Ankieta: Czy zaproponowany system powinien zostać wprowadzony?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Tak, to dobry pomysł!
92.86%
13 92.86%
Nie!
7.14%
1 7.14%
Razem 14 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Złote i platynowe narzędzia - propozycja
#21
Raczej nie będzie, wnioskując z tego, co widać na pierwszych miejscach w topkach zielarstwa, kopania, łowienia i alchemii Big Grin Przeważnie są jednak tylko trzy miejsca po przecinku, więc 0,0001 ogon Ci nie grozi Big Grin
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz
#22
W sumie moja wizja z 0,0001pkt za 1ak wydawała się zbyt okrutna nawet dla twórców gry, w której najlepsze itemy lecą raz na 5 lat. Wink
Odpowiedz
#23
Najmniejszy przyrost to 0,001 pkt. Jeśli chodzi o doświadczenie za wydobycie, to wzrasta ono o 1 pkt co 20 punktów umiejętności, osiągając za wydobytą sztukę wartość odpowiednio 20 przy 290 i 30 przy 490 punktach umiejętności (co za tym idzie, dokładnie te same ilości doświadczenia dostajemy przy przekroczeniu progu 300 i 500 punktów wydobycia). Jestem absolutnie za ostatnią propozycją Bezimiennego, szczególnie za opcją wydobywania jednej sztuki za każde 100 pkt umiejętności. Sprawiłoby to, że wreszcie umiejętności rozwinięte powyżej 100 miałyby realne zastosowanie.

Co do samego przyrostu umiejętności, 0,001 nie jest najmniejszą różnicą między wartościami (realnie ma więcej miejsc po przecinku), ale wychodzi na to, że jest ona zaokrąglana do najbliższej jednej tysięcznej punktu. Widać to po tym, że nie ma konkretnej wartości umiejętności, przy której przestaje się dostawać 0,002 a zaczyna 0,001. Przez pewien czas kilkakrotnie dostaje się 0,002 a raz 0,001, potem te proporcje płynnie się odwracają, aż w końcu przyrost przestaje być zaokrąglany do 0,002 i dostajemy same "jedynki". Nie wiem jaka tu dokładnie działa funkcja i czy przyrost z czasem zbliża się nieskończenie do 0,001, czy też osiąga nawet niższą wartość, ale wygląda na to, że w praktyce mniej niż 0,001 nie da się uzyskać. Przynajmniej tak wynika z dotychczasowych obserwacji, czyli przy moim stanie kopania rzędu 290 pkt.
Odpowiedz
#24
(02-25-2014, 11:13)Bezimienny napisał(a): Po długich przemyśleniach, obliczeniach i rozmowach postanowiłem zaproponować nieco inny, prostszy i bardziej przejrzysty oraz łatwiejszy do wprowadzenia system złotych i platynowych narzędzi. Wyglądałby on tak:

- złote narzędzie - otrzymywałoby się po osiągnięciu 300 punktów w danej umiejętności, działałoby tak, jak standardowe jeśli chodzi o kolejność czy rodzaj zbieranego surowca. Jedyna różnica byłaby taka, że za każde 100 punktów umiejętności wydobywałoby się 1 losowo wybraną sztukę surowca (czyli 3 sztuki przy 300), za każdą wydobytą sztukę otrzymywałoby się doświadczenie i za każdą wydobytą sztukę przyrastałaby umiejętność (=0,003 przyrostu umiejętności za każdą akcję).

- platynowe narzędzie - otrzymywane po osiągnięciu 500 punktów umiejętności, działa jak standardowe pod względem kolejności i rodzaju surowców. Za każde 100 punktów umiejętności wydobywa 1 losowo wybrany surowiec (5 sztuk przy 500), za każdą wydobytą sztukę otrzymuje się podwójną ilość doświadczenia i za każdą wydobytą sztukę przyrasta umiejętność (=0,005 przyrostu umiejętności za każdą akcję).

Oba rodzaje narzędzi byłyby przypisane do danej postaci i nie byłoby żadnej możliwości sprzedaży/przekazania ich innej postaci. Oczywiście można byłoby je przełożyć z plecaka do banku i na odwrót.

Prosiłbym też o reakcję GM ze względu na fakt, że dwóch graczy zbliża się powoli do granicy 300 punktów i na pewno chcieliby swoje złote narzędzia otrzymać jak tylko osiągną wymagany próg minimalny.
Dokładnie taki system Smile
Przepraszam za zwłokę
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości