Liczba postów: 261
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
-2
mówię żeby ograniczenie było na 105-110 lv a nie na 1lv
Zresztą przepraszam może te moje posty na temat ograniczenia lv są związane z tym że bardzo się ekscytuje na nadchodzącą LE
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
1
Pytanie numer 1: Mam 110lvl, Co mam robic w duelu?
Liczba postów: 261
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
-2
110lv staty zostają do PVP
wbijasz następny lv i staty są rozdawane na PVE czyli łatwiej będziesz bił mobki
czyli tak jak by jest 110 lv na pvp a na expienie nie ma ograniczenia
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
1
Mysle że nikt nienawidzi być ograniczanym w żaden sposób. Taka zmiana źle wpłynie na graczy, zrozum..
Liczba postów: 261
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
-2
Hahahaha ale odpowiedź. Zaskoczyłeś mnie tym.
Chyba cię zatkało.
Zresztą jak nikt inny nie widzi sensu edycji pvp nie ma po co kontynuować tej dyskusji pozatym żaden "GM" się nie wypowiedział
W tym wątku miało być coś innego omawiane.
Myślę że hardcorowy serwer PVP byłby dobrym pomysłem dla tych co naprawdę lubią walczyć a nie mają tyle czasu na grę
Liczba postów: 261
Liczba wątków: 5
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
-2
Nie pamiętacie już sytuacji gdy zakon był nie pokonany i nie dało rady flagi odbić. Rozumiem sami dążycie do tego żeby to właśnie wy byliście tak silni że nikt wam się nie postawi.
Chodzi też o to żeby przyciągnąć ludzi do gry a gdy już taki przyjdzie to jak zauważy że jest lata świetlne w plecy i jak dużo musi poświecić czasu żeby was dogonić poprostu odpuści
Od teraz koniec dyskusji albo przeniescie się na inny wątek. Temat powstał z innej przyczyny
Jestem za nowym serwerem PVP
Liczba postów: 46
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
1
Mam być slaby żeby graczy ściągnąć? xD heh xD
Liczba postów: 85
Liczba wątków: 16
Dołączył: Aug 2013
Reputacja:
12
Wprowadziliśmy maksymalny lvl, żeby każdy miał szanse na fladze. Chcieliśmy uniknąć sytuacji, w której najwyższy lvl przychodzi sam na flage i połowa graczy nie ma nawet szans zabić go w grupie. Nie miało to polegać na tym, że wszyscy wbiją sobie szybko 70 lvl, wtedy ilość expa do lvl była znacznie wyższa. To tak jakby zrobienie postaci na 70 poziomie wtedy miało być równe 100 w starym systemie (nie w tym co jest teraz, ale który był w 2 edycji). Doszliśmy do wniosku, że nawet jeśli ktoś nie przepada za expieniem, albo po prostu nie ma czasu, mógłby wbić poziom, który byłby wystarczający, żeby liczyć się w walce o flage. Chodziło o to, żeby w grze liczyły się umiejętności walki, taktyka. Osoby lubiące expić dalej miałyby wyższy lvl (bo mało kto osiągnąłby 70 poziom w takim okresie) i lepszy eq, więc byłby silniejsze. Po osiągnięciu maksymalnego przedziału myśleliśmy nad jakimiś możliwościami dalszej rozbudowy postaci poprzez wygrane w walkach z graczami, albo o np. bonusie dropa tak, żeby expienie tą postacią dalej miało sens. Jednak gracze raczej jednogłośnie chcieli powrotu do starego systemu, więc tak zrobiliśmy. Exp do lvla został i tak zwiększony w stosunku do poprzednich edycji.
Co do pomysłu z drugim serwerem to nie wiem czy dużo osób by tam grało, większość ma już swoje postacie i tylko pare jest za tym, żeby to wprowadzić (chociaż pomysł jest ogólnie dobry). Jest jeszcze opcja, można stworzyć drugą flagę tylko dla max 50 poziomu, tak żeby każda gildia miała, oprócz graczy z topki, też pare osób walczących w tym przedziale, to jest właściwie nasz stary pomysł, który nie został wprowadzony.