Liczba postów: 209
Liczba wątków: 19
Dołączył: Nov 2013
Reputacja:
15
Raczej nie będzie, wnioskując z tego, co widać na pierwszych miejscach w topkach zielarstwa, kopania, łowienia i alchemii
Przeważnie są jednak tylko trzy miejsca po przecinku, więc 0,0001 ogon Ci nie grozi
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Najmniejszy przyrost to 0,001 pkt. Jeśli chodzi o doświadczenie za wydobycie, to wzrasta ono o 1 pkt co 20 punktów umiejętności, osiągając za wydobytą sztukę wartość odpowiednio 20 przy 290 i 30 przy 490 punktach umiejętności (co za tym idzie, dokładnie te same ilości doświadczenia dostajemy przy przekroczeniu progu 300 i 500 punktów wydobycia). Jestem absolutnie za ostatnią propozycją Bezimiennego, szczególnie za opcją wydobywania jednej sztuki za każde 100 pkt umiejętności. Sprawiłoby to, że wreszcie umiejętności rozwinięte powyżej 100 miałyby realne zastosowanie.
Co do samego przyrostu umiejętności, 0,001 nie jest najmniejszą różnicą między wartościami (realnie ma więcej miejsc po przecinku), ale wychodzi na to, że jest ona zaokrąglana do najbliższej jednej tysięcznej punktu. Widać to po tym, że nie ma konkretnej wartości umiejętności, przy której przestaje się dostawać 0,002 a zaczyna 0,001. Przez pewien czas kilkakrotnie dostaje się 0,002 a raz 0,001, potem te proporcje płynnie się odwracają, aż w końcu przyrost przestaje być zaokrąglany do 0,002 i dostajemy same "jedynki". Nie wiem jaka tu dokładnie działa funkcja i czy przyrost z czasem zbliża się nieskończenie do 0,001, czy też osiąga nawet niższą wartość, ale wygląda na to, że w praktyce mniej niż 0,001 nie da się uzyskać. Przynajmniej tak wynika z dotychczasowych obserwacji, czyli przy moim stanie kopania rzędu 290 pkt.