Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OGÓLNE
#21
Ogólnie to trzeba wiele zmian wprowadzić. Zróżnicowac te profesje, bo każdy robi tak samo praktycznie, nie licząc kilku odmieńców którzy klepią po 10h na dzień duela Big Grin
Odpowiedz
#22
Dokładnie, ja liczę na kreatywność administratorów i społeczności duela może cos wykręcimy :-)
Odpowiedz
#23
Generalnie widzę, że ludzie nadal korzystają z bugów i nic się nie zmieniło tj. od lat. Myślę, że dalej będzie podobnie jak było. Dlatego pozdrawiam serdecznie i życzę owocnych rozgrywek w duelu Smile
Odpowiedz
#24
to podaj kto i jakie bugi żeby administracja mogła to wyeliminować ?
Odpowiedz
#25
ta gra znowu upadnie, jeszcze wspomnicie moje slowa Wink ja juz gre skonczylem, wchodze co tydzien i w top praktycznie nic sie nie zmienia, w grze tak samo, z tego co zauwazylem to chyba dodano jakas mape, i co to dalo? kompletnie NIC bo nie tędy droga Smile za wolno to wszystko sie w tak minimalnym stopniu zmienia aby wytrzymalo, ludzie Wam pouciekaja zanim jaka kolwiek sensowna zmiane wprowadzicie, pozdrawiam i zycze powodzenia w rozwoju duela panowie Smile
[Obrazek: ta4.png]
Odpowiedz
#26
Pomyślałem dzisiaj, widzę to tak - w taki sposób trzeba zacząć po kolei robić zmiany:
1. Strona główna i podstrony, wygląda to tak samo od bodajże dwóch edycji co w przybliżeniu daje jakieś 3-4 lata.
2. Dobrym pomysłem byłoby stworzenie od nowa mapy duela, zupełnie innej od tej, którą mamy.
3. Nowe postacie mające różne możliwości.
4. Nowe potwory, itemsy.
5. Fabuła
Odpowiedz
#27
Bugi do zawyżonych parametrów postaci (np. BF, co się często powtarzało w już w poprzednich edycjach). Nawet gdybym pamiętał nick to nie będę donosił na ludzi, człowieku. To zadanie administracji (znaleźć i zlikwidować bugi na poziomie kodu), nie moje.

Alask dobrze wypisujesz, ale tu trzeba działania ze strony GM. Dobrze by było, żeby np. co tydzień bądź co 2 tyg. jeden z GM wypisywać jakie zmiany nas czekają w jakim okresie czasu. To wiele nie kosztuje a przynajmniej rzuci pozytywne światło dla rozwoju duela.
Odpowiedz
#28
Jeżeli już tak ogólnie rozmawiamy, to mając na uwadze moje propozycje w temacie drobne pomysły, należałoby wyeliminować wiele absurdów na poziomie podstawowym tj. widocznym gołym okiem. Ta gra nie jest estetyczna, jest tak jakby ciągle była w fazie alfa, nawet nie beta. Wystarczy spojrzeć na ekran rozrywki. w prawym górnym rogu bezsensowna wiadomosć o tym ile mamy ataku. Może i sensowna, ale grając łowcą już na pewno nie. Po prawej stronie, kod wynikowy po zadaniu ciosu jest źle pocięty. Każdy hit jest oddzielony kropką (łotry wiedzą o czym mówię: .szansa) Ogólnie jest szaro, strzałki od lat są narysowane tak jak są: gruba strzałka na malutkim kwadraciku. Skille, karta postaci - w oddzielnym okienku. Mówicie, że to za bardzo ułatwiłoby grę gdyby było scalone. Ale i tak każdy dobry gracz gra (zwłaszcza) łotr z otwartą kartą skillów by byłskawicznie je przełączać. Ewentualnie jeżeli z mechaniką jest problem by ją zmieniac, zostawić ją - ale w samej karcie postaci można by było dużo zrobić - np. możliwosć wyswietlania selektywnie, tego co chcemy widzieć (np. od razu itemy nieuzywane) - są tam takie male strzaleczki zeby pozamykac przegrodke z info o platynie, lowieniu, zbieraniu, by zamknac informacje o postaci, ale co z tego gdy je odswieze i znowu sa otwarte. Wracajac do estetyki strona glowna wyglada tak, jak projektowalo sie strony przed 2010 r. zobaczcie jak wyglądają nowoczesne strony, jak chocby: gamespot.com - wszystko duzoformatowe, estetyczne. Nalezaloby tu wspomniec o odnosnikach ktore sa fatalne - strona z zasadami niezaktualizowana. Regulamin gry niejasny - samowolka. Wiele aspektow jest nieujętych. Forum mogłoby miec chociaz kolor zmieniony pod kolr gry (brąz, beż, bordo itp). Co dalej: szczególiki - w grze fatalnie wyglądają rzeczy na ziemi, grafiki powinne być - każda inna do innego itemu. Poprawić avatary, dodać nowe. Autorzy dziwi mnie że niedodadzą kilku smaczków - nowe avki które mogą być płatne, ale za to atrakcyjne - wiele osób nawet chciałoby wspomagać tę grę, ale nie ma nawet jak - chociażby o czym już wspominałem Kleonowi - możliwosć przelewów, gdyż smsy są cholernie prowizyjne - jest to na niekorzysc graczy jak i autorów. Jeżeli chodzi o reklamę - dobrym pomysłem byłoby kupienie lajków dla facebooka - podobno facebook jest dobrą dzwignia... na ale gra musi jakos normalnie wyglądać - dopracowanie pod względem merytorycznym, ortograficznym i estetycznym na stronie glownej - inaczej nik sie nia nie zainteresuje. Myslcie o nowych graczach - starzy i tak tu beda - ale jest ich zaledwie garstka... a dodawanie nowych map i itemow jest wlasnie dla starych graczy.
Odpowiedz
#29
Obake jestem pod wrażeniem Smile Oby więcej takich ludzi się wypowiadało. Słuchajcie, ściągam ludzi do tej gry z drakensanga (może ktoś gral, bardzo dobra grafika 3D, niezłe dopracowanie, ludzie z całego świata płacą miliony euro, żeby sobie tam pograć) ale co im można zaproponować? Jedna osoba nie mogła nawet postaci utworzyć (chociaż do dziś nie mogę zrozumieć dlaczego) i tym samym się ludzie zniechęcają.

Tak w zasadzie dało by się muzykę w tle dodać jakąś? Ja się nie znam na programowaniu nie wiem czy by to nie zeżarło całej pamięci do tej gierki Big Grin
Odpowiedz
#30
(11-12-2013, 23:16)Alki napisał(a): Tak w zasadzie dało by się muzykę w tle dodać jakąś? Ja się nie znam na programowaniu nie wiem czy by to nie zeżarło całej pamięci do tej gierki Big Grin

Moim skromnym zdaniem jakiekolwiek dźwięki w grach przeglądarkowych, to najgorsze zło jakie zostało wymyślone. Po za tym i bez takich zbędnych rzeczy zdarzają się spore lagi.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości