Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Start V Edycji
#1
Witam wszystkich,
Start aktualnej piątej edycji DuelOnline przebiegł na szczęście bez większych komplikacji. Błąd z logowaniem został usunięty w ciągu 15 minut w efekcie czego część graczy uzyskała dostęp do gry o godz. 20:45. Kilkadziesiąt minut później wykonano szybkie poprawki wartości bazowych HP.
W ramach przeprowadzanej aktualizacji, którą poprzedzał okres testowy wprowadzono m.in. następujące zmiany:
  • depozyt nie przepełnia plecaka
  • dodano komunikaty do depozytu
  • odbugowano zmianę specjalizacji "unik"
  • autowylogowanie powinno działać prawidłowo
  • naprawiono bug z awansem na 128+ lvl
  • progi lvlowe zostały zmniejszone o połowę
  • wprowadzono system kontroli wersji gry
  • zwiększono ilość składowanych logów
  • wprowadzono pasek expa
  • zmodyfikowano wartości sesji gry, by umożliwić tworzenie drużyn
  • wprowadzono zmiany w bazowym hp (12/18/12)*
  • zwiększono ilość HP otrzymywanego w ramach awansu (3/5/4)*
  • ...
*(łotr/knecht/łowca)

Kolejne zapowiadane zmiany będą pojawiały się regularnie w aktualizacjach (zdecydowana większość aktualizacji będzie poprzedzona eventem). Wraz z najbliższą aktualizacją udostępniony zostanie system party. W ramach eventu poprzedzającego cały update gracze zostaną podzieleni na drużyny w których będą musieli zmierzyć się z bossem. Dla zwycięskich drużyn przewidziane są dodatkowe nagrody.
W następnych aktualizacjach wprowadzić m.in.
  • handel pomiędzy graczami
  • ograniczenie działania targu (odbieranie określonej liczby itemów, tylko w wiosce)
  • system achievementów
  • system dungeonów
  • dodatkową klasę (odpowiednik unikowca)
  • ...

Mam nadzieję, że takie zmiany przyciągną nowych graczy równocześnie zapewniając dodatkową rozrywkę stałym bywalcom DuelOnline. Pragnę również poinformować, że w związku z wysoką aktywnością podczas testów do grona zastępców administratorów zostały przyjęte następujące osoby:
-misieek
-crafter

Pozdrawiam,
Seyin

===
Zmiany po starcie:
  • korekta wizualna paska doświadczenia (0% ->100% zamiast 100% -> 0%)
  • wprowadzono poprawkę w zmianie statystyk za PP (HP)
  • naprawa regeneracji u meduz wszystkich potworów
  • ...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości