Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
START IV EDYCJI DUEL ONLINE
#1
Exclamation 
Witajcie,
Prace jak wiecie trwają już dosyć długo, nawet dłużej niż początkowo planowaliśmy. Wpływ na te opóźnienia miało wiele czynników, przy czym niektóre z nich nie były zależne od nas. Serwer aktywowano po kilku dniach zamiast po 10 minutach, a w trakcie tworzenia duela od 0 pojawiło się sporo niecierpiących zwłoki pomysłów i tu jest pies pogrzebany Smile Jednakże na dzień dzisiejszy jesteśmy w stanie ogłosić oficjalną datę startu - będzie to przyszła sobota (24.01.2015r.) o godz. 20:00. Zdajemy sobie sprawę, że wykracza to poza przewidywany termin pierwszej połowy stycznia, lecz mamy nadzieje że przeczekacie jeszcze tydzień Smile Czy warto było tyle czekać? Naszym zdaniem tak. Niedługo będziecie mogli ocenić sami.

Z poważaniem
Administracja DuelOnline

P.S. Ogólna lista zmian zostanie opublikowana w dniu startu
Odpowiedz
#2
Swietnie, teraz trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość i zaczynamy Smile
Powodzenia w dopinaniu wszystkiego na ostatni guzik, bo przy tym najwięcej roboty Tongue
Czyster (~80lvl) / Derios (118lvl) / Big Money (83lvl) / Adder (76lvl) / Vegat (125lvl) / Siema (94lvl)
Odpowiedz
#3
Nie lepiej wystartować z grą na wieczór ? Na przykład o 20 ? Wtedy wszyscy ( zdecydowanie więcej ludzi jak o 16) siedzą w domu i mają czas i chęć na nocne granie.
Czekamy już tyle to poczekamy 4h więcej Wink
Niech administracja przemyśli ten fakt.
A gracze niech nie negują tego co napisałem tylko zastanowią się nad tym.

Druga sprawa jest taka.
Czy ktoś zajmuje się promocją duela ?
Reklama na różnych stronach, forach ,portalach , intro na YT , które może być wyświetlane również w jakimś miejscu na stronie głównej i oczywiście na FB, lajki i udostępnianie na FB, cokolwiek co może wpłynąć na zwiększenie ilości graczy ?
Odpowiedz
#4
(01-13-2015, 21:30)korczan napisał(a): Druga sprawa jest taka.
Czy ktoś zajmuje się promocją duela ?
Reklama na różnych stronach, forach ,portalach , intro na YT , które może być wyświetlane również w jakimś miejscu na stronie głównej i oczywiście na FB, lajki i udostępnianie na FB, cokolwiek co może wpłynąć na zwiększenie ilości graczy ?

Mamy pewien pomysł na promowanie Duela, który zaczniemy realizować po starcie. Będziemy też wykupywać reklamy.
Odpowiedz
#5
Witam i na wstępie chciałbym przeprosić za opóźnienie, które nie do końca wynikło z naszej winy. Zmiana DNS potrwa maksymalnie do 25.01.2015 godz. 15:00, lecz na Waszą prośbę, jeśli hosting zmieni je wcześniej to wystartujemy wcześniej.

Zgodnie ze wcześniejszą zapowiedzią przesyłam listę zmian i modyfikacji które możecie będziecie mogli spotkać w krainie Duela.

1.Wygląd
Zmieniliśmy wygląd na bardziej adekwatny do dzisiejszych czasów, zachowując przy tym tradycyjne elementy DuelOnline

2.Mechanika
System PvP obowiązujący w duelu to jeden z najlepszych systemów z jakimi miałem kiedykolwiek styczność. Moim zdaniem w nim tkwi istota tej gry i to dzięki niemu gra mimo upływu lat zachowywała stałych graczy. Jednak system ten jak powszechnie wiadomo przestawał być idealny gdy dochodziło do walk pomiędzy graczami na wysokim poziomach postaci. Wtedy zachwiany balans klas i utarty schemat rozwoju statystyk znacząco zaburzał tak dobry niegdyś system.
Chcąc bardziej zróżnicować rozwój postaci postanowiliśmy rozbić dwie statystyki oraz usunąć tą odpowiadająca za unik. Było to głównym powodem restartu kont.
Rozbiliśmy BF na oddzielne statystyki od siły i od obrony, analogicznie postąpiliśmy z celnością rozbijając ją na staty regulujące szansę trafienia i jego moc. Unik nie został usunięty - usunęliśmy jedynie parowanie i zasłonę - będzie on dostępny z itemów i ze specjalizacji (patrz pkt. 11).

3.Zdobywanie doświadczenia
Jak powszechnie wiadomo, w duelu expiło się na wyznaczonych mapach o stosunkowo dużym respie, pomijając przy tym inne i tym samym uznając je za nie warte uwagi. Teraz każdy potwór ma przypisany poziom trudności, a punkty doświadczenia uzyskane za jego zabicie są regulowane odpowiednim stosunkiem poziomu postaci i potwora z zachowaniem wartości minimalnych i maksymalnych.

4.Przedmioty na mapie
Zgodnie z procesem aktualizacji rozpoczętym jeszcze przed przerwą techniczną miniatury przedmiotów na mapie odpowiadają ich realnemu wyglądowi.

5.Blokada ataku po wejściu na plansze
Czas blokady został skrócony z 7 sekund do 6 sekund. Po wejściu na pustą (brak graczy) mapę potwory zaczynają zbierać akcje od 0 co pozwoli uniknąć nagłej śmierci po ruchu na "strzałkę".

6.Autoodświeżanie
Idąc z duchem czasu wprowadziliśmy automatyczne odświeżanie mapy (hehe koniec zbierania 3 akcji Big Grin celem uniknięcia obrażeń od potworów). W związku z tym punktem spowolniliśmy i osłabiliśmy część potworów.

7.Naprawiono skill "błysk"

8.Zmieniono dropa z większości potworów, zostały także zmienione statystyki wielu itemów w szczególności broni.

9.Progi lvlowe
Maksymalny możliwy do osiągnięcia poziom to 80. Zwiększono również ilość expa wymaganego do awansu na kolejne poziomy.

10.CAPTCHA
Czyli botom na wydobywanie już dziękujemy Smile

11.Specjalizacje
Wraz z rejestracją gracz ma możliwość wyboru specjalizacji dzięki której będzie otrzymał konkretny bonus zwiększający swoją wartość co 5 lvli ( do wyboru siła,obrona,wytrzymałość,unik,atak,celność,moc strzału)

12.Pojawiły się polskie znaki oraz ujednolicono nazewnictwo przedmiotów i potworów.

13.Zmieniono sposób działania karty postaci - szczegóły do wglądu po starcie Smile

14.Skille można teraz zmieniać z ekranu gry.

15.Zmieniono ustawienie potworów na niektórych mapach.

16.Zakupiono nowy, szybszy, lepszy serwer (Mimo że to właśnie ten punkt wydłużył czas oczekiwania na start tej edycji uważamy, że było warto Smile )

17.Zmiany w ekipie DuelOnline
Nicram w związku ze swoją działalnością awansował na stanowisko Zastępcy Administratora.

Z poważaniem
Administracja DuelOnline
Odpowiedz
#6
2 pytania:

1. Czemu znowu bawimy się w limit levela? Z tego co wiem pomysł nie wypalił w poprzedniej edycji i jestem pewien, że nie wypali w tej. Nawet jeżeli dodane zostaną nowe rzeczy do robienia, to sporo osób w duela gra, by być jak najwyżej w topce. I choć sam do nich nie należę, jestem pewien, że większość z nich po wbiciu 80 zwyczajnie zrezygnuje z gry. Nie ma bowiem żadnej gwarancji, że nowe dodatki im przypadną do gustu. Rozumiem, że to wszystko głównie po to, żeby wyrównać pvp, ale czy nie lepiej było zwyczajnie zbalansować progi, tak żeby expienie powyżej 80 było po prostu ekstremalnie długie (coś jak powyzej 110 w poprzedniej edycji)? Dzięki temu maniaki expienia mogłyby się gonić w topce, a nie odskakiwali by jednocześnie znacząco pozostałym graczom.

2. Co administracja przewiduje zrobić w momencie gdy gra się znudzi i na serwerach będzie max 3 osoby online? Czytałem coś o lepszej reklamie. Nawet jeśli tak będzie, nie ma żadnej gwarancji, że w duelu pojawią się nowi gracze. A nawet jeśli - zastój po kilku(nastu) miesiacach i tak jest nieunikniony i każdy kto gra dłużej w tę grę doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Nie chcę znowu nudzić o resecie, bo rozumiem, że sporo osób jest przeciwna (dlatego, że wg mnie nie potrafi logicznie myśleć, ale ok, zostawmy to). Dlatego też ciekawi mnie wasz pomysł na złagodzenie (bo uniknąć się nie da) tej sytuacji.
Odpowiedz
#7
Happy, a myślisz, że np. ustawienie ilości expa potrzebnej na wbicie każdego levela powyżej 80 na 100 000 000 000 rzeczywiście coś by zmieniło? I tak nikt by tego nie wbił, choć teoretycznie możliwość by była. Moim zdaniem limit levela jest jak najbardziej sensownym pomysłem, bo od razu zmusza gracza do zaplanowania rozwoju swojej postaci. W takim na przykład DDO maksymalny level postaci wynosi 20 czy 30, a ludzie grają i nie marudzą. Mało tego, cały czas kombinują, jak by tu stworzyć jeszcze bardziej efektywny build. Osobiście zawsze będę zwolennikiem limitu leveli, choć naprawdę rozumiem, że są osoby, dla których ten limit to zbędne ograniczenie...
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#8
Jeżeli faktycznie np. na 10 lvlu jak się zabije leśnego potwora dostanie się dużo więcej expa niż dotychczas i można śmiało chodzić w grupie na lepsze potworki, to należałoby wprowadzić opcją party, która by umożliwiła równy podział expa, niezależnie od zadanych ran w potworka. Zdecydowanie by to ułatwiła tą zapowiadającą się trudną edycję ludziom, którzy mają w planach tworzyć wspólnie jakąś liczącą się gildię Smile Co o tym myślicie?
Odpowiedz
#9
Witam

Czy sytuacja masowych gildii została wzięta pod uwagę i można się spodziewać odpowiednich limitów ilościowych?
moja szyszynka, kurwa, opowie ci o psychodeli
Odpowiedz
#10
w sumie myslalem ze przez taki dlugi okres wiecej zmian bedzie Smile moim zdaniem auto odswiezanie jest nie potrzebne psuje troche ten klimat;d
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości