06-24-2018, 23:03
Witajcie,
Podczas ostatniej przerwy technicznej wynikającej z konieczności wprowadzenia zmian dot. polityki prywatności po wejściu w życie rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) udało się przenieść pliki silnika gry na wersję zgodną ze standardami PHP 7.2. Wydzielono także serwer testowy i naprawiono wysyłkę maili. Zgodnie z zapowiedziami nie został przeprowadzony reset postaci. Mimo to pojawiały się liczne głosy o chęci przeprowadzenia takowego resetu. Przez okres testów poza opisami wykrytych błędów napływały wiadomości z listami zmian, które według testerów mogłyby pozytywnie wpłynąć na odbiór gry przez nowych jak i starych graczy.
Jedną z bardziej rozbudowanych list sporządzili misiek i Poker, chęć nawiązania szerszej współpracy w tworzeniu duela wyraził Vidette. Postanowiłem z pomocą w/w osób oraz zespołu testerów do którego można jeszcze dołączyć (z biegiem czasu będziemy odcinać dostępy osobom mniej zaangażowanym w testy) utworzyć dwa niezależne serwery testowe. Poniżej opiszę w jaki sposób będzie funkcjonował duel przez okres najbliższych miesięcy:
1. Serwer ogólny (duelonline.pl)
Główny serwer zostanie włączony ponownie bez resetu jeszcze w tym miesiącu, błędy naprawione na testach nie będą już tam występować.
2. Pierwszy serwer testowy
Pierwszy serwer testowy będzie służył do testowania gry w obecnej formie, poprawy wykrytych błędów, wprowadzania map i pomniejszych nowości przed wprowadzaniem ich na serwer ogólny.
3. Drugi serwer testowy
Na podstawie sugestii graczy utworzono listę zmian, które wejdą w życie na drugim serwerze testowym. Będą dotyczyć one także znaczących zmian w mechanice. Listę zmian umieszczę na końcu tego posta.
Należy zauważyć, że część zmian z drugiego serwera testowego będzie przenoszona również na pierwszy jeśli nie dotyczą one zmian w mechanice.
Poniżej zamieszczam listę proponowanych zmian:
1. Autobany na czacie za przekleństwa (kilku(nastu) godzinne – zostanie to uwzględnione w księdze kar)
2. Dodanie możliwości uzyskania platyny za głosowanie na duela w toplistach gier mmo (wstępnie ustalone na 1k x lvl)
3. Ujawnienie list zbanowanych graczy
4. Dodanie możliwości blokady wiadomości prywatnych od niektórych graczy
5. Poprawa funkcjonalności targu:
a. Dodanie limitu wystawianych przedmiotów w zależności od poziomu postaci
b. Naprawa historii przeprowadzonych transakcji
c. Automatyczne stackowanie się mikstur/jedzenia
d. Dodanie możliwości sortowania
6. Wprowadzenie prywatnej poczty umożliwiającej wysyłanie korespondencji pomiędzy nieaktywnymi graczami
7. Wprowadzanie możliwości dodawania pomysłów na listę ToDo- dostępną dla administracji (i głosowania na pomysły innych) [opcja dostępna od określonego poziomu postaci (wstępnie 40+)]
8. Zmiana panelu gildii
9. Modyfikacja drogi na flagę (wyeliminowanie postaci bez gildii podczas flagi)
10. Dodanie teleportów na bossy (Jotunn, Herszt, Golem itd.) jako przedmiot z dropu
11. Możliwość nakładania się postaci w obszarach bez PvP (wioska, alchemik, sklepy itd.)
12. Możliwość trafienia lotra na cieniu
13. Dodanie dodatkowych bonusów za zdobycie flagi (możliwość wymiany punktów na bonusy dla całej gildii)
14. Dodanie cyklicznych autoeventów
15. Dodanie nowych możliwości rywalizacji i popularyzacja PvP
16. Dopracowanie i opublikowanie postaci paladyna
17. Zmiana statystyk przedmiotów w celu zbalansowania gry
18. Zmiana statystyk potworów powiązana ze zmianą statystyk przedmiotów
19. Dodanie wymagań poziomych do przedmiotów
20. Modyfikacji umiejętności knechta (głównie regeneracja, odbicie)
21. Przeskalowanie umiejętności pozostałych postaci
22. Podzielenie przedmiotów na klasy zależne od statystyk przedmiotów
23. Modyfikacje w dropie przedmiotów
24. Przeskalowanie przedmiotów za SP
25. Urozmaicenie panelu PP
26. Poprawa działania systemu punktów duszy (w PvP)
27. Zmiana działania i progów dla bonusu honoru
28. Wprowadzenie kowalstwa
29. Zmiana rozrzutu statystyk przedmiotów z 5% na 10%
30. Przywrócenie możliwości noszenia tarczy przez lotra do czasu wprowadzenia paladyna
31. Wprowadzenie paginacji przedmiotów w banku
32. Zwiększenie przelicznika doświadczenia przy zabijaniu potworów w grupie
33. Dodanie możliwości automatycznego wypadania przedmiotów do plecaka gracza
34. Przywrócenie i wzmocnienie regeneracji potworów
35. Zmiany w liście questów
36. Stworzenie brakujących opisów do questów
37. Stworzenie brakujących opisów potworów (statystyki generowane automatycznie przez system)
38. Dodanie nowych przedmiotów do gry
39. Zmiany w księdze kar
40. Utworzenie areny (wejście z użyciem klucza paryskiego)
41. Dodanie wyczerpania postaci (blokada zdobywania doświadczenia przy rozgrywce dłuższej niż 6h dziennie) z jednoczesną możliwością zwiększenia limitu za PP
42. Dodanie run oraz kryształów możliwych do umieszczenia w uzbrojeniu (zaawansowane kowalstwo)
43. System party
44. Zmiana wyglądu interfejsu w grze
45. Przerobienie duela na RWD (responsive web design)
46. Wystawienie API dla całej gry (w trakcie tworzenia) na potrzeby zaimplementowania aplikacji mobilnej
47. Wprowadzenie systemu alchemii
Pozdrawiam,
Seyin
Podczas ostatniej przerwy technicznej wynikającej z konieczności wprowadzenia zmian dot. polityki prywatności po wejściu w życie rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) udało się przenieść pliki silnika gry na wersję zgodną ze standardami PHP 7.2. Wydzielono także serwer testowy i naprawiono wysyłkę maili. Zgodnie z zapowiedziami nie został przeprowadzony reset postaci. Mimo to pojawiały się liczne głosy o chęci przeprowadzenia takowego resetu. Przez okres testów poza opisami wykrytych błędów napływały wiadomości z listami zmian, które według testerów mogłyby pozytywnie wpłynąć na odbiór gry przez nowych jak i starych graczy.
Jedną z bardziej rozbudowanych list sporządzili misiek i Poker, chęć nawiązania szerszej współpracy w tworzeniu duela wyraził Vidette. Postanowiłem z pomocą w/w osób oraz zespołu testerów do którego można jeszcze dołączyć (z biegiem czasu będziemy odcinać dostępy osobom mniej zaangażowanym w testy) utworzyć dwa niezależne serwery testowe. Poniżej opiszę w jaki sposób będzie funkcjonował duel przez okres najbliższych miesięcy:
1. Serwer ogólny (duelonline.pl)
Główny serwer zostanie włączony ponownie bez resetu jeszcze w tym miesiącu, błędy naprawione na testach nie będą już tam występować.
2. Pierwszy serwer testowy
Pierwszy serwer testowy będzie służył do testowania gry w obecnej formie, poprawy wykrytych błędów, wprowadzania map i pomniejszych nowości przed wprowadzaniem ich na serwer ogólny.
3. Drugi serwer testowy
Na podstawie sugestii graczy utworzono listę zmian, które wejdą w życie na drugim serwerze testowym. Będą dotyczyć one także znaczących zmian w mechanice. Listę zmian umieszczę na końcu tego posta.
Należy zauważyć, że część zmian z drugiego serwera testowego będzie przenoszona również na pierwszy jeśli nie dotyczą one zmian w mechanice.
Poniżej zamieszczam listę proponowanych zmian:
1. Autobany na czacie za przekleństwa (kilku(nastu) godzinne – zostanie to uwzględnione w księdze kar)
2. Dodanie możliwości uzyskania platyny za głosowanie na duela w toplistach gier mmo (wstępnie ustalone na 1k x lvl)
3. Ujawnienie list zbanowanych graczy
4. Dodanie możliwości blokady wiadomości prywatnych od niektórych graczy
5. Poprawa funkcjonalności targu:
a. Dodanie limitu wystawianych przedmiotów w zależności od poziomu postaci
b. Naprawa historii przeprowadzonych transakcji
c. Automatyczne stackowanie się mikstur/jedzenia
d. Dodanie możliwości sortowania
6. Wprowadzenie prywatnej poczty umożliwiającej wysyłanie korespondencji pomiędzy nieaktywnymi graczami
7. Wprowadzanie możliwości dodawania pomysłów na listę ToDo- dostępną dla administracji (i głosowania na pomysły innych) [opcja dostępna od określonego poziomu postaci (wstępnie 40+)]
8. Zmiana panelu gildii
9. Modyfikacja drogi na flagę (wyeliminowanie postaci bez gildii podczas flagi)
10. Dodanie teleportów na bossy (Jotunn, Herszt, Golem itd.) jako przedmiot z dropu
11. Możliwość nakładania się postaci w obszarach bez PvP (wioska, alchemik, sklepy itd.)
12. Możliwość trafienia lotra na cieniu
13. Dodanie dodatkowych bonusów za zdobycie flagi (możliwość wymiany punktów na bonusy dla całej gildii)
14. Dodanie cyklicznych autoeventów
15. Dodanie nowych możliwości rywalizacji i popularyzacja PvP
16. Dopracowanie i opublikowanie postaci paladyna
17. Zmiana statystyk przedmiotów w celu zbalansowania gry
18. Zmiana statystyk potworów powiązana ze zmianą statystyk przedmiotów
19. Dodanie wymagań poziomych do przedmiotów
20. Modyfikacji umiejętności knechta (głównie regeneracja, odbicie)
21. Przeskalowanie umiejętności pozostałych postaci
22. Podzielenie przedmiotów na klasy zależne od statystyk przedmiotów
23. Modyfikacje w dropie przedmiotów
24. Przeskalowanie przedmiotów za SP
25. Urozmaicenie panelu PP
26. Poprawa działania systemu punktów duszy (w PvP)
27. Zmiana działania i progów dla bonusu honoru
28. Wprowadzenie kowalstwa
29. Zmiana rozrzutu statystyk przedmiotów z 5% na 10%
30. Przywrócenie możliwości noszenia tarczy przez lotra do czasu wprowadzenia paladyna
31. Wprowadzenie paginacji przedmiotów w banku
32. Zwiększenie przelicznika doświadczenia przy zabijaniu potworów w grupie
33. Dodanie możliwości automatycznego wypadania przedmiotów do plecaka gracza
34. Przywrócenie i wzmocnienie regeneracji potworów
35. Zmiany w liście questów
36. Stworzenie brakujących opisów do questów
37. Stworzenie brakujących opisów potworów (statystyki generowane automatycznie przez system)
38. Dodanie nowych przedmiotów do gry
39. Zmiany w księdze kar
40. Utworzenie areny (wejście z użyciem klucza paryskiego)
41. Dodanie wyczerpania postaci (blokada zdobywania doświadczenia przy rozgrywce dłuższej niż 6h dziennie) z jednoczesną możliwością zwiększenia limitu za PP
42. Dodanie run oraz kryształów możliwych do umieszczenia w uzbrojeniu (zaawansowane kowalstwo)
43. System party
44. Zmiana wyglądu interfejsu w grze
45. Przerobienie duela na RWD (responsive web design)
46. Wystawienie API dla całej gry (w trakcie tworzenia) na potrzeby zaimplementowania aplikacji mobilnej
47. Wprowadzenie systemu alchemii
Pozdrawiam,
Seyin