09-24-2013, 12:09
Witam.
Nie wiem jak wam, ale mi bardzo przeszkadza obecny przelicznik honoru za przeciwnika. Ludzie z wiekszymi lvlami nigdy nie osiagna sporej liczby honoru ze wzgledu na to, ze za zabicie graczy zgaraniaja po 1 ph a jak np dobije ich jakis mniejszy lvl to traca o wiele wiele wiecej. Dla przykladu
[11:52:24] Volf: Stedor zabity Zdobywasz 3 punktow sp. Za pokonanie przeciwnika otrzymujesz 2809 punktów dosw. Za pokonanie bohatera z innej gildii otrzymujesz 18 pkt.
Wpadlem wiec na bardzo proste i mysle sprawiedliwe rozwiazanie
Honor moze otrzymywac przeciwnik, ktorego poziom nie przekracza 14 lvl od swojego rywala a punkty honoru beda liczone tak:
~ Jesli gracz zabije swojego przeciwnika ktorego poziom jest o 14 lvl nizszy (np. 50 lvl zabija 36) to dostaje 1 pkt honoru.
~ Jesli gracz zabije swojego przeciwnika ktorego poziom jest wiekszy o 10 lvl (np. 50 lvl zabije 64) dostanie 2 pkt honoru.
~ Mozna zrobic tak, ze 2 honoru sie zyskuje za graczy ~1-3 lvl wyzej, ~3 honoru za lvl 4-7, ~4 honoru 8-11, ~5 honoru 12-15 poziomow wiekszych.
~ Honor za flage mysle mozna by bylo zwiekszyc do 10.
Przyklad jest podany w maxymalnej roznicy lvlowej, ale jak gracz ma np. lvl o 3,5,7 czy 9 wiekszy tez dostanie 2 punkty honoru a gracz lvem mniejszym 1.
Mysle ze poprawi to troche chec do walk pvp i walk o flage gdyz za flage zobywa sie 5pkt honoru a 5 honoru jak na chwile obecna jest to... nic
Komentujcie moj pomysl, mysle ze jest to naprawde fajna sprawa gdyz osoby ktore beda w gildii, nie beda mialy po 700 honoru a zabili moze 50 osob tylko jak bedzie 700 honoru to zabija te 700 osob. Rywalizacja stanie sie duzo ciekawsza
Pozdrawiam
Nie wiem jak wam, ale mi bardzo przeszkadza obecny przelicznik honoru za przeciwnika. Ludzie z wiekszymi lvlami nigdy nie osiagna sporej liczby honoru ze wzgledu na to, ze za zabicie graczy zgaraniaja po 1 ph a jak np dobije ich jakis mniejszy lvl to traca o wiele wiele wiecej. Dla przykladu
[11:52:24] Volf: Stedor zabity Zdobywasz 3 punktow sp. Za pokonanie przeciwnika otrzymujesz 2809 punktów dosw. Za pokonanie bohatera z innej gildii otrzymujesz 18 pkt.
Wpadlem wiec na bardzo proste i mysle sprawiedliwe rozwiazanie
Honor moze otrzymywac przeciwnik, ktorego poziom nie przekracza 14 lvl od swojego rywala a punkty honoru beda liczone tak:
~ Jesli gracz zabije swojego przeciwnika ktorego poziom jest o 14 lvl nizszy (np. 50 lvl zabija 36) to dostaje 1 pkt honoru.
~ Jesli gracz zabije swojego przeciwnika ktorego poziom jest wiekszy o 10 lvl (np. 50 lvl zabije 64) dostanie 2 pkt honoru.
~ Mozna zrobic tak, ze 2 honoru sie zyskuje za graczy ~1-3 lvl wyzej, ~3 honoru za lvl 4-7, ~4 honoru 8-11, ~5 honoru 12-15 poziomow wiekszych.
~ Honor za flage mysle mozna by bylo zwiekszyc do 10.
Przyklad jest podany w maxymalnej roznicy lvlowej, ale jak gracz ma np. lvl o 3,5,7 czy 9 wiekszy tez dostanie 2 punkty honoru a gracz lvem mniejszym 1.
Mysle ze poprawi to troche chec do walk pvp i walk o flage gdyz za flage zobywa sie 5pkt honoru a 5 honoru jak na chwile obecna jest to... nic
Komentujcie moj pomysl, mysle ze jest to naprawde fajna sprawa gdyz osoby ktore beda w gildii, nie beda mialy po 700 honoru a zabili moze 50 osob tylko jak bedzie 700 honoru to zabija te 700 osob. Rywalizacja stanie sie duzo ciekawsza
Pozdrawiam