Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowa Edycja - jak ma wyglądać?
#21
A czemu nie? Wcześniej zasłonowców też nie było za wielu. Itemy, które dawały parowanie teraz dają unik, a nie będzie trzeba tracić akcji na włączenie zasłony. Do tego trzeba wziąć pod uwagę, że w nowej edycji każdy gracz będzie miał mniej ataku, nie mówiąc już o tych, którzy mają w planie dawać tylko w siłę.
Odpowiedz
#22
taki mam pomysł żeby spudłowanie strzałką ataku = spalenie wszystkich pozostałych akcji. fajnie by też było rozdzielić licznik na dwa: jeden dla ruchu, drugi dla ataku. pomysł ma na celu poprawienie walk pod względem taktycznym = więcej uników (skakania), więcej akcji na atak. dodalbym tez wtedy wiecej hp postaciom i mobom.
Odpowiedz
#23
Przerobiłbym alchemię żeby nie było tak schematycznie:
Na mapie istnieją miejsca szczególnej mocy alchemicznej, gdzie jest największe prawdopodobieństwo stworzenia przedmiotu. Np. w pobliżu gór jest duży bonus do metalu itp. Podczas wytwarzania produktów, miejsca mocy alchemicznej się stopniowo zużywają, bonus maleje, aż do kolejnego odnowienia, więc trzeba szukać kolejnych. Dzięki temu nie byłoby dwóch takich samych przepisów, wzrosłaby kreatywność alchemiczna.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości