Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tajna zmiana działania platynowych narzędzi
#1
Właśnie zmieniono sposób działania platynowych narzędzi. Dokładnie rzecz biorąc, zmniejszono o połowę bonus doświadczenia, jaki platynowa łopata daje względem złotej łopaty. Ciekaw jestem czyj to był pomysł i czym był spowodowany. Jako, że póki co nikt poza mną nie dysponuje takim narzędziem, nie mam złudzeń, że było to zmiana wymierzona pod moim adresem. Rozumiem, że komuś z zazdrości gul skoczył z powodu ilości doświadczenia, które można zdobywać na wydobywaniu surowców... Owszem, jest go sporo, ale jakoś nikt nie kwapił się, żeby się najpierw zorientować ile czasu i cierpliwości potrzeba, żeby na to doświadczenie najpierw zapracować. Zresztą gdyby to było takie bezproblemowe, to podejrzewam, że w tej chwili byłoby znacznie więcej graczy korzystających z takiej opcji. A ilu jest obecnie? Przypominam, jeden. Najbardziej jednak irytuje mnie fakt, że najpierw się taki system wprowadza, administratorzy dają zielone światło i mówią, że pomysł jest dobry i że właśnie w takiej formie będzie działał, a znacznie później ktoś dochodzi do wniosku, że jednak trzeba to zmienić. Admini! Czy Wy jesteście poważni? Przecież wystarczy wziąć do ręki kalkulator na 30 sekund i wszystko sobie dokładnie przeliczyć zanim się cały system wprowadzi! Przynajmniej od razu moglibyście przemyśleć czy system jest w porządku i (co najważniejsze) z wyprzedzeniem podać graczom informacje odnośnie jego działania. Przynajmniej od razu byłoby wiadomo czy warto się tym zająć. I tutaj moje kolejne pytanie. Obniżyliście parametry platynowych narzędzi, bo W TEJ CHWILI zdobywam na tym za dużo doświadczenia. No dobrze, i co dalej? Mam w tej chwili ponad 600 kopania, a co kiedy będę miał 800 czy 900? Znowu zrobicie z platynowymi narzędziami podobną rzecz, bo znów doświadczenia będzie za dużo? I będziemy się tak bawić w kotka i myszkę w nieskończoność, bo komuś nie chciało się zawczasu przeliczyć paru prostych rzeczy? Dodatkowo chciałbym zaznaczyć, że wiele osób pyta mnie o ilość doświadczenia zdobywanego na kopaniu, a praktycznie nikt nie pyta ile czasu wymaga osiągnięcie takiego poziomu. Jakoś nikogo nie zainteresowało to, że kopię już któryś miesiąc, nie wspominając o doświadczeniu z tarantul, na których jednocześnie ekspię. Rozumiem, że niektórzy płaczą, bo mniej doświadczenia mają ekspiąc na mobach, ale kochani, nikt Wam, drodzy gracze, nie broni łowić, kopać, czy kosić zielsko. A to, że nikomu nie chce się tyle klikać, to już nie moja, ale Wasza sprawa. Ja wiem, że Was boli, kiedy ktoś ma lepiej, ale mnie to nie przyszło z dnia na dzień. Może najpierw sami spróbujcie poświęcić na coś takiego te 300 czy 400 godzin zamiast dropienia itemów, zarabiania platyny i biegania na flagę, a dopiero potem porozmawiamy, o tym, że to ja mam "za łatwo".

Dziękuję i pozdrawiam
Darmorque
Odpowiedz
#2
Jako pomysłodawca dla całego systemu nie mogę się nie zgodzić - i jestem wkurwiony (tak, użyłem wulgara, zlinczujcie mnie!) tym, że się wprowadza takie ninja-nerfy bez ustalenia i skonsultowania czegokolwiek zarówno z pomysłodawcą systemu (w tym wypadku ze mną - ja w przeciwieństwie do wiekszości graczy mam porobione obliczenia co ile zajmuje, zresztą je zamieściłem na forum. Poszukajcie, to całkiem interesująca lektura), jak i z innymi moderatorami i administratorami - przynajmniej oficjalnie nie było takich konsultacji na forum.

Ja rozumiem, że komuś tam nie pasuje, że zbieracze w końcu mają po co te swoje zioła, ryby i minerały zbierać, ale na litość boską, zanim zaczniecie narzekać, to sobie weźcie i policzcie, ile kosztuje czasu wbicie do 300 pkt umiejętności. I przypominam, że to czas poświęcony WYŁĄCZNIE na zbieractwo...

Naprawdę, odechciewa się cokolwiek robić dla tej gry...
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#3
ja popieram gościa ...
Odpowiedz
#4
Racja, bo z kopania nie ma ani kasy, ani dropa, a i czas poświęcony na dojście do poziomu 400k/h zajmuje tyle, że jakby expić na potworkach to by się wbiło bardzo ładny poziom
Odpowiedz
#5
Witam,
Wynikła "tajna zmiana" to jedynie wynik moich testów nad zbieractwem w ogóle i nagłego odejścia od komputera.
Mianowicie, chciałem sprawdzić domyślny próg umiejętności jaki gracz może osiągnąć bez ingerencji administratora.
Podczas przeglądania skryptu zauważyłem, że wartość expa nie jest nigdzie zaokrąglana, stąd test na nowej wartości różnej od 2, która generowała wynik w postaci liczby zmiennoprecinkowej. Moje łączę internetowe w okolicach południa było na tyle niestabilne, że przesłanie poprawionego (domyślnego) skryptu było niemożliwe. Po wykonaniu telefonu do dostawcy usługi dowiedziałem się że nie tylko u mnie występuje ten problem oraz że wszystko powinno wrócić do normy w ciągu około dwóch godzin. Wróciłem właśnie do domu, podmieniłem plik, za wszelkie niedogodności oraz wynikłe komplikacje przepraszam. Chciałem również zaznaczyć, że nie wprowadzamy zmian przed wcześniejszym omówieniem ich z ekipą, co podważono kilka postów wyżej.
Z poważaniem
Seyin
Odpowiedz
#6
Dziękuję za rzeczowe wyjaśnienia. Po tej stronie Internetu wyglądało to na tajną zmianę. Cieszę się, że tak nie było Smile
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#7
Podpisuję się pod postem Bezimiennego. Dziękuję za szybkie i rzeczowe wyjaśnienie.
Odpowiedz
#8
no i elegancko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości