu wydropić (tutaj kolejna zaleta maksymalnego levela: 50. Żeby wydropić na tym lvlu najlepsze eq, to trzeba działać w grupie, żeby zabijać najpotężniejsze potwory. Przynajmniej tak myślę). Przy maks. 50 lvlu również flagi będą wyglądały całkiem inaczej, ponieważ każdy jest w stanie wbić sobie taki poziom i podczas walk wtedy liczyła się będzie umiejętność walki oraz np. rozdanie pkt. statystyk. Pamiętam czasy z pierwszej edycji, gdzie wszyscy na flagach chodzili z 40-50 lvlami, wtedy szanse były całkowicie wyrównane.
Podane wartości: platyna za zabicie bohatera, maksymalny poziom, i wszystkie inne które wymieniłem są tylko przykładowe, są to tylko i wyłącznie moje poglądy i możecie się ze mną oczywiście nie zgadzać.
Dla zwolenników trybu PvE dostępny byłby również podgląd, czyli nie ingerując w walki możemy śledzić różne mapy, jak toczy się wojna
O ile nie zlagowałoby to serwera...
Pozdrawiam.
To może zrobimy 2 tryby rozgrywki?
Przy zalogowaniu się na postać, mamy możliwość wyboru dwóch trybów: PvP lub PvE
Tryb PvP polegałby na tym, że cały duel byłby taki sam, tylko ograniczenie do powiedzmy - 50 lvla (jest to przykładowa wartość, wedle moich przemyśleń). Tutaj toczyłyby się bitwy, wojny, etc. Tylko w tym trybie można założyć gildię, oraz walczyć. Brak możliwości kopania, łowienia, zbierania, alchemii i dalszego expienia. Czyli "serwer" wyłącznie stworzony dla wojowników takich, którym tylko pojedynek w głowie. Dałbym tutaj znacznie utrudniony drop, oraz możliwość PvP już od 5 lvla z maksymalną różnicą lvli - 10 (jak ktoś jest bez gildii oczywiście). Ciekawym pomysłem byłoby tu też zwiększenie czasu ruchu z 6 do 10 (lub nawet do 12, żeby jeszcze bardziej wydłużyć walki!). Zrobiłbym również zakaz handlu ekwipunkiem, każdy wtedy mógłby dropić tylko i wyłącznie dla siebie. Gdy wyleci nam drugi raz to samo - sprzedajemy to u Thomasa po stałych cenach i dzięki temu zarabiamy na ekwipunek za SP. Za zabicie postaci o +1lvl w górę, dostajemy 1k platyny. Czyli mając 10 lvl, gdy zabijemy 18 lvl, dostajemy 8k platyny za zabicie. Oprócz tego jestem zdania, że w tym trybie powinny być tylko dwie gildie na całą grę. Po prostu - wygrywa jedna albo druga, wygrana flaga daje bonus dropu +20% na czas jej przejęcia. Ciekawym urozmaiceniem byłoby też zablokowanie na krasnoludach pól H1 i H12 tak, żeby dało się dostać do wieży tylko poprzez most. Granie zasłonowcem będzie wtedy opłacalne i, ktoś z drużyny przeciwnej musi poświęcić czas na postać robiąc prawie full-atakowca, żeby takiego zasłonowca właśnie trafić.
Tryb PvE - czyli zostaje wszystko co jest teraz, oprócz gildii (mogłyby być klany, które polegają na tym, że między sobą nie dadzą rady się bić, tylko chcą za pomocą /g porozumieć się z całym bractwem), oraz brak możliwości PvP. Ten tryb byłby stworzony do wiecznego expienia, kopania, zbierania, łowienia, alchemii, itp. - czyli dla ludzi, którzy chcą wszystkiego, oprócz walki
Przedmioty, które mamy w dwóch różnych trybach, nie łączyłyby się - tzn. jeśli w trybie PvE mamy cały najlepszy ekwipunek, to z kolei w trybie PvP trzeba będzie go sobie po prostu wydropić (tutaj kolejna zaleta maksymalnego levela: 50. Żeby wydropić na tym lvlu najlepsze eq, to trzeba działać w grupie, żeby zabijać najpotężniejsze potwory. Przynajmniej tak myślę). Przy maks. 50 lvlu również flagi będą wyglądały całkiem inaczej, ponieważ każdy jest w stanie wbić sobie taki poziom i podczas walk wtedy liczyła się będzie umiejętność walki oraz np. rozdanie pkt. statystyk. Pamiętam czasy z pierwszej edycji, gdzie wszyscy na flagach chodzili z 40-50 lvlami, wtedy szanse były całkowicie wyrównane.
Podane wartości: platyna za zabicie bohatera, maksymalny poziom, i wszystkie inne które wymieniłem są tylko przykładowe, są to tylko i wyłącznie moje poglądy i możecie się ze mną oczywiście nie zgadzać.
Dla zwolenników trybu PvE dostępny byłby również podgląd, czyli nie ingerując w walki możemy śledzić różne mapy, jak toczy się wojna
O ile nie zlagowałoby to serwera...
Pozdrawiam.