Witam i na wstępie chciałbym przeprosić za opóźnienie, które nie do końca wynikło z naszej winy. Zmiana DNS potrwa
maksymalnie do 25.01.2015 godz. 15:00, lecz na Waszą prośbę, jeśli hosting zmieni je wcześniej to wystartujemy wcześniej.
Zgodnie ze wcześniejszą zapowiedzią przesyłam listę zmian i modyfikacji które
możecie będziecie mogli spotkać w krainie Duela.
1.Wygląd
Zmieniliśmy wygląd na bardziej adekwatny do dzisiejszych czasów, zachowując przy tym tradycyjne elementy DuelOnline
2.Mechanika
System PvP obowiązujący w duelu to jeden z najlepszych systemów z jakimi miałem kiedykolwiek styczność. Moim zdaniem w nim tkwi istota tej gry i to dzięki niemu gra mimo upływu lat zachowywała stałych graczy. Jednak system ten jak powszechnie wiadomo przestawał być idealny gdy dochodziło do walk pomiędzy graczami na wysokim poziomach postaci. Wtedy zachwiany balans klas i utarty schemat rozwoju statystyk znacząco zaburzał tak dobry niegdyś system.
Chcąc bardziej zróżnicować rozwój postaci postanowiliśmy rozbić dwie statystyki oraz usunąć tą odpowiadająca za unik.
Było to głównym powodem restartu kont.
Rozbiliśmy BF na oddzielne statystyki od siły i od obrony, analogicznie postąpiliśmy z celnością rozbijając ją na staty regulujące szansę trafienia i jego moc. Unik
nie został usunięty - usunęliśmy jedynie parowanie i zasłonę - będzie on dostępny z itemów i ze specjalizacji (patrz pkt. 11).
3.Zdobywanie doświadczenia
Jak powszechnie wiadomo, w duelu expiło się na wyznaczonych mapach o stosunkowo dużym respie, pomijając przy tym inne i tym samym uznając je za nie warte uwagi. Teraz każdy potwór ma przypisany poziom trudności, a punkty doświadczenia uzyskane za jego zabicie są regulowane odpowiednim stosunkiem poziomu postaci i potwora z zachowaniem wartości minimalnych i maksymalnych.
4.Przedmioty na mapie
Zgodnie z procesem aktualizacji rozpoczętym jeszcze przed przerwą techniczną miniatury przedmiotów na mapie odpowiadają ich realnemu wyglądowi.
5.Blokada ataku po wejściu na plansze
Czas blokady został skrócony z 7 sekund do 6 sekund. Po wejściu na pustą (brak graczy) mapę potwory zaczynają zbierać akcje od 0 co pozwoli uniknąć nagłej śmierci po ruchu na "strzałkę".
6.Autoodświeżanie
Idąc z duchem czasu wprowadziliśmy automatyczne odświeżanie mapy (hehe koniec zbierania 3 akcji
celem uniknięcia obrażeń od potworów). W związku z tym punktem spowolniliśmy i osłabiliśmy część potworów.
7.Naprawiono skill "błysk"
8.Zmieniono dropa z większości potworów, zostały także zmienione statystyki wielu itemów w szczególności broni.
9.Progi lvlowe
Maksymalny możliwy do osiągnięcia poziom to
80. Zwiększono również ilość expa wymaganego do awansu na kolejne poziomy.
10.CAPTCHA
Czyli botom na wydobywanie już dziękujemy
11.Specjalizacje
Wraz z rejestracją gracz ma możliwość wyboru specjalizacji dzięki której będzie otrzymał konkretny bonus zwiększający swoją wartość co 5 lvli ( do wyboru siła,obrona,wytrzymałość,unik,atak,celność,moc strzału)
12.Pojawiły się polskie znaki oraz ujednolicono nazewnictwo przedmiotów i potworów.
13.Zmieniono sposób działania karty postaci - szczegóły do wglądu po starcie
14.Skille można teraz zmieniać z ekranu gry.
15.Zmieniono ustawienie potworów na niektórych mapach.
16.Zakupiono nowy, szybszy, lepszy serwer (Mimo że to właśnie ten punkt wydłużył czas oczekiwania na start tej edycji uważamy, że było warto
)
17.Zmiany w ekipie DuelOnline
Nicram w związku ze swoją działalnością awansował na stanowisko
Zastępcy Administratora.
Z poważaniem
Administracja DuelOnline